Olen 14 vuotias poika Janus . Saanko korvaushoitoa?

Janus Manski

minua on itkettänyt jo viikon ja pena ei kehity enää ja hauikset on surkeet klimpit.
masentaa ja mikään ei suju. saanko sustaa korvaushoidoksi?
elämä on muuten kurjaa, mulla on luontaisesti testotasot tosi alhaiset. itkettää.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laamanen
      • Erik-68

        Jos tarkoitat elämän voittamisella sitä, että elämä voittaa meidät lopulta ja me kuolemme, olet tietenkin oikeassa.

        Jos taas tarkoitat, että elämä muuttuu paremmaksi, olet väärässä. Elämä ei muutu paremmaksi kun vuosia tulee lisää. Se muuttuu vain kurjemmaksi. Miehillä testotasot alkaa tippua jo 25:n huonommalla puolella ja kolmekymppisenä alkaa sitten olla jo sellainen raakki, että salille on ihan turha lähteä. Ei ne lihakset siitä enää kasva. Surkastuu vaan ja läskiä tulee tilalle kasapäin.

        Kyllä ne meidän isät oli oikeassa, kun ne keskittyi vaan keskikehon rakentamiseen kaljan ja makkaran voimalla. Siinä sohvalla on hyvä rapsutella munia, syödä makkaraa sinapilla ja vetää puoli koria kaljaa päälle.

        Ennemmin sitä ottaa iisisti sohvalla ilman turhia paineita läskeistä, kuin että hinkkaa jotain vtun penkkiä salilla hikipäässä ja paikat kipeinä.

        Eli alkuperäiselle postittajalle vinkki: älä edes aloita salilla käyntiä. Syö makkaraa. Juo kaljaa. Kyllä se kuolo korjaa joka tapauksessa jossain vaiheessa.


      • Erilaiset kehomme
        Erik-68 kirjoitti:

        Jos tarkoitat elämän voittamisella sitä, että elämä voittaa meidät lopulta ja me kuolemme, olet tietenkin oikeassa.

        Jos taas tarkoitat, että elämä muuttuu paremmaksi, olet väärässä. Elämä ei muutu paremmaksi kun vuosia tulee lisää. Se muuttuu vain kurjemmaksi. Miehillä testotasot alkaa tippua jo 25:n huonommalla puolella ja kolmekymppisenä alkaa sitten olla jo sellainen raakki, että salille on ihan turha lähteä. Ei ne lihakset siitä enää kasva. Surkastuu vaan ja läskiä tulee tilalle kasapäin.

        Kyllä ne meidän isät oli oikeassa, kun ne keskittyi vaan keskikehon rakentamiseen kaljan ja makkaran voimalla. Siinä sohvalla on hyvä rapsutella munia, syödä makkaraa sinapilla ja vetää puoli koria kaljaa päälle.

        Ennemmin sitä ottaa iisisti sohvalla ilman turhia paineita läskeistä, kuin että hinkkaa jotain vtun penkkiä salilla hikipäässä ja paikat kipeinä.

        Eli alkuperäiselle postittajalle vinkki: älä edes aloita salilla käyntiä. Syö makkaraa. Juo kaljaa. Kyllä se kuolo korjaa joka tapauksessa jossain vaiheessa.

        Kehot toimii eritavalla. Itse aloitin 15-vuotiaana bodauksen eikä lihasta tullut alun nopeaa kasvua lukuunottamatta lainkaan lisää ennen kuin ylitin 35 jolloin lihas rupesi kasvamaan. Kysymyksessä lienee se, että aineenvaihduntani oli niin nopea, että ihan sama mitä ja kuin paljon söin ei massa tarttunut, olin laiha lihaksikas ruikku tuohon suunnilleen 35-vuotiaaksi asti, sitten rupesi lihasta tulemaan ja voimatasot nousemaan ja nykyään 44v nostan suurimpia painoja kuin koskaan. Loukkaantumisia ei ole lainkaan, roinaan en ole koskenut koskaan.


    • jmkgxfndnh

      Sinun pitää aloittaa korvaushoito. Niin tekee jokainen aloitteleva boditeini. Lisäksi sinun pitää myydä persettä. Sillä se penatulos lähtee nousuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe