Vain elämää ja ylimielinen Jenni

Parvekkeella nukkuja

Jenni vartiainen on kaunis, mutta todell ylimielisen oloinen. Mitä mieltä olet itse? Sana vapaa.

12

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upea nainen

      Olen tavannut Jennin muutaman kerran keikan jälkeen. EI OLE ylimielinen vaan harvinaisen ystävällinen, huumorintajuinen, lämmin ja fanit huomioon ottava tyyppi. Ja jalat maassa. En tajua mistä olet tuollasen kuvan saanut? Ehkä siitä ettei Jenni ole koko ajan suuna päänä sönköttämässä jotain liibalaabaa vaan pitää tiukasti yksityiselämästään kiinni ja lämpenee hitaasti vieraassa seurassa.

    • No enpä tiiä

      Jaa? En kyllä ole tuollaista huomannut. Ainakin keikoilla ja haastatteluissa on tosi mukavan oloinen henkilö. En ole itse Jennin kanssa jutellut.

      Mistä sinä tuollaisen päätelmän teit? Millä perusteella Jenni on ylimielinen?

    • sitähänseon

      Kateellinen taitaapi olla tuo ketjunaloittaja ainoastaan...

    • Meeh. ääh

      En minä ainakaan ole mitään ylimielisyyttä huomannut. Mutta en ole kyllä huomannut että se olisi kauniskaan.

      • upee daami

        Sinä nyt et taida huomata yhtäs mittään. Sanosin ettei ole Jenni ylimielinen vaan täsmälleen päinvastoin. Ja livenä läheltä katottuna järjettömän kaunis nainen!


    • Parvekkeella nukkuja

      En omasta mielestä ole kateellinen Jennille. Kuten sanoin kaunis nainen! Lisäksi tykkään hänen musiikistaan. Minulle tuli jollain tapaa sellainen ylimielinen ensivaikutelma Jennistä, kun katsoin ohjelman VE. Ehkä jopa vähän petyin. En ole koskaan ennen nähnyt Jenniä muissa, kuin musavideoissa jne.

      • Seliselittäjä

        No selittäisit nyt edes vähän että millä perusteella hän on ylimielinen.


    • rertretter

      Ei niinkään ylimielinen, vaan ehkä alussa näytti että hieman vaivaantunut, uudessa tilanteessa. Näin voi käydä kenelle tahansa.

    • hillevi00

      kaverin kanssa ollaan puhuttu tosta kanssa! vain elämää -sarjassa on sellaisia hyvin pieniä juttuja: joku katse, epäaidolta kuulostava nauru ja ei niinkään sanamuodot, mutta sanojen painotukset. voi ihan hyvin olla että ollaan tulkittu olemattomia asioita, mutta tämmönen fiilis mulla on tullu kanssa.

      esim siinä veskun osassa meni jotenki näin "ihanaa kun _minä_ saan kruunata ämän illan" tai jotenkin noin. siis jos asiaan alkaa kiinnittää huomiota niin luulen että monille tulis vähä tommonen fiilis.

      • jiiob

        Joo se liittyy siihen kun jenni on ollut aina hyvä, ykkös sijoja saanut, halunnut olla paras (kilpailu vietti) .. kalliit harrastukset; taitoluistelu, kielikursseja, laulutunteja & musiikkia. Saanut ylistävää palautetta. Tottunut siihen hyvään palautteeseen ja hyvä onkin Ollut. Lukio muutti kaiken; huomio ei keskittynyt häneen ja oli satoja muitakin hyviä jollei parempia. Koki jäävänsä varjoon.. tuntee surua ja masennusta. Oli paras mutta ei enää. Opettajat on kiittämättömiä. Tämä häntä vituttaa ja jenni sanookin paulalle että hyvin sait sen vitutuksen!!! Hän ei halua kertoa tunteitaan ääneen ettei loukkaa. Kuvissa katselee jalkojaan..kuten biisissä kerrotaan. Se avaa hyvin.. kyllä tuo on ylimielistä..


      • toteemi kertokoon
        jiiob kirjoitti:

        Joo se liittyy siihen kun jenni on ollut aina hyvä, ykkös sijoja saanut, halunnut olla paras (kilpailu vietti) .. kalliit harrastukset; taitoluistelu, kielikursseja, laulutunteja & musiikkia. Saanut ylistävää palautetta. Tottunut siihen hyvään palautteeseen ja hyvä onkin Ollut. Lukio muutti kaiken; huomio ei keskittynyt häneen ja oli satoja muitakin hyviä jollei parempia. Koki jäävänsä varjoon.. tuntee surua ja masennusta. Oli paras mutta ei enää. Opettajat on kiittämättömiä. Tämä häntä vituttaa ja jenni sanookin paulalle että hyvin sait sen vitutuksen!!! Hän ei halua kertoa tunteitaan ääneen ettei loukkaa. Kuvissa katselee jalkojaan..kuten biisissä kerrotaan. Se avaa hyvin.. kyllä tuo on ylimielistä..

        Hyvin avasit kappaleen taustaa. Jenni itse ei halunnut sitä avata ja jos hän mieluummin verhoutuu kappaleen taakse,ihan ok.
        Tämä on yksi tapa selvitellä elämän karikoita,että ei puhu avoimesti vaan työstää sen esim.laulamalla tai soittamalla tai maalaamalla.
        Joku voi nähdä sen ylpeytenä,mutta itse näen sen mystisyytenä.Itse pidän tämänlaatuisesta toimintatavasta.


    • liirumlaarum--

      Ei minusta lainkaan ylimielinen, ennemminki ujo ja vetäytyvä kuin ylimielinen, hans välimäki, hän on ylimielinen paska eikä hänen entisen ravintolan tarjoilijattaret olleet yhtään sen parempia.
      Jenni on mahtava laulaja ja minä keskittyisin vain hyvään musiikkiin.
      Ei kenenkään yskityiselämä kuulu toiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe