Vetoaisiko parta naisiin

kokeilenko

Kaljuksi en rupea vetämään, mutta jos antaisi parran kasvaa, niin saisiko sillä miehekkäämpää vaikutelmaa aikaan? Naiset?

15

300

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on marjat

      Aja pää kaljuksi ja kasvata leukaan parta. Muuta tyyliäsi mahdollisimman paljon. Muutos saattaa tuottaa positiivisen tuloksen. Ainakaan se siis ei huononna mahdollisuuksia, jos tähän mennessä on joutunut vetämään vesiperän.

    • Neeno

      Tjaa vaikea sanoa. Kasvatin tässä vähän aikaa sitten koko parran. Järjestäen kaikki naiset valittivat, ettei parta näytä kellään hyvältä jne jne. Sitten ajoin parran ja sain kauhistuksuneita kommentteja, että mitä oikein olet mennyt tekemään.

      • Näin on marjat

        Ehkä se oli vääränlainen parta. Niitäkin on monenlaisia. Juha Miedolla on erilainen parta kuin Lasse Virenillä.


      • Neeno
        Näin on marjat kirjoitti:

        Ehkä se oli vääränlainen parta. Niitäkin on monenlaisia. Juha Miedolla on erilainen parta kuin Lasse Virenillä.

        Se oli siis sellainen hyvin pidetty siisti toimistotyylinen. Sivut vähän lyhyemmät ja alhaalta 10 cm.


    • SekaSikiö

      Ensivaikutelmasta en osaa sanoa miten naiset sen ottaisi. Jotkut tykkää jotkut ei.
      En pysty myöskään sanomaan pitääkö miehellä olla parta, kalju, värjätyt hiukset, tatuointeja, silmälasit, punaiset housut ym.
      Se olisi jo aika pinnallista ja liioittelevaa omistushaluisuutta sanoa miehelle miten hänen pitää hiuksiaan pitää, pukea ylleen, kävellä tietyllä tyylillä jne.
      Kun miettii sitä omalle kohdalle, en haluaisi itsekään miehen valitsevan minun hiusväriäni, kenkiäni, vaatteitani jne.
      Ensivaikutelmat ovat aina asia erikseen, mutta viittaan noilla pitempään tuntemiseen ja olisi aika tylyä sanoa "en pidä parrastasi vaikka itse pidät siitä, aja se pois".

    • leidimoooon

      Mulle parta = vanha mies enkä halua olla vanhojen miesten kans tekemisissä!!!
      Tietysti myös rapii suudellessa pehmeää poskeani ikävästi ja nuollessa pimpsaani. No thanks.

      • YTMI!

        Jos alapääsi ei ole sheivattu, niin silloin saat tyytyä siihen että partaukko nuolee sinua. Ei kukaan sileäposkinen mies alennu nuolemaan karvapöheikköä, ellei ole sitten aivan epätoivoinen tapaus, jolle käy kuka tahansa.


    • -------------

      Darwinin mielestä parta on osa seksuaalivalintaa, koska siitä ei ole mitään hyötyä taistelussa elämästä ja kuolemasta ja evoluutio ei koskaan tuota hyödyttömyyksiä. Eli miehillä on parta, koska naiset pitävät siitä. Vahvimmalla parralla varustettu pääsee muita todennäköisemmin lisääntymään.

      Tutkimusten mukaan myös muodilla on vaikutusta. Jos sileäksi ajettu on normi, kuten nyky-yhteiskunnassa on, niin parta kiinnostaa naisia enemmän. Jos taas parta olisi normi, niin siloposki olisi kiinnostavampi. Tähän liittyy varmaan se, että naiset ovat aina pitäneet miehistä, jotka "uskaltavat" olla erilaisia. Siksi tatuoinnitkin vetoavat.

      • Näin on marjat

        Puolella 20-40 -vuotiaista alkaa jo olla tatuointi.

        Kohta tatuoimaton kai alkaa kiinnostaa enemmän.


    • Itellä on yleensä parta kun sen verran harvakseltaan ajelen sen pois, niin omalle kohdalleni jotkut ovat sanoneet että näytän paremmalta parran kanssa kuin ilman. Kun taas jotkut ovat olleet sitä mieltä että näytän paremmalta ilman partaa... se riippuu paljon siitä keneltä asiasta kysyy.

      Mutta niin olen kylläkin huomannut sen että kun on ns. parin kolmen päivän sänki niin katseita tulee eniten. Kun taas sileänä taikka isomman parran kanssa vähemmän.

    • Kіs-kіsu

      Parta ei sovi kuin Jeff Bridgesille.

      • Meat wurst

        Parta on nam!


        www.wiwibloggs.com/wp-content/uploads/2014/03/conchita-wurst-for-eurovision-2014-600x334.jpg


    • m-25v

      Itse olen päättänyt pitää partaa oli se sitten naisten mieleen tai ei.

      • m-25v

        Täytyy sanoa kyllä että ihmettelen miksi monet naiset eivät pidä parakkaista miehistä tai ainakin sellaisen käsityksen olen saanut. Eikös parta tee miehestä miehekkäämmän vai pitävätkö naiset enemmän naisellisista miehistä?


      • Erilaiset "Kaapit"
        m-25v kirjoitti:

        Täytyy sanoa kyllä että ihmettelen miksi monet naiset eivät pidä parakkaista miehistä tai ainakin sellaisen käsityksen olen saanut. Eikös parta tee miehestä miehekkäämmän vai pitävätkö naiset enemmän naisellisista miehistä?

        Ainakin nuoret naiset kuolaa laihojen salkkari-tyylisten "miesten" perään, jotka näyttää ja kuulostaakin teinitytöiltä. Punaiset tiukat farkut, muodikas huivi kaulassa. Kerroksittain leikattu tukka ja jonkun verran värjätty. Harrastuksina bloggaus, shoppailu ja joku aerobic. Sellainen Mies saa suomineidon litisemään ja valumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5623
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3764
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2755
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2196
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      109
      2045
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1329
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1297
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1278
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1232
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1146
    Aihe