Mitenkäs kauan muilla mahtaa jalkojen palautuminen kestää treenistä? Itse olen viimeaikoina treenannut seuraavasti: Etukyykky 2x6-8, takakyykky,2x8-10,
maastaveto/sjmv 2x8-10 ja pohkeille muutama sarja. Toki välillä tulee tehtyä myös lyhyempiäkin sarjoja isommilla raudoilla. Mielestäni tuossa ei edes pitäisi olla mitenkää liikaa sarjoja. Mutta silti tuntuu että jalat on pelkästään kipeenä seuraavat 5-6 päivää, ja voimat tuntuu palautuvan koipiin kunnolla vasta 10-14 päivän päästä. Olen usein yrittänyt tehdä kerran viikossa treenin jaloille, mutta tuntuu yksinkertaisesti siltä ettei treeni vain kulje niin. Kuten siis tossa jo aikaisemmin mainitsin niin vasta 10-14 pävän tauon jälkeen treeni on kulkenut normaalisti ja jopa tulokset on välillä parantuneet. ELI KYSYMYKSENI OLISI SIIS ETTÄ ONKO ALKUUNKAAN NORMAALIA TUO 10-14 PÄIVÄN PALUTUMISAIKA? ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA? Mun mielestäni vaan vaikuttaa aika pitkältä ajalta :o
Jalkojen hidas palautuminen?
Salittttt
3
191
Vastaukset
- mfmu
> ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA?
Takajalat ei meinaa millään toipua, varsinkaan venyttävästä jumpasta. Tuntuu että ovat jatkuvasti kipeät. 6 liikettä, jossa etureidet menee ekana failureen.
Jos haluat kehosi sopeutuvan kipuun käy useammin salilla. Aloita 2 sarjalla ja nosta volyymia pikkuhiljaa.
Sun ei tarvi rikkoa jalkasi 20 sarjalla tehdäkseesi siihen työn. Jos sun intensiteetti nousee, niin se riittää.- Siellä tod näk syy
Kuinkas se ruoka ja ravinnepuoli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on03879- 453873
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai793262Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303055Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632801En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142737- 252339
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42080Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141778Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231697