tee sinäkin niin
Jumalakin ajaa ladalla,
12
<50
Vastaukset
- Vaalimaan mies
Mallirukous
Isämeidän, joka olet taivaissa ! Pyhitetty olkoon nimesi, tulkoon sinun valtakuntasi, tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä kuin taivaassa, anna meille tänä päivänä meidän joka päivämme leipämme, ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme, äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti, Jeesuksen nimessä Amen.
Matteus 6:9-13- et oo kristitty
toi sun MASSAPOSTITUS
on S24-sääntöjen vastainen.
KUNNON kristitty ei massapostaa vaan totteleelakeja ja sääntöjä. - Kelpaako nyt
et oo kristitty kirjoitti:
toi sun MASSAPOSTITUS
on S24-sääntöjen vastainen.
KUNNON kristitty ei massapostaa vaan totteleelakeja ja sääntöjä.Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4. Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6. mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
7. Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
8. Muista pyhittää lepopäivä.
9. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
10. mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
11. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
12. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13. Älä tapa.
14. Älä tee huorin.
15. Älä varasta.
16. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17. Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." - uusvanha latukka
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Lentääkö enkelit sitten tupolevilla????
totuusvoittaaaina17.9.2014 14:590 SULJE
Lentääkö enkelit sitten tupolevilla????-------------------
mites kun Raamatussa sanotaan et
enkelit lenti Danielin luo jo silloin kun hän
aloitti avunpyyntörukouksen,
oliko silloin_ tupoleveja-__?????
siis ajatuksen noppeuvella lentäviä ei kyllä
Tottiksen tupolevit kuitenkaan ole, sori...
varmaan olikin jtsp ? niillä vaan oli
ERI NIMI
eikä kirjoitettu LADA - rasismi kukoistaa,AN
Lentääkö enkelit sitten tupolevilla????
totuusvoittaaaina17.9.2014 14:59
Lentääkö enkelit sitten tupolevilla????------
jaa, mitäs Tottis, mixei muka latukka Jumalalle kelpais?
oost sää aika auto-rasisti......
Jumala hyväkyy ihmiset riippumatta ihonväristä
mutta .......Tottis
herjaa romaneja toisaalla... uusvanha latukka kirjoitti:
totuusvoittaaaina17.9.2014 14:590 SULJE
Lentääkö enkelit sitten tupolevilla????-------------------
mites kun Raamatussa sanotaan et
enkelit lenti Danielin luo jo silloin kun hän
aloitti avunpyyntörukouksen,
oliko silloin_ tupoleveja-__?????
siis ajatuksen noppeuvella lentäviä ei kyllä
Tottiksen tupolevit kuitenkaan ole, sori...
varmaan olikin jtsp ? niillä vaan oli
ERI NIMI
eikä kirjoitettu LADAOliko ladoja kun Jumala loi taivaan ja maan?
- Näin se menee
Oliko ladoja kun Jumala loi taivaan ja maan?
Ei ollut, mutta Jumala tiesi , että ladoja alkaa tulemaan 1960-luvulta lähtien.
- Vaalimaan mies
rasismi kukoistaa,AN kirjoitti:
mutta .......Tottis
herjaa romaneja toisaalla...Mallirukous
Isämeidän, joka olet taivaissa ! Pyhitetty olkoon nimesi, tulkoon sinun valtakuntasi, tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä kuin taivaassa, anna meille tänä päivänä meidän joka päivämme leipämme, ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme, äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti, Jeesuksen nimessä Amen.
Matteus 6:9-13 - Lahkojen lahko
Kelpaako nyt kirjoitti:
Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4. Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6. mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
7. Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
8. Muista pyhittää lepopäivä.
9. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
10. mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
11. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
12. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13. Älä tapa.
14. Älä tee huorin.
15. Älä varasta.
16. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17. Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."Entä raamatunlause: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomitaisi", tämä kun on unohtunut jehovalaislahkolta täysin.
- bitit tallessa netis
rasismi kukoistaa,AN kirjoitti:
mutta .......Tottis
herjaa romaneja toisaalla...Jumala hyväkyy ihmiset riippumatta ihonväristä
mutta .......Tottis
herjaa romaneja toisaalla...----------------
pitää paikknsa, luettu useinkin niitä herjauksiaan - Vaalimaan mies
bitit tallessa netis kirjoitti:
mutta .......Tottis
herjaa romaneja toisaalla...----------------
pitää paikknsa, luettu useinkin niitä herjauksiaanRaamattu on ihmiskunnalle annettu ohje- ja opaskirjaksi Luojaltamme. Vanhin osa on 1500-luvulta eaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411506
- 1447106
- 1045902
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425239- 524351
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304179On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813167
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223105