Teille kaikille kokkiruokaohjelmille, minun reseptini

hyvää yötä suomeksi

Iltatee resepti.

1 kpl ikioma muki
0,5 l lempiteetä
1 paksu hyvä kirja
muutama korppu

Hyvää yötä :)

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moikka :)

      Hyvää huomenta :) Minullahan on taivaalisen hyvä kaalikääryle respti josta mainostajat saisivat ns. tuulta purjeisiinsa koska kaalikääryleeni ovat niin hyviä että resptiä ei voi tässäkään kirjoittaa ne on naurettavan hyviä Niin hyviä että pakasteeseen ei jää laitettavaa Tänään olen tähän tullut vai juuri siksi että luutuneet mainostajien ajatukset :) kuinka suomi hölläilee sipsipussit kädessä telkkarin edessä. Ei pidä paikkaansa olen varustautunut lohella, riisillä ja jos oikein tarkkoja ollaan niin sipsipussikin kestää viikon ja ylikin tähän se tärkeä tieto olikin :)


      Saanen epäillä että hän joka ei tykkää jauhelihakaalikääryleistä eiole saanut maistaa edes rakkaudella ja ajan kanssa tehtyjä jauhelihakaalikääryleitä koska taikinaan sekä voiteluunkin käytettään hunajaa :) Tuliko vesi kielelle, no sitten vaan ostoksille niin kyllä päivä kuluu miellyttävässä tekemisen tunteessa joka ei ole pelkkä tunne vaan fakta Kiireisille tämä ei sovi paitsi syöminen tietysti :)


      nim. kokemusta jauhelihakaalikääryleitteni syöjistä on Enkä laita resptiä tähän jotain yksityisyyttä sentäs tässäkin asiassa. Saatte pärjätä kuten edellä olen kirjoittanut teellä ja muutamalla korpulla :)

      • hottia

        Onkohan joku :) käynyt arvostelemassa keskeneräistä työtäni Olipa tai sitten ei niin pointtien keräilijöille nyt tiedoksi. Tästä saatte aikaa. Ihan itse keksin. Nythän on niin että useat hrändäävät itseään kulinaristilla nautinoilla Ei ole minulta pois siitä vaan Myös heillä kaikilla on loistavia ja hienoja reseptejä miten saavat ruokansa mieltä kiihottavaksi kuin uteliaita kokeilemaan kaikki uutudet jne. jne.


        Mutta minäpä keksin että nyt työnantajat saaavat kanssa lisää aikaa tällä minun salaisella jauhelihakaalikääryyle reseptin näkymättömyydellä Meillä sivistyksen oppimäärän suorittaneilla kuin muilla sydämmen sivistystä omaavillahan on niitä vain suvussa olevia "mummojen jauhelihapyörykät " jne reseptejä jotka eivät ole yleisessä jaossa Ettekö tienneet että tämä on todelista Statusta :)


        No niin no, nyt kun kuluttajat, työväki sekä muut omituisten otusten kerholaiset tulevat kesken työpäivänkin viihdyttämään mielummin kuin etsimään pointteja Klikkaavat jotta näkisivät mikä on näiden täydelisten jauhelihakaalikääryleiden resepti Yllätys eiollutkaan joten aikaa jää heille itse keksiä kuin kuluttaa juuri minulta saamansa ajankäytön itselleen katsomalla parhaalla tavalla.


        Sitten vielä kuka on se joku joka tuli minun lauvantai päiväni pilamaan jotta hyödylisenä kuluttajana sain koko vuorokauden sairastaa jumalattoman kipeää vatsaa ja flunssaa Onneksi oli jäljellä (hetkinen katson sen nimen ) panadol hot aivan tarkoituksen mukainen apu tähän joskin En voi hyväksyä että lauvantai vuorokausi meni vain levätessä eikä vieläkään uskalla tehdä kaikkea sitä olin suunitellut Mutta pannukakuista tuli räiskäleitä kuitenkin vaikka helpomalla olisin päässyt pelkällä pannukakulla.

        Flunssa älä tule meille olet käynyt jo ja siitäkin huolimatta olen niin kiltti tiettyyn rajaan asti että annoin mielikuvitus lukijoille ja työnantajille lisää aikaa vaikka eivät pyytäneetkään Hyvää yötä

        teetä jotain hyvää ja paksu kirja :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2939
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      413
      2830
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2050
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1844
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1805
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      322
      1629
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1623
    Aihe