Olen miettinyt tätä enkä vastausta löydä. Mielestäni ruoan sulattaminen ilman vettä on parempi vaihtoehto...
Vastaukset 2
- Käärmemies
Lämmin vesi on lämpimämpää kuin (huoneenlämpöinen) ilma. Se siis sulattaa hiiren nopeammin. Ja jos veden vaihtaa uudelleen lämpimäksi, se myös lämmittää hiiren noin elävän lämpöiseksi (vajaa 40 asteiseksi), jolloin se maistuu monille käärmeille paremmin kuin huoneenlämpöinen. Vesi myös johtaa lämpöä paremmin kuin ilma, mikä edelleen nopeuttaa sulamista&lämpiämistä. Nopea sulaminen on hyväsi siksi, että hidaasti sulava ja lämpiävä alkaa heti myös pilaantua: mitä nopeammin pakasteen saa käärmeen vatsaan, sen vähemmän raato mätänee matkalla.
Uunissa tai mikroaaltouunissa sulattaminen ei ole toimiva idea: ne kuumenevat liian kuumiksi, mistä seuraa monenlaisia ongelmia. Mm. haju- ja palovammasellaisia.
Jotkut sulatavat hiiret lämpimän (akvaario)lampun päällä. Se toimii ihan kohtalaisesti. Erityisesti jos käärme on sellainen, että se ei välitä märistä makupaloista, vaan diggaa niistä enemmän luonnollisen kuivina. - dsfgfhyjd
Kun sulkee rotan huolella minigrippussiin niin pysyy kuivanakin vaikka vedessä sulattaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.732328Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361912- 1001201
- 47965
- 91892
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26837- 29700
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,146692- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598