Kuulin että kahdestoista tohtori lähtee yhden tuotanto kauden jälkeen, juuri kun ehdin tottua siihen ;~( ja sitten vielä Se että sarja on uhattu lakkauttaa, ja että tuottajat jäävät tauolle seuraavaksi 4-5 vuodeksi, jotta voivat kirjoitta uusia jaksoja ja säästää tohtorin elinvuosia pitämällä pitempiä taukoja tuotantokausien välillä... :( näin on kässäri tiimi todennut samoin bbcn toimitus joka vihaa sarjaa
olen itkenyt koko päivän
7
119
Vastaukset
- jennyyyy
mua ei oikeastaan haittaa, pahempi melkeen että ennemmin tulee vähän taukoa kuin että jos se menisi sellaiseksi saippuaoopperahötöksi ja laatu kärsii...
Koska voihan niitä vanhoja jaksoja aina katsoa uudestaan, ja varmasti tulee kirjoja yms. siinä välillä - uudesta T:stä pitävä
Varmasti taukoa tuleekin. Sillä laillahan se tohtori ennenkin on mennyt. Mutta toivottavasti ei ihan vielä. Haluaisin katsella Peter Capaldia vielä lisää :). Kerrankin joku vähän vanhempi tohtori.
- Scifisti1977
MIstähän lähteistä olet tällaista kuullut. Itse en ainakaan löytänyt netistä mitään tuohon viittavaa. Linkkejä kiiitos. En muuten usko.
- jessssssssssööör
Bbc:n verkkosivuilta, en nyt linkkiä pysty antamaan koska oon puhelimella netissä, mutta aiheesta myös keskusteltu talk showssa, tosin en tiiä mikä talk show ku siinä verkkosivulla ei lukenu, oli vaan clippi. Pääasiassa keskusteltiin siitä, miten pitkä aikaväli vanhan ja uuden sarjan välillä oli, ja että capaldin suorituksen jälkeen, uusi käsikirjoittaja tiimi ottaa ohjat. Uusien jaksojen käsikirjoittamisessa ja kuvaamisessa voikin mennä sitten se 4-5 vuotta heidän sanojensa mukaan. Ja siihen plussataan vielä se että kuka sarjan lopulta ostaa ja millä kanavalla sitä pyöritetään, koska bbc tuntuu aina olleen sitä vastaan.
- Scifisti1977
jessssssssssööör kirjoitti:
Bbc:n verkkosivuilta, en nyt linkkiä pysty antamaan koska oon puhelimella netissä, mutta aiheesta myös keskusteltu talk showssa, tosin en tiiä mikä talk show ku siinä verkkosivulla ei lukenu, oli vaan clippi. Pääasiassa keskusteltiin siitä, miten pitkä aikaväli vanhan ja uuden sarjan välillä oli, ja että capaldin suorituksen jälkeen, uusi käsikirjoittaja tiimi ottaa ohjat. Uusien jaksojen käsikirjoittamisessa ja kuvaamisessa voikin mennä sitten se 4-5 vuotta heidän sanojensa mukaan. Ja siihen plussataan vielä se että kuka sarjan lopulta ostaa ja millä kanavalla sitä pyöritetään, koska bbc tuntuu aina olleen sitä vastaan.
BBC:n verkkosivuilta ei löydy mitään tuohon liittyvää. Sen sijaan löysin uutisen, jossa kerrotaan että Peter Capaldi olisi tehnyt jo sopimuksen 9.kaudesta eikä ole omien sanojensa mukaan lähdössä minnekään. Joten ei hätää. Lukemasi jutut ovat huuhaata tai sitten vaan vedätät. Missään netissä ei ole sanottu mitään mitä väität. Tässä on linkki tuohon juttuun, missä kerrotaan Capaldin tehneen jo sopimuksen Doctor Who:n 9.kaudesta:
http://www.doctorwhotv.co.uk/capaldi-already-signed-for-series-9-65237.htm
Varmasti uskottavampi. Capaldi pysyy vielä pitkään!
- .oodi.
ÄLÄ MENE TOHTORIIII..
Olen itsekkin lukenut tuon juorun, mutta lähteenä oli kasterborous.com, joten suhtaudun vielä epäilevästi. - Pikku Whovian
Itken tätä samaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192