Viime aikoina on tällainen ongelma ollut: Kun valitsen "sammuta", ensin työpöytä kuvakkeineen näkyy n. 10-15 sekuntia ja sen jälkeen pelkkä taustakuva jää ehkä minuutiksi näkymään. Vasta tämän jälkeen ilmestyy se ruutu jossa lukee "kirjaudutaan ulos" ja "sammutetaan"
Lisäksi kone on tuntunut "heräävän" hieman hitaammin kuin ennen (käynnistysohjelmat kuten avast, zone alarm-palomuuri ym. ilmestyvät tehtäväpalkkiin ehkä puolen minuutin-minuutin kuluttua työpöydälle siirtymisestä)
Kone taitaa olla ainakin 5-6 vuotta vaha (en tiedä tarkkaa aikaa) mutta tämä ongelma tuntui alkavan yhtäkkiä: ensin kone sammui normaalisti ja sitten tämä viive ilmaantui. Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia ja mitä asialle voisi tehdä?
Vista sammuu ja "herää" hitaasti
missä vika?
7
123
Vastaukset
- ja muuten
kone tuntuu toimivan normaalisti kunhan se on käynnistynyt kunnolla
Poista Avast ja Zone ja asenna niiden tilalle pelkästään Panda Cloud free.
- missä vika?
avast ja zone ollut jo kauan ennen ongelman alkua
Ne kannattaa silti poistaa. Itse Vistassa näitä ongelmia riittää koska kyseessä on yksi MS epäonnistuineimmista käyttiksistä.
Missäs se vika on siellä Vistassa? Kerro vähän tarkemmin. On taas jotain mutuilua kun et kerro mitään yksityiskohtia.
Kyllähän sieltä logeista löytyy ne kaikki "näitä ongelmia".
- läskistynyt
Se on saanut päivitys plösön!
- Röyh..
sillä on päivitys ähky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959