Sama ilmiö muuten on näkyvissä meilläkin, homokeskustelu pyörii uskovien taholta vain homomiesten suhteiden ympärillä. Kai lesbot kiinnostaa sitten näitä seksinpuutteessa eläviä hihujakin _D
http://nyt.fi/a1305875897831
Venäläisduo t.A.T.u. nousi toistakymmentä vuotta sitten kansainväliseen jättisuosioon - eikä ainoastaan tarttuvien pop-biisiensä ansiosta. Kohua herätti jo duon ensimmäisen hitin All the Things She Saidin musiikkivideo, jossa nähtiin muun muassa nuorten naislaulajien Julia Volkovan ja Lena Katinan suutelukohtaus.
Yhtye ja sen imago olivat kokonaan musiikkituottajien ja muiden taustavaikuttajien luomusta. Tosielämässä erityisesti Volkova on myöhemmin paljastunut varsin konservatiiviseksi tapaukseksi seksuaalivähemmistöjen suhteen. Taannoin hän sanoi venäläisessä tv-ohjelmassa, ettei hyväksyisi oman poikansa homoutta.
Youtubesta löytyy englanniksi tekstitetty videopätkä ohjelmasta.
"Tuomitsitko oman poikasi, jos hän edustaisi jotain muuta kuin perinteistä seksuaalisuutta?" juontaja kysyy videolla.
"Kyllä. Miehen pitää olla todellinen mies. Se on luonnonlaki. Jumala loi miehen jatkamaan sukuaan", Volkova vastaa saaden studioyleisön aplodeihin.
Aiemmin ohjelmassa Volkova oli sanonut hyväksyvänsä asian, jos hänen tyttärensä olisi vastaavasti lesbo. Volkovan mielestä tyttö- tai naispari on nimittäin "esteettisesti miellyttävämpi" näky kuin miespari.
Että näin.
huvittavaa
33
204
Vastaukset
Venäläisten täytynee sitten luopua miestenkeskeisestä pussailukulttuuristaan.
kekek-kekek kirjoitti:
http://ppcdn.500px.org/9054476/32a721697c135ee373220cabf4f5af7d4fd6b01c/5.jpg
On se kyllä yäk!Vanhanikin voi rakastaa, jee. Itse olen vasta 57.
Mutta tosiaan uskovilla on sellainen käsitys, että vain homomiehet ovat se kauhistus Mutta että tavallinen venäjäläinen naislaulaja pitää miehiä naisia vähemmän viehättävinä kertoo hänen sisäistä maailmastaan aika paljon.helsinkijokkeri kirjoitti:
Vanhanikin voi rakastaa, jee. Itse olen vasta 57.
Mutta tosiaan uskovilla on sellainen käsitys, että vain homomiehet ovat se kauhistus Mutta että tavallinen venäjäläinen naislaulaja pitää miehiä naisia vähemmän viehättävinä kertoo hänen sisäistä maailmastaan aika paljon.Hänellähän on vain vaativa miesmaku, kuka tahansa karvaturpa ei kelpaakaan.
- fda
Ristiriitaiset mielipiteet ja jumaluskolla perustellut. Mikäs sen tylympää kuin tuomita rakkaus tyylipuhtaasti puhuen mielikuvitusjumalan suulla.
" homokeskustelu pyörii uskovien taholta vain homomiesten suhteiden ympärillä."
Ennemminkin heidän harrastaman seksin ympärillä, ei niinkään suhteiden.ertert oli taas samalla kannalla kuin minäkin. Se "homous" on se, joka mättää. Siis se perspano, vaikka läheskään kaikki homomiehet eivät niin edes tee. Se kun ei kaikkia homoja yhtään miellytä. Ei minun miestänikään.
Homojen suhteet ovat siis varsin erilaisia toisiinsa nähden. Minä esim. elän hyvin paljon yksin nykyisen mieheni takia. Näin, vaikka hän soittaa minulle Suomesta joka päivä 2-3 kertaa kestäen yhteensä 1-2 tuntia, ja rakkautta vakuutellen. Itselläni kyllä tunne haalistuu aika lailla eroajoissa.helsinkijokkeri kirjoitti:
ertert oli taas samalla kannalla kuin minäkin. Se "homous" on se, joka mättää. Siis se perspano, vaikka läheskään kaikki homomiehet eivät niin edes tee. Se kun ei kaikkia homoja yhtään miellytä. Ei minun miestänikään.
Homojen suhteet ovat siis varsin erilaisia toisiinsa nähden. Minä esim. elän hyvin paljon yksin nykyisen mieheni takia. Näin, vaikka hän soittaa minulle Suomesta joka päivä 2-3 kertaa kestäen yhteensä 1-2 tuntia, ja rakkautta vakuutellen. Itselläni kyllä tunne haalistuu aika lailla eroajoissa."ertert oli taas samalla kannalla kuin minäkin. Se "homous" on se, joka mättää. Siis se perspano, vaikka läheskään kaikki homomiehet eivät niin edes tee. Se kun ei kaikkia homoja yhtään miellytä. Ei minun miestänikään."
Huvittavaa on myös se kuinka sokeita uskovat ovat sille että Raamattu kuitenkin varsin selkeästi kieltää aina vain kyseisen perspanon nimenomaan esim. tarkentaen ettei miesten tulisi yhdessä maatessaan tehdä asiaa kuten se tehdään naisen kanssa.
Uskovat kuvittelevat että ihmiset olisivat aikoinaan olleet niin tyhmiä että jos Raamatussa olisi lukenut vain "älä makaa miehen kanssa" sen oltaisiin luultu tarkoittavan ettei kaksi miestä saa maata platonisesti samassa sängyssä yhtäaikaa kun taas edeltävät käskyt sekä seuraava käsky kuitenkin tekevät selväksi että kyse on seksistä, tai oikeammin nimenomaan yhdynnästä.
Samoin kristittyjen käsitys seksistä ylipäänsäkin pöyrii nimenomaan yhdynnän ympärillä mutteivat tajua niin pyörivät myös Jumalan seksiin liittyvät käskyt, vaikuttaa kummalta että erityisesti harva Raamatun sanaa kirjaimellisena totuuna pitävä tuntuu kuitenkaan uskovan että miehen ja naisen yhdeksi lihaksi tuleminen tarkoittaisi sitä että kirjaimellisesti näiden olemus yhdistyisi konkreettisesti yhteisen jälkeläisen muodossa.- $aatana
shadowself kirjoitti:
"ertert oli taas samalla kannalla kuin minäkin. Se "homous" on se, joka mättää. Siis se perspano, vaikka läheskään kaikki homomiehet eivät niin edes tee. Se kun ei kaikkia homoja yhtään miellytä. Ei minun miestänikään."
Huvittavaa on myös se kuinka sokeita uskovat ovat sille että Raamattu kuitenkin varsin selkeästi kieltää aina vain kyseisen perspanon nimenomaan esim. tarkentaen ettei miesten tulisi yhdessä maatessaan tehdä asiaa kuten se tehdään naisen kanssa.
Uskovat kuvittelevat että ihmiset olisivat aikoinaan olleet niin tyhmiä että jos Raamatussa olisi lukenut vain "älä makaa miehen kanssa" sen oltaisiin luultu tarkoittavan ettei kaksi miestä saa maata platonisesti samassa sängyssä yhtäaikaa kun taas edeltävät käskyt sekä seuraava käsky kuitenkin tekevät selväksi että kyse on seksistä, tai oikeammin nimenomaan yhdynnästä.
Samoin kristittyjen käsitys seksistä ylipäänsäkin pöyrii nimenomaan yhdynnän ympärillä mutteivat tajua niin pyörivät myös Jumalan seksiin liittyvät käskyt, vaikuttaa kummalta että erityisesti harva Raamatun sanaa kirjaimellisena totuuna pitävä tuntuu kuitenkaan uskovan että miehen ja naisen yhdeksi lihaksi tuleminen tarkoittaisi sitä että kirjaimellisesti näiden olemus yhdistyisi konkreettisesti yhteisen jälkeläisen muodossa.
- surkeaa
Eli te otatte toisiltanne suihin. Ilmeisesti sinä et elää enää Suomessa, missäs sitten?
"Itselläni tunne haalistuu aika lailla eroajoissa."
No se siitä homojen onnelasta sitten. Mikä on homojen suhde kun ei ole molemminpuolista rakkauttakaan?"Mikä on homojen suhde kun ei ole molemminpuolista rakkauttakaan?"
Tästä voikin hypätä uskovaisiin. Se vasta onkin yksipuolista: uskova rakastaa jumalaansa ja myöskin itse synnyttää tunteen siitä, että hänen jumalansa rakastaa pikku uskovaansa. Kuinka paljon jonkun Jalovaaran kaltaisen tarvitseekaan enää kusettaa uskovaa, kun uskova itse on joku tehnyt puolet?- miss ei kirj.
"Eli te otatte toisiltanne suihin. Ilmeisesti sinä et elää enää Suomessa, missäs sitten?"
Niinpä niin, sitä mietitään homojen säknypuuhia.
"No se siitä homojen onnelasta sitten. Mikä on homojen suhde kun ei ole molemminpuolista rakkauttakaan?"
Ehh? Eiköhän me heterotkin loitota joskus toisistamme?
Tässäpä tulikin hyvin esiin jonkun ihmisen typeryys. En tiedä oletko uskova vai et mutta helvetin typerä ainakin. marathustra kirjoitti:
"Mikä on homojen suhde kun ei ole molemminpuolista rakkauttakaan?"
Tästä voikin hypätä uskovaisiin. Se vasta onkin yksipuolista: uskova rakastaa jumalaansa ja myöskin itse synnyttää tunteen siitä, että hänen jumalansa rakastaa pikku uskovaansa. Kuinka paljon jonkun Jalovaaran kaltaisen tarvitseekaan enää kusettaa uskovaa, kun uskova itse on joku tehnyt puolet?typo joku = jo
- olet lapsellinen
miss ei kirj. kirjoitti:
"Eli te otatte toisiltanne suihin. Ilmeisesti sinä et elää enää Suomessa, missäs sitten?"
Niinpä niin, sitä mietitään homojen säknypuuhia.
"No se siitä homojen onnelasta sitten. Mikä on homojen suhde kun ei ole molemminpuolista rakkauttakaan?"
Ehh? Eiköhän me heterotkin loitota joskus toisistamme?
Tässäpä tulikin hyvin esiin jonkun ihmisen typeryys. En tiedä oletko uskova vai et mutta helvetin typerä ainakin.Homo itse alkoi kertomaan niistä sänkypuuhista, ja minä sitten vain jatkoin juttua.
Sinä se helvetin typerä kana olet kun puutut sinulle kuulumattomiin kun minä esitin vain huomioita että homon rakkaus on kuihtunut joten mitä järkeä koko suhteessa enää on? - ---
olet lapsellinen kirjoitti:
Homo itse alkoi kertomaan niistä sänkypuuhista, ja minä sitten vain jatkoin juttua.
Sinä se helvetin typerä kana olet kun puutut sinulle kuulumattomiin kun minä esitin vain huomioita että homon rakkaus on kuihtunut joten mitä järkeä koko suhteessa enää on?Oletko entinen vai vielä nykyinen koulukiusaaja?
Homo itse alkoi kertomaan niistä sänkypuuhista, ja minä sitten vain jatkoin juttua.
Sinä se helvetin typerä kana olet kun puutut sinulle kuulumattomiin kun minä esitin vain huomioita että homon rakkaus on kuihtunut joten mitä järkeä koko suhteessa enää on?Siivotaanpa niitä suita taas, jookosta.
- miss ei kirj.
Sinä se helvetin typerä kana olet kun puutut sinulle kuulumattomiin kun minä esitin vain huomioita että homon rakkaus on kuihtunut joten mitä järkeä koko suhteessa enää on?Ja sinun piti tulla jatkamaan juttua ja kertomaan ilmisevä asia.
"Sinä se helvetin typerä kana olet kun puutut sinulle kuulumattomiin kun minä esitin vain huomioita että homon rakkaus on kuihtunut joten mitä järkeä koko suhteessa enää on?"
Ihan sama mitä joku internetretad minusta ajattelee. Eikä asia muuten kuulu sinullekaan. Tuliko yllätyksenä että homojenkin rakkaus voi kuihtua? - perkele
Sinä se helvetin typerä kana olet kun puutut sinulle kuulumattomiin kun minä esitin vain huomioita että homon rakkaus on kuihtunut joten mitä järkeä koko suhteessa enää on?"Sinä se helvetin typerä kana olet "
Raamatullisen kasvatuksen hedelmiä? SURKEAA. Molemminpuolista rakkautta kyllä on, mutta erossa vähän masentaa. Tunnen kyllä heteronaisenkin, jolla mies käy aina silloin kun muistaa. Kyse on Jousimiehistä, joiden täytyy olla niin "vapaita".
Asun Espanjassa, mutta tällaista se oli Suomessakin. Yhteistä osoitetta ei vaan löydy, se kai sitoo toista liikaa. On vain se rekisteröity parisuhde.- miten pärjäät?
helsinkijokkeri kirjoitti:
SURKEAA. Molemminpuolista rakkautta kyllä on, mutta erossa vähän masentaa. Tunnen kyllä heteronaisenkin, jolla mies käy aina silloin kun muistaa. Kyse on Jousimiehistä, joiden täytyy olla niin "vapaita".
Asun Espanjassa, mutta tällaista se oli Suomessakin. Yhteistä osoitetta ei vaan löydy, se kai sitoo toista liikaa. On vain se rekisteröity parisuhde.Uskot astrologiaan vaikka olet ateisti? Milloin sinä sinne Espanjaan päätit muuttaa ja miksi? Onko sinulla töitä siellä vai elätkö säästöillä?
miten pärjäät? kirjoitti:
Uskot astrologiaan vaikka olet ateisti? Milloin sinä sinne Espanjaan päätit muuttaa ja miksi? Onko sinulla töitä siellä vai elätkö säästöillä?
Olen nykyään eläkkeellä. Päätin muuttaa Espanjaan jo yli 10 vuotta sitten, koska olen kesän lapsi.
Uskon luonteenpiirteisiin. Itse tapasin aikonaan erästä miestä, joka oli myös samaa merkkiä kuin minä, rapu. Kun hän toimi, niin oli kuin olisin katsonut itseäni, myös hänen reaktionsa ja toiminnan tiesin jo etukäteen.
Jousimiehen ja Ravun suhteesta on sanottu, että ei toimi: on jatkuvaa lähtöä ja paluun odotusta. Naulan kantaan!- -ahaa-
Olen nykyään eläkkeellä. Päätin muuttaa Espanjaan jo yli 10 vuotta sitten, koska olen kesän lapsi.
Uskon luonteenpiirteisiin. Itse tapasin aikonaan erästä miestä, joka oli myös samaa merkkiä kuin minä, rapu. Kun hän toimi, niin oli kuin olisin katsonut itseäni, myös hänen reaktionsa ja toiminnan tiesin jo etukäteen.
Jousimiehen ja Ravun suhteesta on sanottu, että ei toimi: on jatkuvaa lähtöä ja paluun odotusta. Naulan kantaan!Millaista siellä Espanjassa on asua? Onko sinulla ystäviä siellä? Osaatko espanjaa vai englantiako puhutte?
Uskotko että tähdet vaikuttavat ihmisen luonteenpiirteisiin? M.O.T
Ennemminkin heidän harrastaman seksin ympärillä, ei niinkään suhteiden.
-> "Eli te otatte toisiltanne suihin."-ahaa- kirjoitti:
Millaista siellä Espanjassa on asua? Onko sinulla ystäviä siellä? Osaatko espanjaa vai englantiako puhutte?
Uskotko että tähdet vaikuttavat ihmisen luonteenpiirteisiin?Espanjassa on ihan mukavaa, vaikka seinänaapuri tahtoo valittaa kaikesta. Hän on vanhempi mies, häntä pitää ymmärtää. Ei ole ystäviä, muttei niitä ollut Suomessakaan. Olen sellainen, että parisuhde ja se rakas riittää ihmissuhteeksi. Tai olenhan minä pannut välit poikki moneenkin, kun en jaksa jotain: eräs käski minua opettelemaan valehtelemaan, niin se ystävyys päättyi siihen paikkaan.
Suomella täällä enimmäkseen tulee toimittua. Espanjaa osaan sen verran, että asiointi sujuu jollakin tavalla, englantia myös silloin tällöin. Espanjan opinnot aloitan piakkoin.
Uskon sillä lailla kyllä siihen, että tähdet vaikuttavat. Olen sen käytännössä havainnut. Moni seurusteluni ja parisuhteetkin ovat olleet hyvin tarkastikin sitä mitä on sanottu. Se auttaa, jos ei muuten, niin ymmärtämään miksi on näin. Rakkautta kun ei kuitenkaan voi ohjailla; se menee hallitsemattomia reittejä.ertert kirjoitti:
M.O.T
Ennemminkin heidän harrastaman seksin ympärillä, ei niinkään suhteiden.
-> "Eli te otatte toisiltanne suihin.""Otatte... suihin". Tuokin on sellainen, ettei sitäkään noin vain ole automaattisesti. On vielä muitakin tapoja, joista voi nauttia yksilöllisesti. Eli ei kaikki homot siis välttämättä pane, eikä ota suihin.
"Otatte... suihin". Tuokin on sellainen, ettei sitäkään noin vain ole automaattisesti. On vielä muitakin tapoja, joista voi nauttia yksilöllisesti. Eli ei kaikki homot siis välttämättä pane, eikä ota suihin.
"Tuokin on sellainen, ettei sitäkään noin vain ole automaattisesti. On vielä muitakin tapoja, joista voi nauttia yksilöllisesti. Eli ei kaikki homot siis välttämättä pane, eikä ota suihin. "
Jep, kyse olikin siitä, mitä tuo hihu ajattelee ja miten enemmistä heistä asiaa käsittelee.ertert kirjoitti:
"Tuokin on sellainen, ettei sitäkään noin vain ole automaattisesti. On vielä muitakin tapoja, joista voi nauttia yksilöllisesti. Eli ei kaikki homot siis välttämättä pane, eikä ota suihin. "
Jep, kyse olikin siitä, mitä tuo hihu ajattelee ja miten enemmistä heistä asiaa käsittelee.En minä ertert sinua ajatellutkaan; sinä osaat sentään ajatella toisin kuin tietyt uskovat. Sinähän vaan siteerasit ja minä vastasin siis toisen käden lauseeseen.
- Seemos
marathustra kirjoitti:
"Mikä on homojen suhde kun ei ole molemminpuolista rakkauttakaan?"
Tästä voikin hypätä uskovaisiin. Se vasta onkin yksipuolista: uskova rakastaa jumalaansa ja myöskin itse synnyttää tunteen siitä, että hänen jumalansa rakastaa pikku uskovaansa. Kuinka paljon jonkun Jalovaaran kaltaisen tarvitseekaan enää kusettaa uskovaa, kun uskova itse on joku tehnyt puolet?XD !!
että näin
>>>homokeskustelu pyörii uskovien taholta vain homomiesten suhteiden ympärillä- 6+7
Hyökkäyshän on paras puolustus, sanotaan. Pitää uhota ja älämölötä, ihan kuin vakuutellakseen itselleen äärimmäistä ja puhdasta heterouttaan. Olisikohan taustalla pieni epävarmuus siitä heteroudesta? Mielessä turhan taajaan pyörivä kuva jostain kielletystä, joka kiinnostaa, vaikka sen ei saisi... Ken tietää. Omituista tuo joka tapauksessa on. Senhän luulisi olevan homofoobikkojuntille postitiivinen asia, että homoja on. Heidänkin mahdollisuutensa saada joskus naista paranevat mitä enemmän homomiehiä on. Jos nyt naiset moisia yleensä edes kiinnostavat...
6+7 kirjoitti:
Hyökkäyshän on paras puolustus, sanotaan. Pitää uhota ja älämölötä, ihan kuin vakuutellakseen itselleen äärimmäistä ja puhdasta heterouttaan. Olisikohan taustalla pieni epävarmuus siitä heteroudesta? Mielessä turhan taajaan pyörivä kuva jostain kielletystä, joka kiinnostaa, vaikka sen ei saisi... Ken tietää. Omituista tuo joka tapauksessa on. Senhän luulisi olevan homofoobikkojuntille postitiivinen asia, että homoja on. Heidänkin mahdollisuutensa saada joskus naista paranevat mitä enemmän homomiehiä on. Jos nyt naiset moisia yleensä edes kiinnostavat...
Tuntuu että kiivaimmat konservatiivikristityt miehet olisivat heti valmiita ratkaisemaan homokysymyksen lopullisesti, jos vain joku antaisi luvan.
Luin aikoinaan toiseuttamisesta eli olisiko kyse juuri siitä?
"Sosiaalitieteissä toiseudella tarkoitetaan ryhmien välistä suhdetta, jossa sisäryhmän, ”itsen”, identiteettiä vahvistetaan suhteessa johonkin ”toiseen”, joka mielletään ulkopuoliseksi. Tyypillisesti toiseen heijastetaan ei-toivottuja ja huonoiksi miellettyjä ominaisuuksia.."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Toiseus
Mitä ilmeisimmin homoseksuaalisuuden täytyy kiinnostaa noita konsu-ukkoja eikä ihan vähää. Jos se on sellainen käsite, että se on koettu sopivaksi vastustuksen kohteeksi ja nämä uskis-ukot ovat yhdenlaisia Don Quijoteja taistelussaan keksimäänsä vihollista kohtaan.
Toki feminismi, ateismi, islam ja tasa-arvoinen avioliittolakikin saa konservatiivin heräämään.- HHoomoilanen
Niinpä! Siitä puhe mistä puute1 Kuinka monta tv-saarnaajaa onkaan jäänyt kiinni housut kintuissa ja temmi suussa.....
- ååppå
Nyt jytisee! Sameille ja muille... "Miehille" järjestetään ihan omat bileet:
http://tayteenmiehuuteen.blogspot.fi/
Täyteen Miehuuteen! Uuuuuuh!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1243347Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2582127Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois722125- 1361889
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641412- 971327
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931277- 611240
- 611233
- 711121