Mitenkäs kauan muilla mahtaa jalkojen palautuminen kestää treenistä? Itse olen viimeaikoina treenannut seuraavasti: Etukyykky 2x6-8, takakyykky,2x8-10,
maastaveto/sjmv 2x8-10 ja pohkeille muutama sarja. Toki välillä tulee tehtyä myös lyhyempiäkin sarjoja isommilla raudoilla. Mielestäni tuossa ei edes pitäisi olla mitenkää liikaa sarjoja. Mutta silti tuntuu että jalat on pelkästään kipeenä seuraavat 5-6 päivää, ja voimat tuntuu palautuvan koipiin kunnolla vasta 10-14 päivän päästä. Olen usein yrittänyt tehdä kerran viikossa treenin jaloille, mutta tuntuu yksinkertaisesti siltä ettei treeni vain kulje niin. Kuten siis tossa jo aikaisemmin mainitsin niin vasta 10-14 pävän tauon jälkeen treeni on kulkenut normaalisti ja jopa tulokset on välillä parantuneet. ELI KYSYMYKSENI OLISI SIIS ETTÄ ONKO ALKUUNKAAN NORMAALIA TUO 10-14 PÄIVÄN PALUTUMISAIKA? ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA? Mun mielestäni vaan vaikuttaa aika pitkältä ajalta :o
Jalkojen hidas palautuminen?
Salittttt
3
225
Vastaukset
- mfmu
> ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA?
Takajalat ei meinaa millään toipua, varsinkaan venyttävästä jumpasta. Tuntuu että ovat jatkuvasti kipeät. 6 liikettä, jossa etureidet menee ekana failureen.
Jos haluat kehosi sopeutuvan kipuun käy useammin salilla. Aloita 2 sarjalla ja nosta volyymia pikkuhiljaa.
Sun ei tarvi rikkoa jalkasi 20 sarjalla tehdäkseesi siihen työn. Jos sun intensiteetti nousee, niin se riittää.- Siellä tod näk syy
Kuinkas se ruoka ja ravinnepuoli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761220EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51149- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656