Petin aviomiestäni

nuorinainen22

Olemme molemmat luterilaisia, ja olleet naimisissa muutaman kuukauden. Menin tyhmänä sänkyyn toisen miehen kanssa tossa kuukausi sitten. Ei minua oikeastaan edes kaduta, enkä ole kertonut asiasta miehelleni.

Miten minun tulee nyt toimia, jotta saisin syntini anteeksi? En voi pakottaa itseäni katumaan asiaa, joten onko jotain muuta keinoa? Pahalta tuntuu, koska pelkään olevani Jumalan silmissä arvoton. Kuinka itse toimisitte tällaisessa tilanteessa?

6

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

      Olet osallistunut tietämättäsi projektiin, jossa etsitään keinoja luomakunnassa riehuvien pimeiden voimien hallintaan saamiseksi. Jokaisen projektiin osallistuneen on kuulunut kohdata pahuutta sen eri asteissa aina äärimmäiseen pimeyteen saakka; Olla sekä pahuuden vastaanottaja että sen tekijä. Nyt maallisen vaelluksemme aikana projektin Herra on sallinut meidän kulkea omia teitämme. Hän on voinut jättää meidät kelvottoman mielemme valtaan tekemään sopimattomia. Synti ja kärsimys eivät ole olleet suorassa syy-seuraussuhteessa.

      Raamattu kuitenkin varoittaa kuinka Herra on kuoleman jälkeen saattava jokaisen tuomiolle. Tällöin tuomitaan myös haureelliset ja avionrikkojat (Hepr. 13:4). Ne jotka tällaista tekevät eivät peri Jumalan valtakuntaa (Gal. 5:19-21). He joutuvat tuomittavaksi Paholaisen kanssa (1. Tim 3:6). Heidät heitetään uloimpaan pimeyteen, jossa on oleva itku ja hammastenkiristys (Matt. 22:12-13). Heidät heitetään siihen tuli- ja rikkijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja niitä piinataan yötä päivää, aina ja ikuisesti (Ilm. 20:10).

      Jos näet pahuutesi ja häpeät tekojasi käänny jo tänään Jeeuksen puoleen, sillä sitä joka uskoo häneen ei tuomita (Joh. 3:18). Muutoin voinen vain rukoilla Herran suovan sinulle viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan ja valaisevan sydämesi silmät sille ansaitsemattoman perinnön kirkkaudelle, johon meidät kaikki on kutsuttu ja että kaikenlainen tieto ja ymmärrys lisääntyisi, niin että voisit tutkia mikä on parasta ollaksesi puhdas ja moitteeton Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.

      Terveisin minä, joka olin ennen Luojastani vieraantuneet ja mieleltäni hänen vihamiehensä pahoissa teoissani ja joka olen nyt sovitettu Jeesuksen Kristuksen kuoleman kautta; Jos vain pysyn uskossa, siihen perustuneena ja siinä lujana, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olen kuullut, Raamatusta todeksi varmistanut ja jonka palvelijaksi olen tullut.

      • ****

        Täyttä puppua !!


    • Ei hätää`

      Jumalaa ja syntiä ei ole. Uskonnot ovat pelkkää BULLSHITTIÄ.

    • Pyydä anteeksi

      syntisi Jumalalta Jeesuksen nimessä ja veressä, ja lakkaa tekemästä sitä enää.

    • '¨'´'¨¨´´

      Jatka elämääsi kun ei edes kaduta. Unohda koko juttu.
      Älä mieti joutavia, maailmassa on paljon pahempiakin asioita kuin sinun satunnainen harha-askeleesi.

    • Älä elä tunteiden

      mukaan vaan usko ja rakasta Jeesusta, sen mukaan kuin ymmärrät Raamatusta, ja ano nimessään Pyhän Hengen armoa ja elävää vettä, niin tulet tuntemaan Herran Jeesuksen ja nimesi kirjoitetaan elämänkirjaan kun uskot sydämessäsi ja tunnustat uskosi ihmisten edessä. Tässä on hyvä ristinkantamisen tie.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7779
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4462
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2178
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1746
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe