3 reunahuomautusta Jeesuksen herruudesta

Mannerkorpi

3 REUNAHUOMAUTUSTA JEESUKSEN HERRUUDESTA
Kirjoittanut: Mannerkorpi, 22.10.2004 klo 18.12

1.) LUONTEEN PIIRTEET: Herra yksin on hyvä. Olen ilmeisesti ensimmäinen koko paikassa, kenessä ei ole yhtään pahaa. Näistä asioista opettaminen aloitettiin kohdallani poikkeuksellisesti neljävuotiaana Jyväskylän keskussairaalassa, vaikka normaalisti tämä tapahtuu kuusivuotiaana neuvolassa.

-Pahuus kuuluu luontoon
-Paha pistää aina paremmaksi
-Kaikki menevät helvettiin.

Kaikki muut ovat heti valmiita hyväksymään nämä opit, mutta minulle ei kukaan pysty puhumaan noin päin ja siksi jouduin viisivuotiaana silmäleikkaukseen. Parikymppisenä kukaan ei enää muista neuvolaiän asioita kuin alitajuisella tasolla, eikä pahaakaan enää ole olemassa. Joskus on joku vähän vastaava tapaus, että on ollut luomi huulessa. Minullakin oli luomi huulessa ennen silmäleikkausta. Nämä, jotka pistivät kyseiset opit alulle, ovat olleet haudassa jo vuosisatoja sitten. 1700-luvulla näistä asioista puhuttiin liki parikymppisten kanssa, joten ikärajaa on siirretty alas koko ajan ja saattaa olla, että nykyisin nämä neuvolaiän tarkistukset tehdään kaikille neljävuotiaana. Koko asia on jo suurimmalle osalle niin kaukana kuin ikinä voi olla, kunhan vain päästäisiin tuosta eroon jotenkin. Minun kannalta katsottuna, tämä paikka on antimaailma tai pahan valtakunta.

2.) SILMÄLEIKKAUS: Jeesuksen ristiinnaulitseminen on lällyä silmäleikkaukseen verrattuna (helvetti, inkvisition kidutukset, tulinen pätsi yms.) verrattuna. Minun on melkein pakko olla Herra, kun olen jotenkin päässyt tähän paikkaan selvittyäni silmäleikkauksesta hengissä. Nykyisin silmäleikkaus on ainoastaan tarpeellinen meriitti, sillä mikäli minulla ei olisi muuta sanottavaa kuin luonteen piirteet, joku vain tulisi ja pamauttaisi turpaan. Mainittakoon lisäksi, että Jeesus on ryvettynyt ristiretkissä ja vastaavissa, kun allekirjoittanut ei ole vielä ryvettynyt missään.

3.) IHMETEOT: Jeesuksen ihmeistä osa saattaa olla jälkipolvien keksintöä, eikä historiallisia tosiasioita. Allekirjoittaneeseen liitetään myös niin paljon ihmeitä, että pystyn kilpailemaan Jeesuksen kanssa tässä kategoriassa. Mainittakoon vaikka Gummerruksenkadun tapaus, mikä vetää vertoja uskomattomuudessaan Jeesuksen veden päällä kävelylle.

M.S.
Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
[email protected]

0

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
        Maailman menoa
        76
        4558
      2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
        Maailman menoa
        109
        3793
      3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        148
        3516
      4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        43
        1997
      5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        71
        1928
      6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
        Haapavesi
        89
        1239
      7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
        Ikävä
        126
        1074
      8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
        Vantaa
        138
        1000
      9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
        Ikävä
        57
        943
      10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
        Saarijärvi
        25
        847
      Aihe