Niinpä että löytyskö Äkistä tai lähi ympäristöstä suht normaalia ihmistä, ukkoo tai akkaa vaihtaa vaikka meiliä tälläsen 25v. mamman kanssa. Huom, en etsi seikkailuja vaan iha vaan uusia tuttavuuksia! [email protected]
meili kamuja haussa
6
627
Vastaukset
- tyyli6
no mitäpä mamma tietää millainen oot missä asut eiköhän me juttua keksitä kunhan vähän ensin tutustutaan tämän koneen välityksellä Mä ehkä oon sua vanhempi mutta ei se mua haittaa jos haittaa sua en voi mitään muuta kuin valittaa? mä oon hesasta HIFK on lähellä sydäntä Jään sinun suosiollista Äkistä lähetettyjä viestejä odottamaan?
- Äkistä
No tämmönenhä mie. Tavis. Tykkään vähä kaikesta. Mitäs helsinkiin? Vettä ja sumua? Vai HIFKi.. Eipä sillä kovin häävisti oo männyt. viime vuosina..
- Suosittelija
Äkistä kirjoitti:
No tämmönenhä mie. Tavis. Tykkään vähä kaikesta. Mitäs helsinkiin? Vettä ja sumua? Vai HIFKi.. Eipä sillä kovin häävisti oo männyt. viime vuosina..
...eli Äippä-Jengistä. Siellä meno on reilua ja rempseetä
http://groups.msn.com/123abcDEF - tyyli6
Äkistä kirjoitti:
Mennään tänään sirkukseen tytön poikien kanssa kattoon pellejä onko sulla omat pellet kotona meille tuli ero 11 vutta sitten eikä kaduta yhtään on oma firma ja hyvin pyhkii että mulle voi puhua ihan vapaasti olen Rami ja terve sit jutellaan en oo uskovainen eikä tuu
- tawis
tyyli6 kirjoitti:
Mennään tänään sirkukseen tytön poikien kanssa kattoon pellejä onko sulla omat pellet kotona meille tuli ero 11 vutta sitten eikä kaduta yhtään on oma firma ja hyvin pyhkii että mulle voi puhua ihan vapaasti olen Rami ja terve sit jutellaan en oo uskovainen eikä tuu
Kyl meil on kaik pellet kotona! Enpä miekään oo uskovainen.. Hienoa jos mänöö hyvin. Nii miulki. Toivottavasti sun firmalla pyyhkii yht hyvin kun sulla.
- diidadaada
minäpä pistän postii tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164970Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293593No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241424- 141252
- 271158
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221087