Olemme molemmat luterilaisia, ja olleet naimisissa muutaman kuukauden. Menin tyhmänä sänkyyn toisen miehen kanssa tossa kuukausi sitten. Ei minua oikeastaan edes kaduta, enkä ole kertonut asiasta miehelleni.
Miten minun tulee nyt toimia, jotta saisin syntini anteeksi? En voi pakottaa itseäni katumaan asiaa, joten onko jotain muuta keinoa? Pahalta tuntuu, koska pelkään olevani Jumalan silmissä arvoton. Kuinka itse toimisitte tällaisessa tilanteessa?
Petin aviomiestäni
6
252
Vastaukset
- 1+1
Olet osallistunut tietämättäsi projektiin, jossa etsitään keinoja luomakunnassa riehuvien pimeiden voimien hallintaan saamiseksi. Jokaisen projektiin osallistuneen on kuulunut kohdata pahuutta sen eri asteissa aina äärimmäiseen pimeyteen saakka; Olla sekä pahuuden vastaanottaja että sen tekijä. Nyt maallisen vaelluksemme aikana projektin Herra on sallinut meidän kulkea omia teitämme. Hän on voinut jättää meidät kelvottoman mielemme valtaan tekemään sopimattomia. Synti ja kärsimys eivät ole olleet suorassa syy-seuraussuhteessa.
Raamattu kuitenkin varoittaa kuinka Herra on kuoleman jälkeen saattava jokaisen tuomiolle. Tällöin tuomitaan myös haureelliset ja avionrikkojat (Hepr. 13:4). Ne jotka tällaista tekevät eivät peri Jumalan valtakuntaa (Gal. 5:19-21). He joutuvat tuomittavaksi Paholaisen kanssa (1. Tim 3:6). Heidät heitetään uloimpaan pimeyteen, jossa on oleva itku ja hammastenkiristys (Matt. 22:12-13). Heidät heitetään siihen tuli- ja rikkijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja niitä piinataan yötä päivää, aina ja ikuisesti (Ilm. 20:10).
Jos näet pahuutesi ja häpeät tekojasi käänny jo tänään Jeeuksen puoleen, sillä sitä joka uskoo häneen ei tuomita (Joh. 3:18). Muutoin voinen vain rukoilla Herran suovan sinulle viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan ja valaisevan sydämesi silmät sille ansaitsemattoman perinnön kirkkaudelle, johon meidät kaikki on kutsuttu ja että kaikenlainen tieto ja ymmärrys lisääntyisi, niin että voisit tutkia mikä on parasta ollaksesi puhdas ja moitteeton Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.
Terveisin minä, joka olin ennen Luojastani vieraantuneet ja mieleltäni hänen vihamiehensä pahoissa teoissani ja joka olen nyt sovitettu Jeesuksen Kristuksen kuoleman kautta; Jos vain pysyn uskossa, siihen perustuneena ja siinä lujana, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olen kuullut, Raamatusta todeksi varmistanut ja jonka palvelijaksi olen tullut.- ****
Täyttä puppua !!
- Ei hätää`
Jumalaa ja syntiä ei ole. Uskonnot ovat pelkkää BULLSHITTIÄ.
- Pyydä anteeksi
syntisi Jumalalta Jeesuksen nimessä ja veressä, ja lakkaa tekemästä sitä enää.
- '¨'´'¨¨´´
Jatka elämääsi kun ei edes kaduta. Unohda koko juttu.
Älä mieti joutavia, maailmassa on paljon pahempiakin asioita kuin sinun satunnainen harha-askeleesi. - Älä elä tunteiden
mukaan vaan usko ja rakasta Jeesusta, sen mukaan kuin ymmärrät Raamatusta, ja ano nimessään Pyhän Hengen armoa ja elävää vettä, niin tulet tuntemaan Herran Jeesuksen ja nimesi kirjoitetaan elämänkirjaan kun uskot sydämessäsi ja tunnustat uskosi ihmisten edessä. Tässä on hyvä ristinkantamisen tie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569