Voiko rima olla liian korkeella?
mä oon miettiny että onko mulla liian isoja odotuksia ja haaveita tulevasta, mut miten mä voisin edes muuttaa niitä? eikös tää rima koostu kuitenkin asioista jotka on tiedostamattomissa. niihin on vaikea vaikuttaa ja jos joku ihminen vaan kolahtaa niin sitä ei välttämättä edes osaa selittää.
mulla ois ollu mahiksia lähtee treffeille monestikin mutta jokin vaan ottaa vastaan. eräältä taholta kuulin että laske rimaas.hmh. ehkä tää kaikki johtuu siitäkin etten etsi mitään yhdentekevää ihmistä tai suhdetta. siinä pitäis olla jotain speciaalia.
mä haluan yhden naisen miehen jossa on munaa ja rohkeutta:)
rima liian
21
2224
Vastaukset
Kyllä se aika monella naisella valitettavasti on.Olisi elämä paljon yksinkertaisempaa, jos tekisi edes hieman selvemmäksi halua elämälleen.Naiset tuppaavat salaamaan joka jumalauta ainoa kerta sen mikä on se olennainen etsimästään miehestä.Sen saa sitten kuulla epämääräisesti toteamuksina"kemiat ei pelaa", joka varsin hyvä syy vedota asian todellista kuvaakin sivuten.Siirretään asioita aina pienillä valkoisilla valheilla ja toivotaan toisen luovuttavan.Koita nyt siinä sitten ymmärtää.Sellaisen tullessa eteen ainakin omalla kohdallani luovutan samantien.Rima on korkealla, jos sen tekee salamyhkäiseksi virstanpylvääksi toiselle.Telepatiaa kun ei edelleenkään osata.
Tuohon"speciaalisuuteen"on olemassa varmaan esimerkiksi monta määritelmää..Jos elämästä on puuttunut jännitys tai haet sitä?Katso hyvin tarkkaan kenen kelkkaan lähdet.Joillakin speciaalisuus on jokin rikollisen planttu.Hienoa varmaan, mutta mitä se antaa?Sen mitä luemme median kautta naisista, jotka valittavat valintojaan.Tietenkin"speciaalisuus"voi olla elämänasenne tai harrastekin esimerkiksi.
Mutta en voi todeta kuin, että katso itseäsi peiliin ja mieti mitä haluat elämältä?Se on jokaisen oma päätös.Ei rimaa ole.On vain yliampuvia fantasioita ja luuloja pääosin.Peiliin katsoessa opettele mukautumaan toisen vastaavan ihmisen rooliin ja mieti millaista mikäkin on.Ei elämä sen kummempaa ole.- nimimerkki
Osallistun keskusteluun, tuntuu tuo aihe olevan muillakin ajankohtainen.
Miettivätkö miehet rationaalisemmin minkälaista naista toivovat? Monilla on pitkä lista valmiina.
Naisilla on ne samat vakioominaisuudet, mutta miten on elävässä elämässä. En usko, että naisten toiminta on noin määrätietoista kuin annat olettaa. En usko, että ne salaa tai toimittais niin, että toinen luovuttais.
Tarkoitus on tutustua ja siten löytää mahdollisesti ystävä, kaveri, kumppani. Totta puhut, on tiedettävä mitä haluaa elämältä. Mutta kun ne rakentuvat pala palalta eri elämänvaiheissa. Välillä joudut aloittamaan alusta ja kestää aikansa ennnenkuin pääset siihen samaan kuin joskus aiemmin. Toiset eivät voi helposti ymmärtää sitä logiikkaa, miten se menee.
Varsinkaan kun ei voida jutella. *huokaus*
Se vaikein onkin, kuinka tutustua toiseen ihmiseen, kuinka kohdata toinen ihminen. Ja sitä kautta nähdä sopivuus, jos sitä hakee. Riippuu niin paljon, mitä hakee vai hakeeko mitään.
Kun ei edes juttelemaan pääse. Se on se ongelma. Tutustumisen mahdottomuus. Tutustuminen täällä netissä ei onnistu. Sen varaan en laske mitään suhdetta, koska ei vastauksista voi tietää kuka kukin on.
Luulen, että voi jo keskittyä muihin osa-alueisiin. Jos muilla rintamilla jotain tapahtuu, niin sitten tapahtuu.
Kiitos mielenkiintoisesta kirjoituksesta. Sain paljon mietittävää. Kerro, vielä mitätarkoitit yliampuvilla fantasioilla ja luuloilla.
- Jerry
No kerropas minkälaisen miehen sinä sitten haluat? -Muuten on vaikee ymmärtää mistä puhut...ja nyt en tarkota mitään vaatteita, ulkonäköä yms asioita, jotka saadaan toiseen tekemällä tai rahalla, vaan kerro minkälainen sen miehen tulee olla oikeasti, siis luonne, tavat, ominaisuudet, persoona jne jne.
- se alkuperäinen
hmm.suurkiitos kommenteista. mä jo kirjoitin pitkän vastauksen takaisin mutta se hävisi.mistäköhän ne ajatukset nyt uudelleen.
en halunnut antaa itsestäni kuvaa naisena, jolla on paljon fantasioita, sillä en ole sellainen. oikean elämän robbie williamssia ei tosin näytä olevan olemassa..
se speciaalisuus on jotain muuta jännitystä kuin se, että toinen on istunut linnassa viimeiset viisi vuotta. se on jotain ylimääräistä, kihelmöintiä. oon tullu toimeen monien kanssa, mutta niistä voin vain kommentoida että 'ok'.
ehkä mä oon ollu liikaa samoissa baareissa. ja ehkä mä oon vaan törmänny liikaa samanlaisiin miehiin. sellaisiin joiden oma elämä on tylsää ja pelkkää arkea. ne pitää mua jännittävämpänä, menevämpänä, iloisempana, jollakin lailla parempana. parempana ei oo ehkä oikea sana, mutta menköön kuitenkin. tai sitten on niitä joiden kohdalla noi on toistapäin. niiden seurassa oon vaan aatellut että, "eikö toi tajua
a) ettei mua kiinnosta sen lesoilut autostaan tai rahoistaan,
b) ettei sen jutut naurata,
c) tai yksinkertaisesti etten usko sen juttuja, joita se heittää vaan saadakseen mut mukaansa.
on tää monimutkaista.
jerry: mä haluun miehen jossa on haastetta ja joka pitää mua haasteena, mutta ei vaan väliaikaisena sellaisena. mä haluan miehen joka osaa kertoo vitsejä, joka osaa puhua asioista niin että mä voin nauraa. miehen joka on sosiaalinen muillekin kuin treenikavereilleen saunaillassa. siltä irtoo juttua vaikka pysäkillä seisovalle mummolle, mutta ei kuitenkaan liikaa tai liian turhaa. kriteerit on vaikeita eikä niitä edes haluaisi miettiä, tuntuu idioottimaiselta luettelolta. ja ehkä tollaiset on mulle oikeita, mutta mä en ole niille.
ehkä mä haluan löytää sellaisen jonka kanssa oon samalla tasolla. mutta silti sen on oltava se, joka uskaltaa tappaa hämähäkit. - Jerry
se alkuperäinen kirjoitti:
hmm.suurkiitos kommenteista. mä jo kirjoitin pitkän vastauksen takaisin mutta se hävisi.mistäköhän ne ajatukset nyt uudelleen.
en halunnut antaa itsestäni kuvaa naisena, jolla on paljon fantasioita, sillä en ole sellainen. oikean elämän robbie williamssia ei tosin näytä olevan olemassa..
se speciaalisuus on jotain muuta jännitystä kuin se, että toinen on istunut linnassa viimeiset viisi vuotta. se on jotain ylimääräistä, kihelmöintiä. oon tullu toimeen monien kanssa, mutta niistä voin vain kommentoida että 'ok'.
ehkä mä oon ollu liikaa samoissa baareissa. ja ehkä mä oon vaan törmänny liikaa samanlaisiin miehiin. sellaisiin joiden oma elämä on tylsää ja pelkkää arkea. ne pitää mua jännittävämpänä, menevämpänä, iloisempana, jollakin lailla parempana. parempana ei oo ehkä oikea sana, mutta menköön kuitenkin. tai sitten on niitä joiden kohdalla noi on toistapäin. niiden seurassa oon vaan aatellut että, "eikö toi tajua
a) ettei mua kiinnosta sen lesoilut autostaan tai rahoistaan,
b) ettei sen jutut naurata,
c) tai yksinkertaisesti etten usko sen juttuja, joita se heittää vaan saadakseen mut mukaansa.
on tää monimutkaista.
jerry: mä haluun miehen jossa on haastetta ja joka pitää mua haasteena, mutta ei vaan väliaikaisena sellaisena. mä haluan miehen joka osaa kertoo vitsejä, joka osaa puhua asioista niin että mä voin nauraa. miehen joka on sosiaalinen muillekin kuin treenikavereilleen saunaillassa. siltä irtoo juttua vaikka pysäkillä seisovalle mummolle, mutta ei kuitenkaan liikaa tai liian turhaa. kriteerit on vaikeita eikä niitä edes haluaisi miettiä, tuntuu idioottimaiselta luettelolta. ja ehkä tollaiset on mulle oikeita, mutta mä en ole niille.
ehkä mä haluan löytää sellaisen jonka kanssa oon samalla tasolla. mutta silti sen on oltava se, joka uskaltaa tappaa hämähäkit.Mielenkiintoista ;)
Minkälaisia ovat ne miehet olleet, joita kuvailet sanomalla, että heidän oma elämänsä on tylsää, pelkkää arkea? -Mikä sut on saanu päättelemään sen? -Miehen harrastukset, työ, asenne vai mikä?
Ja miks sinä sitten olet ollut se, jota he on pitäneet "parempana"? -onko sulla esim jotain mielenkiintoisia harrastuksia, ootko puhelias, reipas, iloinen, hauska ja fiksu? -Tai siis että onko ne sanonu sulle että olisit?
Kerroit tuosta sosiaalisuuskuviosta jotain myös...tavallaan ei ole kovin vaikeeta pystyä heittämään juttua vaikka bussipysäkillä seisovalle mummolle, sopivasti ;) -Oikeastaan se mun mielestä vaan piristää sitä hetkeä, vaikkakin riippuu tilanteesta -Mutta miten on sitten sosiaalisuuden laita suuremmassa kaveriporukassa? -Kun vaikka täyttäiskin ton kriteerin, niin silti sama tyyppi voi olla isossa porukassa hiljainen, mutta kahden (tai kolmen) kesken puhelias jne...kuten varmasti tiedät, jotkut ihmiset ovat sellasia "keskipisteitä", varsinkin pienessä hiprakassa...
No, onhan tää monimutkaista.
Anteeksi hiukan typerältä kuulostava kirjoitus, mutta tää on musta aika mielenkiintoista ;) - purkka82
Jerry kirjoitti:
Mielenkiintoista ;)
Minkälaisia ovat ne miehet olleet, joita kuvailet sanomalla, että heidän oma elämänsä on tylsää, pelkkää arkea? -Mikä sut on saanu päättelemään sen? -Miehen harrastukset, työ, asenne vai mikä?
Ja miks sinä sitten olet ollut se, jota he on pitäneet "parempana"? -onko sulla esim jotain mielenkiintoisia harrastuksia, ootko puhelias, reipas, iloinen, hauska ja fiksu? -Tai siis että onko ne sanonu sulle että olisit?
Kerroit tuosta sosiaalisuuskuviosta jotain myös...tavallaan ei ole kovin vaikeeta pystyä heittämään juttua vaikka bussipysäkillä seisovalle mummolle, sopivasti ;) -Oikeastaan se mun mielestä vaan piristää sitä hetkeä, vaikkakin riippuu tilanteesta -Mutta miten on sitten sosiaalisuuden laita suuremmassa kaveriporukassa? -Kun vaikka täyttäiskin ton kriteerin, niin silti sama tyyppi voi olla isossa porukassa hiljainen, mutta kahden (tai kolmen) kesken puhelias jne...kuten varmasti tiedät, jotkut ihmiset ovat sellasia "keskipisteitä", varsinkin pienessä hiprakassa...
No, onhan tää monimutkaista.
Anteeksi hiukan typerältä kuulostava kirjoitus, mutta tää on musta aika mielenkiintoista ;)tästä tuli joo mielenkiintoista. vaikka ajattelin että kaikki kommentoi vaan sanalla, parilla.
no sosiaalisuus on musta tärkeää. eikä sen pidä kohdistua pelkästään sille mummolle vaan kaikille. mutta jos mies on liian sosiaalinen niin siihenkin menee hermot.liika sosiaalisuus on jatkuvaa äänessä oloa on sitten asia mikä tahansa. ehkä tarkoitan eniten sitä että mies olisi hyvä kaveri, rento ja letkee.
ne miehet joita kuvailin, ovat itse sanoneet mulle asioita, joista olen tajunnut, että taidan olla niille aika piristyspommi. selitykseltä kuulostaa, mutta en viitsi tähän kirjoittaa vuorosanoja.:) ihmisen elämän pitää olla mielenkiintoista.
mitä mieltä olet mun toiveista? onko ne liian korkealla? olenko susta väärillä jäljillä?
tai mitä sä etit vai oletko jo löytänyt sen? - Jerry
purkka82 kirjoitti:
tästä tuli joo mielenkiintoista. vaikka ajattelin että kaikki kommentoi vaan sanalla, parilla.
no sosiaalisuus on musta tärkeää. eikä sen pidä kohdistua pelkästään sille mummolle vaan kaikille. mutta jos mies on liian sosiaalinen niin siihenkin menee hermot.liika sosiaalisuus on jatkuvaa äänessä oloa on sitten asia mikä tahansa. ehkä tarkoitan eniten sitä että mies olisi hyvä kaveri, rento ja letkee.
ne miehet joita kuvailin, ovat itse sanoneet mulle asioita, joista olen tajunnut, että taidan olla niille aika piristyspommi. selitykseltä kuulostaa, mutta en viitsi tähän kirjoittaa vuorosanoja.:) ihmisen elämän pitää olla mielenkiintoista.
mitä mieltä olet mun toiveista? onko ne liian korkealla? olenko susta väärillä jäljillä?
tai mitä sä etit vai oletko jo löytänyt sen?Hmm...Niin, toi sosiaalisuus on joo tärkeää, mut se on samalla aika hankala juttu. Mut toisaalta kai sen sit tietää kuka on oikeella tavalla sopivan sosiaalinen ku se tulee vastaan, vai mitä?
Ihmiset helposti jumittuu sellaseen arjen putkeen, jossa elämästä oikeesti tuntuu tulevan aika tylsää...ja voin kyllä kuvitella, että jos mun elämä olis hurjan tylsää ja joku hauska, eloisa ja ilonen tyyppi tulee, niin kyllähän se piristää kovasti ;)
Mitä mieltä mä oon sun toiveista? -Hmm..aluks en ollu oikeastaan mitään mieltä, mut onhan sulla kyllä hyviä pointteja. Musta sä vaikutat enemmän siltä että kokemustes pohjalta tiedät mitä haluat, ennemmin ku siltä et sun "rima olis liian korkeella". En ehkä puhuis mistään "rimasta", vaan oikeastaan siitä kuka tuntuu sopivalta ja kuka ei. Eihän oo mitään järkee yrittää olla sellasen tyypin kans joka ei tunnu sellaselta jonka kans haluisin olla. Musta et oo väärillä jäljillä...
Mä en oikeastaan eti mitään...toisaalta, kai mä seurailen et kuka tulee mua vastaan missäkin tilanteessa ja miten se toimii..en tiedä mun rimasta, mut ei oo vielä tullu kohdalle sopivaa. Pari kertaa oon luullu et olis tullu, mut ei..
Tuntuuko susta itestäs että elät mielenkiintoista elämää? - purkka82
Jerry kirjoitti:
Hmm...Niin, toi sosiaalisuus on joo tärkeää, mut se on samalla aika hankala juttu. Mut toisaalta kai sen sit tietää kuka on oikeella tavalla sopivan sosiaalinen ku se tulee vastaan, vai mitä?
Ihmiset helposti jumittuu sellaseen arjen putkeen, jossa elämästä oikeesti tuntuu tulevan aika tylsää...ja voin kyllä kuvitella, että jos mun elämä olis hurjan tylsää ja joku hauska, eloisa ja ilonen tyyppi tulee, niin kyllähän se piristää kovasti ;)
Mitä mieltä mä oon sun toiveista? -Hmm..aluks en ollu oikeastaan mitään mieltä, mut onhan sulla kyllä hyviä pointteja. Musta sä vaikutat enemmän siltä että kokemustes pohjalta tiedät mitä haluat, ennemmin ku siltä et sun "rima olis liian korkeella". En ehkä puhuis mistään "rimasta", vaan oikeastaan siitä kuka tuntuu sopivalta ja kuka ei. Eihän oo mitään järkee yrittää olla sellasen tyypin kans joka ei tunnu sellaselta jonka kans haluisin olla. Musta et oo väärillä jäljillä...
Mä en oikeastaan eti mitään...toisaalta, kai mä seurailen et kuka tulee mua vastaan missäkin tilanteessa ja miten se toimii..en tiedä mun rimasta, mut ei oo vielä tullu kohdalle sopivaa. Pari kertaa oon luullu et olis tullu, mut ei..
Tuntuuko susta itestäs että elät mielenkiintoista elämää?arjessa ei ole sinänsä mitään pahaa. mutta ihmiset arvostaa eri asioita elämässä ja toisen huippuhetket on toisen pohjamutia. en jaksa astua jonkun toisen elämään, jossa ei ole mitään. kuka jaksaa?
kokemukset hallitsee aika lailla mun olematonta etsintää. olematonta sen takia etten taida etsiä mitään. seurailen mäkin, mutten lähde baariin häät mielessä. oon kokenu tosi hyviä juttuja ja tosi huonoja. harmittaa miks niin. olisipa viel se tilanne että kaikki on avoinna eikä oo mitään mitä vertailla.
elänkö mielenkiintoista elämää? hmm. ehkä en. sen täyttää tavalliset asiat. opiskelu, työ, kaverit. mutta mun elämään kuuluu pieniä asioita jotka tekee siitä ehkä syvällisemmän. mä kiinnostun asioista joita yleensä ei mietitä. kokoan mun kirjahyllyä ja etsin uusia paikkoja kaupungista. mä oon aktiivinen ja etsin asioita joista nauttia.
tää on piristäny kummasti mun su iltaa:) toi nelosen leffa on liian tragediaa. tekis mieli ihan kysyä että millainen sä sitten olet?;) - Jerry
purkka82 kirjoitti:
arjessa ei ole sinänsä mitään pahaa. mutta ihmiset arvostaa eri asioita elämässä ja toisen huippuhetket on toisen pohjamutia. en jaksa astua jonkun toisen elämään, jossa ei ole mitään. kuka jaksaa?
kokemukset hallitsee aika lailla mun olematonta etsintää. olematonta sen takia etten taida etsiä mitään. seurailen mäkin, mutten lähde baariin häät mielessä. oon kokenu tosi hyviä juttuja ja tosi huonoja. harmittaa miks niin. olisipa viel se tilanne että kaikki on avoinna eikä oo mitään mitä vertailla.
elänkö mielenkiintoista elämää? hmm. ehkä en. sen täyttää tavalliset asiat. opiskelu, työ, kaverit. mutta mun elämään kuuluu pieniä asioita jotka tekee siitä ehkä syvällisemmän. mä kiinnostun asioista joita yleensä ei mietitä. kokoan mun kirjahyllyä ja etsin uusia paikkoja kaupungista. mä oon aktiivinen ja etsin asioita joista nauttia.
tää on piristäny kummasti mun su iltaa:) toi nelosen leffa on liian tragediaa. tekis mieli ihan kysyä että millainen sä sitten olet?;)Nii-in, totta, kukapa toisen tylsään elämään haluis mennä...toisaalta kai kaikki näkee oman elämänsä välillä niin eri valossa..eri päivinä.
Joo, kokemukset kai mullakin tulee aina mieleen kun on silmät auki eteenpäin. Mullakin on hyviä ja huonoja...ja just tosiaan se tekee tästä niin vaikeeta kun on vertailupohjaa. Kuulostaa hiukan typerältä, mut kai sitä sit joskus uuden tuttavuuden tullessa jotenki hakee toisesta niitä vikoja mitä oli edellisessä...tai oikeastaan ainaki kattoo tarkkaan että onko niitä. Ja joskus liianki tarkkaan, eikä osaa nähdä kokonaisuutta.
Samoin, mun elämää täyttää myös noi arjen asiat joita sanoit...mutta kai se vitsi onkin just siinä et miten ne näkee, ja että osaako niistä löytää mielenkiintoa. Samoin, mäkin yleensä kiinnitän huomiota asioihin, jotain tuntuu että kukaan muu ei koskaan mieti. Ne on pieniä arkisia asioita...joita ihmiset pitää niin selvinä ettei koskaan mieti..
Joo, katoin kans tota nelosen leffaa...mut oikeestaan vahingossa ;) -Kun juutuin pariin muuhun hommaan ja sit oon kattonu sivusilmällä. joo, se on aika synkkä.
Millanen mä oon? -Hyvä kysymys ;) -Mä oikeastaan oon sellanen joka saattaa puhua vaikka sille pysäkillä olevalle mummolle kohteliaisuudesta jotain, mut mä en oo se joka erottuu suuressa porukassa ns. keskipisteenä. En oikein tiedä onko mun elämä tylsää vai ei...joskus kai on, joskus ei ;)
No minkäslainen sinä olet? -Ja mistä kaupungista haet niitä uusia paikkoja? - purkka82
Jerry kirjoitti:
Nii-in, totta, kukapa toisen tylsään elämään haluis mennä...toisaalta kai kaikki näkee oman elämänsä välillä niin eri valossa..eri päivinä.
Joo, kokemukset kai mullakin tulee aina mieleen kun on silmät auki eteenpäin. Mullakin on hyviä ja huonoja...ja just tosiaan se tekee tästä niin vaikeeta kun on vertailupohjaa. Kuulostaa hiukan typerältä, mut kai sitä sit joskus uuden tuttavuuden tullessa jotenki hakee toisesta niitä vikoja mitä oli edellisessä...tai oikeastaan ainaki kattoo tarkkaan että onko niitä. Ja joskus liianki tarkkaan, eikä osaa nähdä kokonaisuutta.
Samoin, mun elämää täyttää myös noi arjen asiat joita sanoit...mutta kai se vitsi onkin just siinä et miten ne näkee, ja että osaako niistä löytää mielenkiintoa. Samoin, mäkin yleensä kiinnitän huomiota asioihin, jotain tuntuu että kukaan muu ei koskaan mieti. Ne on pieniä arkisia asioita...joita ihmiset pitää niin selvinä ettei koskaan mieti..
Joo, katoin kans tota nelosen leffaa...mut oikeestaan vahingossa ;) -Kun juutuin pariin muuhun hommaan ja sit oon kattonu sivusilmällä. joo, se on aika synkkä.
Millanen mä oon? -Hyvä kysymys ;) -Mä oikeastaan oon sellanen joka saattaa puhua vaikka sille pysäkillä olevalle mummolle kohteliaisuudesta jotain, mut mä en oo se joka erottuu suuressa porukassa ns. keskipisteenä. En oikein tiedä onko mun elämä tylsää vai ei...joskus kai on, joskus ei ;)
No minkäslainen sinä olet? -Ja mistä kaupungista haet niitä uusia paikkoja?mun kohdalla se menee niin, että yritän etsiä liikaa niitä asioita joista olen pitänyt toisten kohdalla. en osaa ottaa uusia vastaan sillä ne vanhat hyvät jutut on ollu liiankin hyviä. mutta eihän ne oo hyviä jokaisen kohdalla.
ja ne huonot asiat näkee kärjistetysti tottakai… olisi tosi helppoa jos voisi unohtaa ihmiset joihin on ennen ihastunut ja vihastunut.
hyvä kysymys sullakin joo. että millanen mä olen. taidan olla aika sosiaalinen. seurankipee sunnuntaisin. ihminen jolla on paljon hyviä ystäviä, eikä vaan liikaa tuttuja. odotan lunta ja pakkasia sitä että kenkien alla narskuu kun kävelee pimeessä hakemaan kaupasta mandariineja.
ja hki on kotikaupunki:) - Jerry
purkka82 kirjoitti:
mun kohdalla se menee niin, että yritän etsiä liikaa niitä asioita joista olen pitänyt toisten kohdalla. en osaa ottaa uusia vastaan sillä ne vanhat hyvät jutut on ollu liiankin hyviä. mutta eihän ne oo hyviä jokaisen kohdalla.
ja ne huonot asiat näkee kärjistetysti tottakai… olisi tosi helppoa jos voisi unohtaa ihmiset joihin on ennen ihastunut ja vihastunut.
hyvä kysymys sullakin joo. että millanen mä olen. taidan olla aika sosiaalinen. seurankipee sunnuntaisin. ihminen jolla on paljon hyviä ystäviä, eikä vaan liikaa tuttuja. odotan lunta ja pakkasia sitä että kenkien alla narskuu kun kävelee pimeessä hakemaan kaupasta mandariineja.
ja hki on kotikaupunki:)Heh, mä taidan kans olla hiukan seurankipee sunnuntaisin ;) -En oo ees tullu ajatelleeks tota ennen, mut nyt kun otit puheeks niin huomaan olevani.
Vai odotat lunta ja pakkasta? -Hmm...minäkin pidän paljon talvesta...vaikka oikeastaan odotin koko kesän syksyä, kylmää syyssadetta ja myrskyä. Mut nyt kun se tuli niin odotan pakkasia et pääsen käymään pohjoisessa palelluttamassa korvat ja posket ;) -Koskaan ei ole hyvä...
Hmm....ehkä mä tuun sua vastaan kun kävelet pimeessä talvi-illassa hakemaan niitä madariineja.. - jenkkipurkkaa
Jerry kirjoitti:
Heh, mä taidan kans olla hiukan seurankipee sunnuntaisin ;) -En oo ees tullu ajatelleeks tota ennen, mut nyt kun otit puheeks niin huomaan olevani.
Vai odotat lunta ja pakkasta? -Hmm...minäkin pidän paljon talvesta...vaikka oikeastaan odotin koko kesän syksyä, kylmää syyssadetta ja myrskyä. Mut nyt kun se tuli niin odotan pakkasia et pääsen käymään pohjoisessa palelluttamassa korvat ja posket ;) -Koskaan ei ole hyvä...
Hmm....ehkä mä tuun sua vastaan kun kävelet pimeessä talvi-illassa hakemaan niitä madariineja..sunnuntait on ystäviä varten. tai muuten päätyy katsomaan kaikki salattujen uusinnat...
mistäköhän johtuu että aina hakee ääripäitä. joko pakkasta tai hellettä. tihkusade ei oo mitään vaan kunnon myrsky.
oho. asut ihan naapurissa?:)
mä jäin koukkuun tähän kirjoittamiseen. seurankipee kun oon. - Jenkkipurkkaa?
jenkkipurkkaa kirjoitti:
sunnuntait on ystäviä varten. tai muuten päätyy katsomaan kaikki salattujen uusinnat...
mistäköhän johtuu että aina hakee ääripäitä. joko pakkasta tai hellettä. tihkusade ei oo mitään vaan kunnon myrsky.
oho. asut ihan naapurissa?:)
mä jäin koukkuun tähän kirjoittamiseen. seurankipee kun oon.Hmm..totta, sunnuntait taitaa olla niitä varten. Mut sunnuntaiaamut on kyllä mukavia muutenkin, musta on siistiä jos herää suht aikasin ja voi lukee hesaria tuntikausia...Mut yleensä ei vaan jaksa nousta...jos on vaikka tullu kotiin samoihin aikoihin ku hesari tulee.
Ääripäitä? Niinpä...Mut liian kylmä on liian kylmä ja liian kuuma on liian kuuma. Mut talvessa on musta just parasta tulla tosi kovasta pakkasesta sisälle lämpimään...
Joo, aika naapurissa asun ;) - no vaik ananas täl kertaa
Jenkkipurkkaa? kirjoitti:
Hmm..totta, sunnuntait taitaa olla niitä varten. Mut sunnuntaiaamut on kyllä mukavia muutenkin, musta on siistiä jos herää suht aikasin ja voi lukee hesaria tuntikausia...Mut yleensä ei vaan jaksa nousta...jos on vaikka tullu kotiin samoihin aikoihin ku hesari tulee.
Ääripäitä? Niinpä...Mut liian kylmä on liian kylmä ja liian kuuma on liian kuuma. Mut talvessa on musta just parasta tulla tosi kovasta pakkasesta sisälle lämpimään...
Joo, aika naapurissa asun ;)vaalit näkyy tv.stä nyt, hyvin arvasit.
'jenkkipurkkaa' sen takia että sitä on pöydällä eikä tullu muuta nimimerkkiä mieleen.
mä luin tänään hesarin varmaan sekunnissa. ei siellä ollut oikeen mitään. katoin oliko tuttuja menny kihloihin tai mitä nimiä vauvat oli saanu. sarjikset of course.
ei väsytä yhtään. - Mikä Hakinen
no vaik ananas täl kertaa kirjoitti:
vaalit näkyy tv.stä nyt, hyvin arvasit.
'jenkkipurkkaa' sen takia että sitä on pöydällä eikä tullu muuta nimimerkkiä mieleen.
mä luin tänään hesarin varmaan sekunnissa. ei siellä ollut oikeen mitään. katoin oliko tuttuja menny kihloihin tai mitä nimiä vauvat oli saanu. sarjikset of course.
ei väsytä yhtään.Juu ei siel hesarissa ollu kauheesti sanottavaa tänää...ei ollu mulle ees uutta duunia. Katoin vaan huvikseni, vaikken töitä tarviskaan.
Ooks menossa aamulla töihin tai kouluun? - radio
Mikä Hakinen kirjoitti:
Juu ei siel hesarissa ollu kauheesti sanottavaa tänää...ei ollu mulle ees uutta duunia. Katoin vaan huvikseni, vaikken töitä tarviskaan.
Ooks menossa aamulla töihin tai kouluun?kouluun mä joudun aamulla. pirteenä pitäis siis olla. minne sä?
mä tarvisin uuden duunin. mielenkiintoisen ja haastavan sellaisen. mutta ei siellä ollu mullekaan mitään. - Minä vain
radio kirjoitti:
kouluun mä joudun aamulla. pirteenä pitäis siis olla. minne sä?
mä tarvisin uuden duunin. mielenkiintoisen ja haastavan sellaisen. mutta ei siellä ollu mullekaan mitään.Meen töihin, kasilta...ja on mulla hiukan kouluakin, katotaan..
Mulla oikeestaan on aika haastava työ..tainoeioikeastaan, mut on se ihan kiva duuni.
Pitääks sun mennä nukkumaan? - ihan vielä
Minä vain kirjoitti:
Meen töihin, kasilta...ja on mulla hiukan kouluakin, katotaan..
Mulla oikeestaan on aika haastava työ..tainoeioikeastaan, mut on se ihan kiva duuni.
Pitääks sun mennä nukkumaan?lähetkö mun kanssa tsättiin?:)
- Miksei
ihan vielä kirjoitti:
lähetkö mun kanssa tsättiin?:)
No, miks en ;)
- vaikka suomi24:n
Miksei kirjoitti:
No, miks en ;)
ajanvietteeseen ja siel vaikka hissiin?
- winslet
Mulla on vähän sama juttu. Paitsi että lähen kyllä ihan reippaasti miesten kanssa treffeille. Musta sunkin kannattaisi käydä ulkona erilaisten tyyppien kanssa. Kyllä uusiin ihmisiin tutustuminen aina jollain lailla elämää rikastuttaa. Itse esimerkiksi sain nykyisen työpaikkani yksien nettitreffien kautta... :-) Sille ei sitten vain voi mitään, jos tyyppi ei kolahda. Mäkään en kovin helpostu ihastu, mutta olen ajatellut niin, ettei tunteitaan voi pakottaa. En voi käskeä itseäni ihastumaan kehenkään. Elämä olisi kyllä helpompaa, jos tunteet olisivat vain tahdon asia. Vinkkinä sanoisin, että käy rauhassa ulkona niiden miesten kanssa äläkä ota mitään paineita, jos et alakaan kiinnostua. Tuttavapiiriä kannattaa aina laajentaa, uusien kavereiden kautta voit lopulta tutustua siihen tyyppiin, joka vain sitten yhtäkkiä kolahtaakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812