Apua!!! Mä en tiiä mitä tehä... tuli tällanen uhka kui Adware.Gator. Mä yritin poistaa sitä, mut ei se mihkää lähteny. Kävin ton Nortonin sivuillaki mut sehän oli englanniksi. Auttakaa nyt pian ennenkui tää mun kone tilttaa!
Siel Nortonin sivuil luki näin:
Adware
Programs that facilitate delivery of advertising content to the user through their own window, or by utilizing another program's interface. In some cases, these programs may gather information from the user's computer, including information related to Internet browser usage or other computing habits, and relay this information back to a remote computer or other location in cyber-space.
Adware can be downloaded from Web sites (typically in shareware or freeware), email messages, and instant messengers. Additionally, a user may unknowingly receive and/or trigger adware by accepting an End User License Agreement from a software program linked to the adware or from visiting a website that downloads the adware with or without an End User License Agreement.
Hyvät tietäjät, nyt apua ja pikaisesti.
Uhka tuli, nyt apua pikaisesti!
10
945
Vastaukset
- Harri
voit olla. Tuo Gator on vain vakoiluohjelma.Se ei vahingoita konettasi. Kokeile Ad-Aware ohjelmaa poistamiseen.
- Minä tyttönen
No nyt mie ton latasin. mut toi ei oo suomex, pystyykö sitä saamaan suomex, jos ei niin voisitko/voisitteko kertoo mitä noi kuvakkeet sun muut meinaa??
- Gamma
Minä tyttönen kirjoitti:
No nyt mie ton latasin. mut toi ei oo suomex, pystyykö sitä saamaan suomex, jos ei niin voisitko/voisitteko kertoo mitä noi kuvakkeet sun muut meinaa??
Tässä linkki josta voit ladata kielipaketin joka sisältää myös suomenkielen(valitse siitä ladattavaksi vain suomi, ei varmaan kannata kaikkia kieliä ottaa). Lataa se, sen jälkeen asenna, avaa Ad-aware SE josta klikkaat mutterin kuvaa sen jälkeen valitset käyttöliittymän josta löytyy kielitiedosto ja sieltä valitset finnish, siinä se. Sulje Ad-aware ja kun avaat sen uudelleen se on suomeksi.
http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=49190 - kaistapää
Gamma kirjoitti:
Tässä linkki josta voit ladata kielipaketin joka sisältää myös suomenkielen(valitse siitä ladattavaksi vain suomi, ei varmaan kannata kaikkia kieliä ottaa). Lataa se, sen jälkeen asenna, avaa Ad-aware SE josta klikkaat mutterin kuvaa sen jälkeen valitset käyttöliittymän josta löytyy kielitiedosto ja sieltä valitset finnish, siinä se. Sulje Ad-aware ja kun avaat sen uudelleen se on suomeksi.
http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=49190Mistä löytyy "käyttöliittymä" kohta? Kielipaketti on ladattu, mutteria on klikattu, miten sitte? Tänään ajatus ei oikein kulje.
- Gamma
kaistapää kirjoitti:
Mistä löytyy "käyttöliittymä" kohta? Kielipaketti on ladattu, mutteria on klikattu, miten sitte? Tänään ajatus ei oikein kulje.
Kun olet klikannut mutterin kuvaa ilmestyy näyttö jonka vasemmassa laidassa on vaihtoehdot alkaen yleiset, käyttöliittymä on muistaakseni toiseksi alimmainen. Tämä ohje koskee nimenomaan Ad-awaren versiota SE 1.05.
- Kaistapää
Gamma kirjoitti:
Kun olet klikannut mutterin kuvaa ilmestyy näyttö jonka vasemmassa laidassa on vaihtoehdot alkaen yleiset, käyttöliittymä on muistaakseni toiseksi alimmainen. Tämä ohje koskee nimenomaan Ad-awaren versiota SE 1.05.
lukee: (English Default)/default. Kielipakettia ladatessani "ruksasin" suomen kielen, mutta se ei jostain syystä näy. Ad-aware on SE-versio 1.05. Kielipaketin kuvake on työpydällä niin kuin pitää.
- mie ite
Koitappa sellaista ohjelmaa kuin spybot, lähtee ylimääräiset ohjelmat koneelta. Ohjelma käsittää melki 20000 roskaposti- yms. ohjelmien osoitteita ja ko. ohjelma poistaa ja estää niiden uudelleen tulon koneellesi.
Toimii helvetin hienosti, suosittelen.- Minä tyttönen
No jos mie noita ohjelmia kokeilen niin lähteekö multa kaikki ylimääräiset jutut koneelta??mulla on pari omaa "ohjelmaa", mut en mä niitä halua menettää. Toimiiko noi suomenkielisenä?maksaako ne?
Minä tyttönen kirjoitti:
No jos mie noita ohjelmia kokeilen niin lähteekö multa kaikki ylimääräiset jutut koneelta??mulla on pari omaa "ohjelmaa", mut en mä niitä halua menettää. Toimiiko noi suomenkielisenä?maksaako ne?
http://koti.mbnet.fi/pattaya1
Sieltä löytyy kaikki parhaimmat ohjelmat spywaren ja semmosten poistoon ohjeineen.- Kokeile vaan
Minä tyttönen kirjoitti:
Eiköhän se Ad-Awarella tai Spybotilla lähde la lähtee kyllä samalla muitakin örkkejä joista et varmaan ole tietoinen.
Yleensä kaiken voi poistaa mitä ne löytää mutta kannatta pitää niitä pari vikkoa karanteenissa.
Omat ohjelmat ei lähde ellei ne ole örkkejä.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/
Tuosta linkistä löytyy myös SpywareBlaster joka estää samaisten örkkien tulon koneelle(estäminen on paljon tärkeämpää kuin se että poistaa niitä kun ne jo on koneella).
Siihen ei ole suomen kieltä mutta ohjeilla sen asennus onnistuu.
Ja käyttö on helppoa kun ei tarvi muuta kuin päivittä silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172404Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071812Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021471Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491396Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571347Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1851204- 941140
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511015Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14951Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134830