Roaccutan, isotretinoin actavis?

Toivottavasti saan ees jotain järkeviä vastauksia..

Oon siis käyttänyt Roaa 3kk ja nyt piti hakee lisää taas, soitin lääkärille ja hän uusi reseptin. Hän kysyi eikö mulla ole se alkuperäne roa (muistaakseni) sanoin että joo. Tarkotus nostaa Roaccutan 10 mg 20 mg:aan päivässä. Noh, menin illalla apteekkiin ja sain pakkauksen jonka päällä luki Isotretinoin Actavis 20 mg, eli nimi on ainaki eri kun ennen. Nyt siis tää pakkaus hämmentää muaa tosi paljon.

Kysyn täältä ensin koska ahdistaa ja pelottaa hirveesti soittaa sille lääkärille noin tyhmästä asiasta kysyen. Ajattelen että see on turhaa ja vaivaan vaan häntä.
5131
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Niin siis se Roan vaikuttava aine on tuo Isotretin., eli ihan samaa lääkettä on.....mitä nyt hinnassa on valtaisa ero (C-kappaleen pakkauksessa ainakin, muistaakseni, en nyt ehdi tarkistaa), tuo Isot.on Roan gen.sub.valmiste ja Actavis taas on lääketehtaan nimi......

http://www.yliopistonapteekki.fi

Äänestä

Okei kiitos! periaattees tiesinkin ton ja näin... mutta toivottavast se lääkäri ei sano tosta ens kuus sitku pyydän lisää.

Äänestä
  • Mene muualle pätemään 2 5. Sulla ei tunnu olevan mitään muuta tekemistä kun negatiivisilla kommenteilla saastuttaa näitä palstoja. Onko sinulla oikeasti noin paha olla?

    Äänestä

  • Huvittava jAmppa kirjoitti:

    Mene muualle pätemään 2 5. Sulla ei tunnu olevan mitään muuta tekemistä kun negatiivisilla kommenteilla saastuttaa näitä palstoja. Onko sinulla oikeasti noin paha olla?

    olet huvittava.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


10+2 kirjoitti:

Toivottavasti saan ees jotain järkeviä vastauksia..

Oon siis käyttänyt Roaa 3kk ja nyt piti hakee lisää taas, soitin lääkärille ja hän uusi reseptin. Hän kysyi eikö mulla ole se alkuperäne roa (muistaakseni) sanoin että joo. Tarkotus nostaa Roaccutan 10 mg 20 mg:aan päivässä. Noh, menin illalla apteekkiin ja sain pakkauksen jonka päällä luki Isotretinoin Actavis 20 mg, eli nimi on ainaki eri kun ennen. Nyt siis tää pakkaus hämmentää muaa tosi paljon.

Kysyn täältä ensin koska ahdistaa ja pelottaa hirveesti soittaa sille lääkärille noin tyhmästä asiasta kysyen. Ajattelen että see on turhaa ja vaivaan vaan häntä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu