mormon.org www -sivujen tärkeiden sanojen listalta puuttuu kokonaan sanat veri ja risti!
Se kertoo paljon meille kristityille.
veri ja risti puuttuu
2
164
Vastaukset
Pyhissä kirjoituksissamme veri mainitaan useassa kohdassa. Moosia 3:7 mainitsee. "...veri tihkuu jokaisesta huokosesta, niin suuri on oleva hänen piinansa hänen kansansa jumalattomuuden ja iljetysten tähden." OL 27;2: sanoo, että Herran veri vuodatettiin syntien anteeksisaamiseksi. OL 76:69 mainitsee, että Jeesus sai aikaan täydellisen sovituksen vuodattamalla verensä. Moos. 6:60 mainitsee, että veren kautta teidät pyhitetään.
Jeesuksen ristiinnauitsemisesta on useita kohtia. Mormonin kirjan profeetat mainitsevat siitä monesti ja OL 45:51-52 jakeissa profetoidaan, että Kristus tulee ilmestyessään juutalaisille sanomaan: "Minä olen se, jonka te ristiinnaulitsitte. Minä olen Jumalan Poika."http://www.mormon.org
Valitse kieleksi suomi
Pääset kohtaan,jossa veri ja risti maintiaan seuraavasti:
Klikkaa seuraavat:
Etsi tietoa
Usein kysyttyä
Teologisia kysymyksiä
Jeesus Kristus
Kuka on Jeesus Kistus?
Sovitus, jossa mainitaan veri ja risti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760