Mitenkäs kauan muilla mahtaa jalkojen palautuminen kestää treenistä? Itse olen viimeaikoina treenannut seuraavasti: Etukyykky 2x6-8, takakyykky,2x8-10,
maastaveto/sjmv 2x8-10 ja pohkeille muutama sarja. Toki välillä tulee tehtyä myös lyhyempiäkin sarjoja isommilla raudoilla. Mielestäni tuossa ei edes pitäisi olla mitenkää liikaa sarjoja. Mutta silti tuntuu että jalat on pelkästään kipeenä seuraavat 5-6 päivää, ja voimat tuntuu palautuvan koipiin kunnolla vasta 10-14 päivän päästä. Olen usein yrittänyt tehdä kerran viikossa treenin jaloille, mutta tuntuu yksinkertaisesti siltä ettei treeni vain kulje niin. Kuten siis tossa jo aikaisemmin mainitsin niin vasta 10-14 pävän tauon jälkeen treeni on kulkenut normaalisti ja jopa tulokset on välillä parantuneet. ELI KYSYMYKSENI OLISI SIIS ETTÄ ONKO ALKUUNKAAN NORMAALIA TUO 10-14 PÄIVÄN PALUTUMISAIKA? ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA? Mun mielestäni vaan vaikuttaa aika pitkältä ajalta :o
Jalkojen hidas palautuminen?
Salittttt
3
172
Vastaukset
- mfmu
> ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA?
Takajalat ei meinaa millään toipua, varsinkaan venyttävästä jumpasta. Tuntuu että ovat jatkuvasti kipeät. 6 liikettä, jossa etureidet menee ekana failureen.
Jos haluat kehosi sopeutuvan kipuun käy useammin salilla. Aloita 2 sarjalla ja nosta volyymia pikkuhiljaa.
Sun ei tarvi rikkoa jalkasi 20 sarjalla tehdäkseesi siihen työn. Jos sun intensiteetti nousee, niin se riittää.- Siellä tod näk syy
Kuinkas se ruoka ja ravinnepuoli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725