Petin aviomiestäni

nuorinainen22

Olemme molemmat luterilaisia, ja olleet naimisissa muutaman kuukauden. Menin tyhmänä sänkyyn toisen miehen kanssa tossa kuukausi sitten. Ei minua oikeastaan edes kaduta, enkä ole kertonut asiasta miehelleni.

Miten minun tulee nyt toimia, jotta saisin syntini anteeksi? En voi pakottaa itseäni katumaan asiaa, joten onko jotain muuta keinoa? Pahalta tuntuu, koska pelkään olevani Jumalan silmissä arvoton. Kuinka itse toimisitte tällaisessa tilanteessa?

6

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

Olet osallistunut tietämättäsi projektiin, jossa etsitään keinoja luomakunnassa riehuvien pimeiden voimien hallintaan saamiseksi. Jokaisen projektiin osallistuneen on kuulunut kohdata pahuutta sen eri asteissa aina äärimmäiseen pimeyteen saakka; Olla sekä pahuuden vastaanottaja että sen tekijä. Nyt maallisen vaelluksemme aikana projektin Herra on sallinut meidän kulkea omia teitämme. Hän on voinut jättää meidät kelvottoman mielemme valtaan tekemään sopimattomia. Synti ja kärsimys eivät ole olleet suorassa syy-seuraussuhteessa.

Raamattu kuitenkin varoittaa kuinka Herra on kuoleman jälkeen saattava jokaisen tuomiolle. Tällöin tuomitaan myös haureelliset ja avionrikkojat (Hepr. 13:4). Ne jotka tällaista tekevät eivät peri Jumalan valtakuntaa (Gal. 5:19-21). He joutuvat tuomittavaksi Paholaisen kanssa (1. Tim 3:6). Heidät heitetään uloimpaan pimeyteen, jossa on oleva itku ja hammastenkiristys (Matt. 22:12-13). Heidät heitetään siihen tuli- ja rikkijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja niitä piinataan yötä päivää, aina ja ikuisesti (Ilm. 20:10).

Jos näet pahuutesi ja häpeät tekojasi käänny jo tänään Jeeuksen puoleen, sillä sitä joka uskoo häneen ei tuomita (Joh. 3:18). Muutoin voinen vain rukoilla Herran suovan sinulle viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan ja valaisevan sydämesi silmät sille ansaitsemattoman perinnön kirkkaudelle, johon meidät kaikki on kutsuttu ja että kaikenlainen tieto ja ymmärrys lisääntyisi, niin että voisit tutkia mikä on parasta ollaksesi puhdas ja moitteeton Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.

Terveisin minä, joka olin ennen Luojastani vieraantuneet ja mieleltäni hänen vihamiehensä pahoissa teoissani ja joka olen nyt sovitettu Jeesuksen Kristuksen kuoleman kautta; Jos vain pysyn uskossa, siihen perustuneena ja siinä lujana, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olen kuullut, Raamatusta todeksi varmistanut ja jonka palvelijaksi olen tullut.

Täyttä puppua !!

• Ei hätää`

Jumalaa ja syntiä ei ole. Uskonnot ovat pelkkää BULLSHITTIÄ.

• Pyydä anteeksi

syntisi Jumalalta Jeesuksen nimessä ja veressä, ja lakkaa tekemästä sitä enää.

• '¨'´'¨¨´´

Jatka elämääsi kun ei edes kaduta. Unohda koko juttu.
      Älä mieti joutavia, maailmassa on paljon pahempiakin asioita kuin sinun satunnainen harha-askeleesi.

• Älä elä tunteiden

mukaan vaan usko ja rakasta Jeesusta, sen mukaan kuin ymmärrät Raamatusta, ja ano nimessään Pyhän Hengen armoa ja elävää vettä, niin tulet tuntemaan Herran Jeesuksen ja nimesi kirjoitetaan elämänkirjaan kun uskot sydämessäsi ja tunnustat uskosi ihmisten edessä. Tässä on hyvä ristinkantamisen tie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      154
      13424
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      89
      3736
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      136
      3037
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      1483
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      47
      1438
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      157
      1395
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1304
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1264
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1091
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      207
      1022
    Aihe