olen itkenyt koko päivän

tohtoripoismenee

Kuulin että kahdestoista tohtori lähtee yhden tuotanto kauden jälkeen, juuri kun ehdin tottua siihen ;~( ja sitten vielä Se että sarja on uhattu lakkauttaa, ja että tuottajat jäävät tauolle seuraavaksi 4-5 vuodeksi, jotta voivat kirjoitta uusia jaksoja ja säästää tohtorin elinvuosia pitämällä pitempiä taukoja tuotantokausien välillä... :( näin on kässäri tiimi todennut samoin bbcn toimitus joka vihaa sarjaa

7

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennyyyy

      mua ei oikeastaan haittaa, pahempi melkeen että ennemmin tulee vähän taukoa kuin että jos se menisi sellaiseksi saippuaoopperahötöksi ja laatu kärsii...

      Koska voihan niitä vanhoja jaksoja aina katsoa uudestaan, ja varmasti tulee kirjoja yms. siinä välillä

    • uudesta T:stä pitävä

      Varmasti taukoa tuleekin. Sillä laillahan se tohtori ennenkin on mennyt. Mutta toivottavasti ei ihan vielä. Haluaisin katsella Peter Capaldia vielä lisää :). Kerrankin joku vähän vanhempi tohtori.

    • Scifisti1977

      MIstähän lähteistä olet tällaista kuullut. Itse en ainakaan löytänyt netistä mitään tuohon viittavaa. Linkkejä kiiitos. En muuten usko.

      • jessssssssssööör

        Bbc:n verkkosivuilta, en nyt linkkiä pysty antamaan koska oon puhelimella netissä, mutta aiheesta myös keskusteltu talk showssa, tosin en tiiä mikä talk show ku siinä verkkosivulla ei lukenu, oli vaan clippi. Pääasiassa keskusteltiin siitä, miten pitkä aikaväli vanhan ja uuden sarjan välillä oli, ja että capaldin suorituksen jälkeen, uusi käsikirjoittaja tiimi ottaa ohjat. Uusien jaksojen käsikirjoittamisessa ja kuvaamisessa voikin mennä sitten se 4-5 vuotta heidän sanojensa mukaan. Ja siihen plussataan vielä se että kuka sarjan lopulta ostaa ja millä kanavalla sitä pyöritetään, koska bbc tuntuu aina olleen sitä vastaan.


      • Scifisti1977
        jessssssssssööör kirjoitti:

        Bbc:n verkkosivuilta, en nyt linkkiä pysty antamaan koska oon puhelimella netissä, mutta aiheesta myös keskusteltu talk showssa, tosin en tiiä mikä talk show ku siinä verkkosivulla ei lukenu, oli vaan clippi. Pääasiassa keskusteltiin siitä, miten pitkä aikaväli vanhan ja uuden sarjan välillä oli, ja että capaldin suorituksen jälkeen, uusi käsikirjoittaja tiimi ottaa ohjat. Uusien jaksojen käsikirjoittamisessa ja kuvaamisessa voikin mennä sitten se 4-5 vuotta heidän sanojensa mukaan. Ja siihen plussataan vielä se että kuka sarjan lopulta ostaa ja millä kanavalla sitä pyöritetään, koska bbc tuntuu aina olleen sitä vastaan.

        BBC:n verkkosivuilta ei löydy mitään tuohon liittyvää. Sen sijaan löysin uutisen, jossa kerrotaan että Peter Capaldi olisi tehnyt jo sopimuksen 9.kaudesta eikä ole omien sanojensa mukaan lähdössä minnekään. Joten ei hätää. Lukemasi jutut ovat huuhaata tai sitten vaan vedätät. Missään netissä ei ole sanottu mitään mitä väität. Tässä on linkki tuohon juttuun, missä kerrotaan Capaldin tehneen jo sopimuksen Doctor Who:n 9.kaudesta:

        http://www.doctorwhotv.co.uk/capaldi-already-signed-for-series-9-65237.htm

        Varmasti uskottavampi. Capaldi pysyy vielä pitkään!


    • .oodi.

      ÄLÄ MENE TOHTORIIII..

      Olen itsekkin lukenut tuon juorun, mutta lähteenä oli kasterborous.com, joten suhtaudun vielä epäilevästi.

    • Pikku Whovian

      Itken tätä samaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe