Kävin tänään poistattamassa hormoni kierukan joka on ollut minulla reilu vuoden.
Syynä oli koko kierukan ajan olleet alavatsakivut, etenkin stressatessa.
Lääkärille kerrottaessani tätä, hän tuumasi että kivut ovat enempikin psyykkisiä. En ollut samaa mieltä, mutta en väittänyt vastaankaan. Tuntui kuitenkin pahalta kun ei meinannut uskoa mun kertomaa.
No kun sitten saatiin kierukka nyhtstyä ulos, tulikin hetken hiljaisuus. Lääkkäri ja hoitaja molemmat kattoi vaan ihmeissään kierukkaa ja siinä olevaa veristä PALAA!??
Oli kuulemma kierukan sakarat kääntyneet yhteen ja tarttuneet mun kohdun seinämään ja ottaneet siitä nyt mukanaan palan. EI ole lääkäri kuulemma ennen moista nähnyt.
EN voi uskoa että kyseessä olisi noin harvinainen tapaus. Mua jäi tässä nyt mietityttämään, että eihän mun kohtuun nyt tullut reikää?
En tiedä minkä kokoinen pala siitä lähti, tunsin kyllä nyhtäisyn... Erikoislääkärin tittelistään huolimatta lääkäri ei minun mielestä vaikuttanut kovinkaan ammattitaitoiselta, eikä hän maininnut mitään muuta kuin että lähti palanen irti, joten asia jäi vaivaamaan minua.
Lopulta hänkin kuitenkin myönsi että tuntemani kivut eivät ehkä sittenkään olleet kuviteltuja.... Huoh.
Onko muilla vastaavia kokemuksia??
Kierukan poisto ja pala kohdun seinää mukaan...
eienään
1
267
Vastaukset
- zzz..
Kaikki lääketieteen hömpötykset ovat sattumaa ja huijausta. Kaikki on mahdollista ja itse en luota pätkääkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001