Olen ostamassa tutun autoa, joka on ollut sen omistuksessa uudesta asti..
Mutta nytpä ei löydä minkaanlaisia papereita, olisi kiva saada se omiin nimiin!
Miten toimitaan?
OSTAMASSA AUTOA, PAPRUT HUKASSA.
5
1105
Vastaukset
- hoh
Ajoneuvon omistaja käy katsastustoimipaikassa hakemassa uudet paprut.Täyttääpi kirjallisen hakemuksen ja saa uudet paperit.Sen jälkeen teette kaupan normaalisti.
- LAUKOJA
Älä missään tapauksessa sekaannu siihen vehkeeseen ennen kuin paprut on järjestyksessä!
Ei vaikka olisi kuinka tuttu ja selitykset kuinka vakuuttavat ja itse auto vaikka kuinka hyvä...- TÄH.
Onnistuuko sillein, että menisin mukaan katsastusasemalle ja siinä laitettaisiin auto suoraan mun omiin nimiin? säästäis siinäkin pari euroa :)
- LAUKOJA
TÄH. kirjoitti:
Onnistuuko sillein, että menisin mukaan katsastusasemalle ja siinä laitettaisiin auto suoraan mun omiin nimiin? säästäis siinäkin pari euroa :)
Nimimerkin "hoh" esittämä menettelytapa vaikuttaisi oikealta. Tietty jos menet asemalle mukaan niin siellähän ne asiat alkaisivat varmaan pikku hiljaa selvitä.
Mutta älä osta sitä vekotinta paperittomana vaikka kuumetta vähän olisikin ja vaikka myyjä miten vakuuttaisi että kyllä se siitä... - TÄH.
LAUKOJA kirjoitti:
Nimimerkin "hoh" esittämä menettelytapa vaikuttaisi oikealta. Tietty jos menet asemalle mukaan niin siellähän ne asiat alkaisivat varmaan pikku hiljaa selvitä.
Mutta älä osta sitä vekotinta paperittomana vaikka kuumetta vähän olisikin ja vaikka myyjä miten vakuuttaisi että kyllä se siitä...Oishan se vähän vaikee ostaa autoo ilman papereita :) meinaa kun ihan tieliikennekäyttöön tulee hmm.. tossa omassa pihassa se on seissu ny pari viikkoo.. rahat oottelee papereita.
ilman "omia" papereita ei pysty ottaan vakuutuksia sun muita höö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805