Ystävyys mitä se on ?...

Se on yksipuolista ystävyyttä jossa toinen pyytää sinulta aina jotakin,mutta ei itse anna sinulle mitään vastavuoroisesti. Ei käy,vaan sinun pitää käydä aina kylässä,vaikka asuisitte samalla paikkakunnalla kilometrin päässä toisistanne.
Siksi ainakin minä olen pudottanut aika reippaasti ystäviäni kyydistäni pois.
Ystävyys ei ole sen arvoista,että joku käyttää sinua vain hyväkseen ystävyyden varjolla.Olen ilman ystäviä kuin suostun pompoteltavaksi sinne ja tänne.
Arvostakaa ystäviänne niin kauan kuin teillä niitä on,sellaisia tosi ystäviä meinaan
joita näkyy olevan tosi harvassa.Katso eteesi näet ystäväsi niin kerro ystävällesi,miten paljon hän sinulle merkitsee sinun elämässäsi ja rinnallasi kulkien ja sinua tukien kannatellen murheidenkin aikaan eikä hylkää koskaan
1118
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Hyvä ystävä on rehellinen, luotettava, avulias, ystävällinen, keskustelu- ja kuuntelutaitoinen. Ystävyys on molemminpuolista yhteydenpitoa ihmissuhteissa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Ilman Ystävää kirjoitti:

Se on yksipuolista ystävyyttä jossa toinen pyytää sinulta aina jotakin,mutta ei itse anna sinulle mitään vastavuoroisesti. Ei käy,vaan sinun pitää käydä aina kylässä,vaikka asuisitte samalla paikkakunnalla kilometrin päässä toisistanne.
Siksi ainakin minä olen pudottanut aika reippaasti ystäviäni kyydistäni pois.
Ystävyys ei ole sen arvoista,että joku käyttää sinua vain hyväkseen ystävyyden varjolla.Olen ilman ystäviä kuin suostun pompoteltavaksi sinne ja tänne.
Arvostakaa ystäviänne niin kauan kuin teillä niitä on,sellaisia tosi ystäviä meinaan
joita näkyy olevan tosi harvassa.Katso eteesi näet ystäväsi niin kerro ystävällesi,miten paljon hän sinulle merkitsee sinun elämässäsi ja rinnallasi kulkien ja sinua tukien kannatellen murheidenkin aikaan eikä hylkää koskaan

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu