Nenäleikkaus

kirsu-

Varmaan 100 kertaa jo kysytty, mutta minne suuntaisitte nenäleikkaukseen? Itselläni oli ajatuksena käydä Jukka Kostiaisella, mutta hinta oli korkea, 9000 €. Konsultaatio maksoi noin 150 € ja harmi kyllä en nähnyt edes ennen ja jälkeen -kuvia. Ammattitaitoinen kirurgi hän kyllä on ja pidin paljon hänen jurosta olemuksestaan, heh. Eli olen valmis maksamaan jopa sen 9000 €, mikäli olen vakuuttunut kirurgin ammattitaidosta! Nenääni pitää madaltaa, kaventaa sekä muokata nenän kärkeä kapeammaksi.

MUTTA olen lukenut paljon hyvää Margus Luhtista ja varmasti hinnatkin ovat edullisemmat. Laitoin Fin-Estin asiakaspalveluun viestiä, mutta en saanut vastausta kysymykseeni, että missä voin käydä konsultaatiossa. Vastaus muuhun tiedusteluun oli tyyliltään myös sellainen, ettei luottamukseni oikein herännyt :D

Onko Fin-Est ainoa paikka, jota kautta Margus Luhtin leikattavaksi on mahdollista päästä? Miten muut ovat edenneet suunnitteluvaiheessa? En haluaisi tuhlata rahaa konsultaatioihin eri paikkoihin, mikäli en saa rahalle vastinetta. Laitan pian nenäni kuvan iltalehden sivulle ja pyydän julkisesti tarjoukset eri kirurgeilta! :D

Hinta ei missään nimessä ole ratkaiseva tekijä, mutta jotain vertailupohjaa pitäisi olla!

28

3800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nenäleikkaus

      Jonas Röjdmark Tukholmassa Akademikliniken, on tehnyt paljon nenäleikkauksia.

    • Nenuli

      Tuo aloittajan idea tarjouspyynnöistä lehdestä on kyllä hyvä :D

      Vastailkaapa, täällä toinen asiasta tietoa kaipaava. Missä olette käyneet nenäleikkauksessa, mitä tehtiin, mitä maksoi, kuka teki?

    • kpäänkauttaeikandeoppia

      Älkää ihmiset antako kenenkään koskea kasvoihinne, jos tyyppi ei näytä edes kuvia tuloksista!!!!

      • ettälälleen

        Ei nyt nuinkaan...Ei mulle mitään kuvia annettu, sanottiin vai riskistä epäonnistumiseen on 15%. Ja sitten nahkanpaksuus ja ehkä jos arpeumaa tulee ne vaikutaa.
        Minulle leikattiin kanssa laajahko leikkaus kuten aloittajakin mainitsee hänelle ja melko samat toimenpiteet tehtiin.
        En mainitse laikkaajaa. Mulla oli hiukan arpeumaa ja nahkan paksuutta. No kyllä olen tyytyväinen tulokseen. Tosin tässä kyllä rassaa sitten hyväksyminen??? Tarkoitan hyväksyykö tai onko odotukset olleet korkealla.
        Olen tyytyväinen tuloksen suhtkoht, eikä halua ole uusinta leikkaukseen.
        Todellinen tulos saatetaan nähdä, vuodesta jopa kolmeen vuoteen leikkausesta.
        Tsemppiä aloituksen tekijälle.


      • Nenuli

        Jos et halua kertoa missä kävit, saako kysyä edes missä maassa leikkaus tehtiin...?


      • Nenuli

        ...ja paljon maksoit? Onnistuneista leikkauksista mielellään kuulisi yksityiskohtaisempaa tietoa...


      • ettälälleen
        Nenuli kirjoitti:

        Jos et halua kertoa missä kävit, saako kysyä edes missä maassa leikkaus tehtiin...?

        Helsigissä leikkaus tehtiin.


      • ettälälleen
        Nenuli kirjoitti:

        ...ja paljon maksoit? Onnistuneista leikkauksista mielellään kuulisi yksityiskohtaisempaa tietoa...

        Maksoin hiukan reilun seitsemäntyhatta euroa. Leikkaustarinaa voin ehkä kertoa, olen aikaisenmmin kertonut . Koitan etsiä ja kopioitdä sen viestin, sitten ehkä julkaista. Huomioitava että toipuminen on osaltaan kesken mielestäni. leikkauksesta aikaa vuosi ja viisi kuukautta.


    • Nöpönenäinen

      Kävin italiassa the lookin kautta se järjestyi, oon tosi tyytyväinen! En tiiä normihintaa, mut se oli joku tarjous ni maksoi 3900€

      • verorikollinenTiina

        Ihanaa et sait nenäleikkauksen tosi halvalla, jee!!! Ja viel The Lookin kautta. Menkää surkimukset muuualle mainostamaan puljuanne!


      • Kristiina38

        Kaveri kävi kanssa Lookin kautta nenäleikkauksessa ja sai haluamansa lopputuloksen. Konsultaatiohan on ilmainen, joten miks ei kävis juttelemassa vaihtoehdoista.


    • Leikkaukseen_Ruotsiin

      Igor Niechajev / Lidingökliniken - onko kukaan käynyt toimenpiteessä hänellä?

      • swe22

        Minä olin Igorin leikattavana(2008) ja tulokseen olen erittäin tyytyväinen. Nyt olisi uusinta leikkaus edessä nenän murtuman vuoksi..


    • tsekkaa

      Täällä on ketju Aet Saartsista, löytynee 2 sivulta, joka on siis lääkäri joka työskentelee Suomessa julkisella puolella erikoislääkärinä. Siellä oli hyvin kuvattu kuinka tuo prosessi menee, eikä hintakaan huimaa...

    • Nokkaansatyytyväinen

      Kaarlo Ståhlberg on rehellinen ja pikkutarkka, hyvä esteettinen silmä. Leikkaa varmasti eniten neniä Suomessa, on erikoistunut nimenomaan neniin. Turvallinen.

      • Mainostustako

        Tuhosi minun nenän. Että miten niin turvallinen? Virheitä sattuu kaikille.


      • Anonyymi
        Mainostustako kirjoitti:

        Tuhosi minun nenän. Että miten niin turvallinen? Virheitä sattuu kaikille.

        Miten sullw kävi, mulla sama tilanne valitettavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sullw kävi, mulla sama tilanne valitettavasti

        Täällä myös yksi Kaarlon tunaroima nenä. Haluaisitteko jutella lisää?


    • viroon

      Kannattaako tätä tehdä Virossa? Maksaa paljon vähemmän mutta kokemuksia ei oikein löydy mistään.

      • uusinenä

        Mä kävin just tallinassa, Fin-Estin kautta Margus Luht leikkasi 4000€. Poistettiin kyömy vaan joten leikkaus onnistui suljetussa leikkauksessa. Oon tosi tyytyväinen! Konsultaatio oli ilmainen Helsingin pisteessä ja mielestäni kattava. Leikkaus tehtii Virossa yksityissairaalassa. Toipuminen oli tosi nopeaa ja oon tyytyväinen lopputulokseen. Ainut asia joka haittasi hieman oli Finestin hidas vastaaminen sposteihin, pariin kertaan laitoin perään uuden viestin kun ei muutamaan päivään kuulunut. Leikkauksen jälkeen kuitenkin soittelivat ja aktiivisesti kyselivät voinnista :) Ei mitään pahaa sanottavaa Marguksesta, lopputuloksesta, summasta, konsultaatiosta tai itse leikkauksesta ja sairaalasta siis :)


    • Upsista

      upsista

    • varoka

      Minä varoittaa paikka cityklinikka Helsinki

    • nenähirmu

      Claudio Barberini on huippu nenissä, hän leikkaa nylkyään lookin tallissa!

    • Espoo911

      Ketjun aloittavalle. 9000€lla pääset usean Euroopan maan parhaalle. Ylihinnoiteltu. Tukholman parhaat 4-6000€. Riippuen euron kurssista. Leikkaus vaatii myös kirurgilta itseltään pidempää pohdintaa. Hampaiden kuvaus, koko kallon rakenne, iho ja useat muut asiat tulee huomioida. Täyteaineita, mesolankoja, botoxia tai vastaavaa ei saa olla naamassa 1-2 vuotta ennen leikkausta ellei kyseessä pakko tilanne. Vähintään kaksi konsultaatiota sekä jälkitarkastukset pakollisia. (Puoskareista en tiedä.)

      Huomioithan myös, että nenää operoivan kirurgin tulee aina olla kurkku-korva-nielun erikoislääkäri ennen erikoistumistaan nenän plastiikkakirurgiaan.

      • Espoo911

        Yllättäen myös Liettuassa näyttää olevan kaksi Amerikan plastiikkakirurgit järjestöön kuuluvaa kirurgia. Perheen lisäksi toinen looginen selitys voisi liittyä NATOn? Tai sitten ovat vain hyviä tyyppejä :)


    • Expl

      Jos haluat löytää suomalaisen plastiikkakirurgin, jolla on riittävä kokemus myös esteettisestä plastiikkakirurgiasta ja nenäkirurgiasta, voit katsoa International Society of Aesthetic Plastic Surgery nettisivuilta. Ainakin Timo Pakkanen ja Kaarlo Ståhlberg on siellä mainittu. Esteettisiä nenäleikkauksia on varmaan eniten Suomessa tehneet Hannu Lehtonen ja Matti Pakkanen. Muiden leikkausmääristä ei ole tietoa, mutta nykyisin toimivista Jyri Hukki, Antti Ryynänen, Tatu Tarkka, Heikki Kupi, ainakin tulevat mieleen. ISAPS.in sivuilta löytyvät myös muiden naapurimaittemme esteettisen plastiikkakirurgian osaajat. Nimi tällä nettisivulla antaa jonkinlaisen takuun, että henkilöllä on koulutus ja kokemusta. Isaps oli aikaisemmin hyvin tarkka, ketä otetaan jäseniksi, mutta kriteerit löystyivät jonkin verran kun itäeurooppalaiset alkoivat myös maksaa sinne jäsenmaksujaan. Osa Isapsin jäsenistä tarjoaa ISAPS vakuutusta leikkauksiin ja osa on myös USA:ssa toimivan AAASF:n laatuvalvonnan alaisia.
      https://www.isaps.org/find-a-surgeon/search?location=FINLAND&procedure=&insurance=true

    • viisasaikuinenneuvoo1906

      Nenäleikkaus on todella vaikea operaatio niin kirurgin kuin paranemisprosessin kannalta.

      Jos suunnittelet nenäleikkausta, mieti ensin olisiko jokin kevyempi vaihtoehto tilalle parempi, esim:
      - pieni leukaimplantti jolloin nenä jää vähemmän hallitsevammaksi kasvoissa
      - täyteainepistoksilla voi muovata nenää, esim. kyömy lähtee kun sen ylä- ja alapuolelle laitetaan hieman korotusta
      - meikkivarjostuksilla voi kaventaa ja muotoilla nenää edestäpäin katsottuna
      - korosta silmiä ja huulia vahvalla meikillä jolloin huomio kiinnittyy enemmän niihin
      - kokeile erilaista kulmakarvojen mallia
      - korkea ja tuuhea kampaus pienentää kasvoja
      - opettele näkemään nenäsi toisella tavalla, arvosta persoonallisuutta
      - tutustu videoita katsomalla, miten nenäleikkaus tehdään ja mitä siinä tapahtuu niin saatat muuttaa mielesi
      - terapia voisi saada sinut hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet
      - mieti mitä kaikkea muuta saisit ja minne voisit matkustaa sillä rahalla, mikä menisi nenäleikkaukseen

      Nenäleukkauksen riskejä ja haittoja voivat olla mm.
      - hengitysvaikeudet nenän kautta
      - niistämisvaikeudet
      - tunto-ongelmat, tunnottomuus, hermokivut
      - nenän palelu kylmässä ulkoilmassa
      - tyytymättömyys lopputulokseen
      - epäsymmetrinen tai luonnoton nenä
      - arvet
      - nukutuksen tai leikkauksen aiheuttamat komplikaatiot

      Muuta huomioitavaa liittyen nenäleikkaukseen
      - lastaa pidetään vähintään viikko
      - hengität ensimmäisten päivien ajan pelkästään suun kautta, mikä aiheuttaa suun ja huulien kuivumista sekä kurkkukipua
      - lasta voi aiheuttaa kutinaa ja ihomuutoksia
      - yhdellä kerralla ei välttämättä ole mahdollista saada suurta lopputulosta
      - jokaisen ihmisen nenä on erilainen joten kirurgi ei voi etukäteen taata sinulle juuri sitä lopputulosta mitä on ajateltu
      - muut ihmiset voivat pitää sinua pinnallisena kauneusleikkauksesi takia
      - nenäleikkaus maksaa paljon

    • Anonyymi

      Nenäleikkauksesta 4 v, M.Pakkanen leikkasi. Hintaa tuli n.10000€, Sanoi että koska miehellä ”paksu iho”, palautuu helposti vanhoihin mittoihin. Talttasi kyömyn pois,eli se ei ei tietenkään palautunut:)
      Vaikka operaatio oli rankka ja lopputulos ei ehkä ihan sitä mitä toivoin, en silti kadu koska on kuitenkin parempi kuin ennen operaatiota.
      Eivät luvanneetkaan enempää mikä oli lopputulos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe