22.10.2004 osallistui 200.000 Israelin juutalaista vuotuiseen Homojen ja Lesbojen tapaamiseen Tel-Avivissa.
Polisiin mukaan osaanottajissa oli huomattavaa kasvua viime vuoteen verraten(vain.150.000)
200.000 juutalaista
8
258
Vastaukset
- pelle
Huh huh, siinä on Jaakobille ahdistusta kerrakseen. Onko Israel homoystävällisempi maa kuin Suomi? Siinä on fundamentalisteille pähkinää purtavaksi kerrakseen. Nyt kun ei saa enää polttaa noitia ja hereetikkoja roviolla, eikä juutalaisakaan saa enää vainota, ovat homot olleet erityisellä ampumalistalla fundiksien keskuudessa. Mutta että Israelissakin... onko millään enää mitään väliä?
- Weijo
Juutalainen ei enää ole oikea juutalainen, jos hän on homo.
Sellainen on pelkkä inhottava saasta.- rasismia vastaan
eri mieltä. Kukaan ihminen ei muutenkaan ole saasta.
- Weijo
rasismia vastaan kirjoitti:
eri mieltä. Kukaan ihminen ei muutenkaan ole saasta.
Luterilainen yms. uskonnot ovat saastaa. Sen sanoo mm Raamatun ilmestyskirja, Ilm. 18:2,3,4,5.
Lue. Se on Raamatun lopussa.
Saastaisuuden keskeltä kustutaan mahdollisia Jumalan lapsia ulos. - Weijo
Homous kuten muutkin synnit ovat inhotus Jumalan edessä. Myös minun edessäni seksuaaliset kieroutumat ovat saastaa.
- rasismia vastaan
Weijo kirjoitti:
Homous kuten muutkin synnit ovat inhotus Jumalan edessä. Myös minun edessäni seksuaaliset kieroutumat ovat saastaa.
tälle palstalle. Edelleen :yksikään ihminen ei ole saastaa. Se taas kuka on juutalainen kuka ei, on yksin juutalaisuuden ratkaistavissa.
- Weijo
Hyvä Weijo, olet oiva esimerkki kristitystä. Kuinka hyvä puu kantaa hyvää hedelmää- vihan hedelmää, siinä te kristityt olette kunnostautuneet vuosisatoja ja kunnostaudutte yhä vaan. Itse taidat olla ns. piilohomo. Normaali seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva henkilö ei reagoi tuolla tavoin.
- eräs vaan
Weijo kirjoitti:
Hyvä Weijo, olet oiva esimerkki kristitystä. Kuinka hyvä puu kantaa hyvää hedelmää- vihan hedelmää, siinä te kristityt olette kunnostautuneet vuosisatoja ja kunnostaudutte yhä vaan. Itse taidat olla ns. piilohomo. Normaali seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva henkilö ei reagoi tuolla tavoin.
tuota viestiä ei tietenkään ollut kirjoittanut ihmiskunnan vihollinen (roomalisten kristityistä käyttämä osuva nimitys) Weijo, vaan joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760