haluaisin juuri nyt 12,03 rukousapua sinulta

apua

Jos olet siellä niin laita viesti jos haluat olla kanssani juuri nyt rukoilemassa.Haluasin Jeesuksen tulevan elämääni ja tuovan rauhaa,iloa ,onnea elämääni.

2

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elää

Jeesus sanoo: "Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."

Ja vielä: "Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle."

Kiitos Herra Jeesus, että olet kuullut tämän Sinua kaipaavan ja etsivän henkilön avunpyynnön.
      Kiitos, että kuulet ja vastaat.
      Aamen

• raimo

kaikki, missä tunnet rikkoneesi Jumalaa ja lähimmäisiäsi vastaan ja usko, että Jeesus kuoli
      Golgatan ristillä sinunkin syntiesi puolesta.
      Jumalan Henki, siis Herra itse, todistaa pian henkesi kanssa, että olet syntynyt Hänen omaksi
      lapsekseen. Kiitä siitä ja rukoile Jumalan johdatusta, että usko säilyisi ja kasvaisi ja varjeltuisit kaikelta väärältä. Jo kasteessasi sinulle annettiin tämä iankaikkinen lahja, Jeesus,
      mutta nyt alatkin elää sen todeksi! Älä hylkää armoa, vaan rukoile, lue Raamattua, käy ehtoollisella ja ennenkaikkea pyydä, että Jeesus johdattaisi sinut juuri niiden veljien ja sisarten yhteyteen, johon Hän tahtoo sinut johdattaa!

siunausta kaikessa t. raimo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe