DNA ÄRSYTTÄÄ

Puh

Dna:n uusi mainoskampanja on ärsyttävääkin ärsyttävempi! "Soita ponillesi"???? "Se maksaa 720 000 euroa", joka helvetin hikinen kenkä!! En tiedä mitä dna:n markkinointitiimi on oikein yrittänyt kehitellessään tälläisen kampanjan, mutta tyhmältä se kyllä vaikuttaa. Erilainen se on, jos se oli heidän tarkoituksensa, mutta se on ärsyttävällä, "haluan repiä ne mainokset irti kaduilta"-tyylisesti erilainen. Sitä he eivät varmaankaan haenneet, vai...?

On kyllä pakko sanoa, että Suomessa tehdään määrään nähden käsittämättömän paljon surkeita, paskoja mainoksia. Siis herranen aika. Kyllä haluaisin nähdä nuo copywriterit ja ad:it mainoksien takana.

Tyylikkään laadukkaasti erilaisiin mainoksiin lukeutuu Pepsi Maxin loistava kahden miehen itämainen taistelu mainos, jossa he taistelevat Pepsi Maxista mustiin pukeutuneet apurit heidän takanaan. Siinä vasta edukseen eroava mainos!
Toinen sellainen oli Ikean talvimainos, jossa laskettiin mäkeä sängyllä. Yksinkertainen, hauska ja toimiva. Suomalaisista mainoksista Atrian nälkäinen aviomies oli toimiva.

Olen vasta 17-vuotias, mutta osaan erottaa hyvän mainoksen huonosta, toisin kuin eräät "ammattilaiset".

12

2416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin ärsyttää

      siksikin, että DNA on todellisuudessa ihan pas...a liittymä! Huonompaa ei munulla ole ollut, enkä usko että ihan äkkiä tulee olemaankaan. Sen verran siitä kokeilusta opin.

      Älkää ihmiset sortuko DNA:han!

      • mirja

        se, onko DNA huono liittymä vai ei, ei liity mitenkään tähän keskusteluun, eikä siihen miten huonoja mainoksia heillä on


      • jepjep
        mirja kirjoitti:

        se, onko DNA huono liittymä vai ei, ei liity mitenkään tähän keskusteluun, eikä siihen miten huonoja mainoksia heillä on

        "eikä siihen miten huonoja mainoksia heillä on"
        Kylläpäs liittyy tämähän on mainonta ja markkinointi palsta


      • mirja
        jepjep kirjoitti:

        "eikä siihen miten huonoja mainoksia heillä on"
        Kylläpäs liittyy tämähän on mainonta ja markkinointi palsta

        opettele luetunymmärtämistä ennen kuin kirjoittelet tänne


      • Keru
        jepjep kirjoitti:

        "eikä siihen miten huonoja mainoksia heillä on"
        Kylläpäs liittyy tämähän on mainonta ja markkinointi palsta

        ..ja aiheesta kiinnostuneena on hyvin helppo todeta, että tuotteen laadulla ei ole loppupelissä mitään tekemistä mainoksen laadun tai ylipäätään juuri minkään sen toteutukseen liittyvän kanssa.


    • tikru

      kerronpa mitä DNA:n markkinointitiimi on yrittänyt kehitellessään tällaisen kamppiksen...lisätä myyntiä! viestiä, että heidän puhelunsa ja viestinsä ovat niin halpoja, että voit vaikka soitella ponillesi, vaikka siinä ei mitään järkeä olekaan, mutta kun se on niin halpaa!

      lisäksi eläimet mainoksissa vetoavat ihmisiin, ja vielä enemmän, jos puhutaan sun omasta lemmikistäs. mun mielestä on kiva kattoa isoja ponien ja koirien kuvia teiden varsilla vaikka en olekaan 5v. :)

      sun mielestä nää eläin-mainokset on erilaisia? entäs ZeroFortyn laamat, eikös niitäkin ollu ulkomainoksissa?

      telkkarimainos "720 000 euroa" on kyllä mustakin aika tyhmä, mutta ei ihan ärsyttävä. ja sen myyjän ilmeet on niin hassuja!hihi :) mainoksia ei tartte ottaa niin vakavasti..

      sä voit ehkä määritellä SUN mielestä hyvän ja huonon mainoksen mut kato, kaikki ihmiset ei kuitenkaan ole samaa mieltä kuin SÄ. kaikki mainostajat eivät edes välitä, onko heidän mainoksensa just SUN mielestä hyvä vai huono..kato kun sä et välttämättä kuulu niiden kohderyhmään! ja vaikka sun mielestä joku mainos onkin huono, voi olla, että sä silti ostat sen tuotteen! eli silloinhan se on palvellut tarkoitustaan eikä ole ollut huono vaikka sä niin luulitkin!

      • Copy

        DNA:n tv-spotti palkittiin vasta kuukauden parhaana mainoksena. Hyvä että se ärsyttää, silloin se muistetaan. Toimiva homma siis. Kuitenkin niitä, joita se liikaa ärsyttää on todella vähän.


      • Cyclopz
        Copy kirjoitti:

        DNA:n tv-spotti palkittiin vasta kuukauden parhaana mainoksena. Hyvä että se ärsyttää, silloin se muistetaan. Toimiva homma siis. Kuitenkin niitä, joita se liikaa ärsyttää on todella vähän.

        Juuri siitä on kyse... DNA on halunnut tehdä sellaisen mainoksen joka saa ihmiset reagoimaan, kinnostumaan, muistamman... Eli ilmeisesti se toimii, ku te ootte viittiny käyttää energiaa kommentoidaksenne sitä!


      • Zuljin

        Elä sie selitä.. Ne ponimainokset on ihan sairaan sairaita... Teksi mieli repiä joka ikinen "ponimainos"..

        Elisan mainokset ovat olleet mielestäni tähänastisista parhaita...

        Sitten on nuo Tele2 -liittymät... voi elämä.. rasittavaaaaa!! Ne mainostaa itteensä jo ihan joka kolosta.. Ei kestä enää.. ;(


    • polttamiseen

      ei riitä minunkaan huumori yhtä vähän kuin noihin ponijuttuihin. Kuitenkin vaihdan takaisin DNA.lle taas keväällä, kun saan Elisan kylkiäiset kuitattua pois. Digiboxin ja Digikameran.

      Dna työkäytössä ja ollut siviilikäytössäkin jo pari vuotta eikä moitteen sanaa.
      Onni on lisäksi äärettömän selkeä, eikä tarvi miettiä, että mihin liittymään nyt rimpautetaan.

    • Anonyymi

      Hei, dn mainos missä äijä ja muija laulaa , rääkymistä kyllä vaihtuu kavava äkkiä., mutta sitte se tulee touselta kavavalta sama, ja telia. On toinen rrr kaikki mainokset kinder, jne...

    • Anonyymi

      Hei jaaha perun kaiken en puhu mitään!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

      onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

      vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

      - Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

      Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

      Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

      tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

      Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe