Olen nyt käyttänyt reilut 2kk mepiform levyjä leikkausarpien päällä ennaltaehkäisevästi sekä bio-oilia. Arvet ovat tasoittuneet ihonmyötäisiksi mutta punoittavat edelleen. Onko kellään vinkkiä millä tuotteilla arpien punaisuuden saisi hävitettyä. Tuotetta tulisi saada apteekista yms. kaupasta sillä netistä en tilaamaan pysty.
Onko kellään kokemusta tuosta bepanthenin arpigeelistä, kelo-coten kun väitetään kuivuvan hitaasti, kuivuuko bapanthen yhtään nopeammin?
Sinkkivoiteesta olen myös kuullut, mutta osalla punaisuus oli palannut kun käytön oli lopettanut?
Kuinka nopeasti nämä auttavat ja onko muilla muita hyviä tuotteita? (:
Arpien vaalennus ja arpigeelit
6
6702
Vastaukset
- Lekurin kertomaa
Siihen auttaa ainoastaan aika, vaalenemiseen ja pehmenemiseen menee noin 6-24kk
- kysyjä.
Ovatko nuo mepiform levyt niitä silikoonilevyjä?
Mistä niitä saa ostettua?- Sieltähän niitä
Mepiformia löytyy apteekista.
- Käytännössä samaa
Bepanthen Anti-Scar ‑arpigeeli on vastaava tuote kuin Kelocote.
- kourmetti
Olen päässyt kokeilemaan Bepanthen Anti-Scar Arpigeeliä suosittelumedia Hopottajat-palvelun kautta.
Tuotetta kannattaa kokeilla, itse pidän sitä paremmin imeytyvänä kuin aiemmin kokeilemani arpigeelit tai voiteet.
Mielenkiintoinen lisä geelipakkauksessa on hierontapallo joka hajottamalla ylimääräisiä kollageenisäikeitä pitäisi parantaa arven rakennetta myös.
Tuotetta on pakkauksessa myös ihan reilu määrä ja pumppumainen annostelu tekee mieestäni käytöstä siistiä.
Tästä linkistä saat kattavasti lisätietoa tuotteesta bit.ly/antiscarhopo
Jos haluat tutustua Hopottajat sivustoon löydät sen osoitteesta www.hopottajat.fi
toivottavasti löydät tästä avun ongelmaasi!- kourmetti
tässä vielä linkki tuotetietoihin
http://www.bepanthen.fi/fi/bepanthen-anti-scar/?WT.srch=1&WT.mc_id=hopottajat_scar
jos aiempi bit.ly/antiscarhopo ei toiminut suoraan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584