§1. Nainen on aina oikeassa.
§2. Jos nainen jostain syystä ei joskus ole oikeassa, §1 astuu automaattisesti voimaan.
Teidän kaiken maailman Birdyjen ja Tiramisujen kanssa on täysin mahdotonta päästä minkäänlaiseen järkevään keskustelukontaktiin juuri sen takia, että teidän pitää syyllistää mies jokaisesta ihmissuhdeongelmasta, silloinkin, kun syy on ihan yksiselitteisesti ja kaiken järjen, tolkun ja kohtuuden mukaan siinä pimpallisessa ja tissillisessä osapuolessa.
Kaikkiin ongelmiin tarjotaan ratkaisuksi sitä, että miehen on oltava itsekriittinen ja miehen on etsittävä vikaa itsestään.
Jos nainen valehtelee tai lyö, mies on varmasti jotenkin provosoinut hänet valehtelemaan tai lyömään, koska nainen on määritelmällisesti
hyvä - paha nainen ei ole nainen ollenkaan,
vaan lähtökohtaisesti pahasta mieshirviöstä säteilevä pahuus on houkutellut hänet ulos oikeasta olemuksestaan, naiseudesta eli hyvyydestä.
Jos mies valehtelee tai lyö, mies on sika ja paha paha paha pahaaaaa. Nainen ei mielestänne ole vastuussa mistään, vaan aina kun nainen tekee jotain moraalisesti tuomittavaa,
cherchez l'homme - etsittäköön mies, jota voidaan syyttää ja joka hänet tähän on provosoinut.
Minä olen harjoittanut itsekritiikkiä ja itsesyytöksiä depression ja hulluuden partaalle saakka, enkä jumalauta enää kritisoi itseäni mistään sellaisesta tekosesta, jonka joku ämmä tekee minulle.
Psykonarttu - Netistä saksittua
7
954
Vastaukset
- tissi-ihminen
yritit ymmärtää? Et onnistunut kuiteskaan, tulit vaan puolihulluksi :D
- Mies vaan minäkin
..olo puolihulluna ei ole yhtään hassumpi olotila, voin tehdä ja sanoa paljon sellaista jota te tervejärkiset ette ikinä uskaltaisi siksi että te pelkäätte että teidä luokitellaan samaan kastiin minun kanssani ;D
- Juulia
Vaikken olekaan täysin yhtämieltä kanssasi täytyy sanoa että,kirjoituksesi oli todella hienoa tekstiä!
Mahdatko ehkä ollakin kirjailija?
Kadehdin kykyäsi kirjoittaa noin hauskasti ja elävästi,aikamoinen lahja. - max-life
Tuo otsikko karrikoitua, mutta pitää sisällään totuuden siemenen.
Joku "viisas" sanoi, että jos mies synnyttäisi, niin synnytys olisi aikaa sitten tehty tavattoman helpoksi. Olen sitä mieltä, että jos mies synnyttäisi, olisi tilanne kuten nytkin, nimikkeet vain vaihtaneet paikkaa.
Sukupuolista se, jolla yleisen käsityksen mukaan on vahvempi asema, niin häntä myös sopii syyttää. Niin se menee...sympatiat ennakkokäsityksen mukaan heikommalle, syytökset vahvemmalle.. piittaamatta siitä, kuinka asiat kulloinkin ovat. - merliNella
Ainahan oletetaan, että mies on naista vahvempi, myös henkisesti.Siitä kai kaikki alkaa.
Toiseksi heikomman puolelle taas kallistutaan helpommin.
Kolmanneksi harva osaa hakea vikaa itsestään, paljon helpompi on syyttää toista.
Naisiakin on moneksi, sattumankatti vain joskus heittää yhdelle aina samanlaisia:) - Kesäheinä
Halusin vain yrittää ymmärtää tuskan täyttämää vuodatustasi ja tuli mieleeni, että onko kohdallesi sattunut juuri ne ilkeimmät naissukupuolen edustajat, jotka ovat sinua kaltoin kohdelleet? Sinun on vain yksinkertaisesti päästävä tämän ikävän kohtalon yli ja löydettävä sellainen ihana emäntä, joka ei ole kyllästetty itserakkaudella ja syytä omista virheistään sinua joka käänteessä... Tämän saman syyllistämisenhän osaavat myös alkoholistit, läheisriippuvaiset jne. Parempaa tulevaisuutta toivottaen, eräs "kissa" ;o)
- EIIen
Olen Samaa mieltä.
Yhdyn aloittajaan.
Suomeksi sanottuna:
En JUmaL auta ota syitä päälleni, jos joku nettiNainen sekoo sanoissaan, ja sanoo sen olevan minun syytäni :D
PÖh.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760