Lentokenttä ja Kauhavan kaupunki.

Miksi näin?

Jos oikein olen kuullut, niin valtio tarjosi ilmaiseksi? lentokenttäaluetta Kauhavan Kaupungille.
Eivät ottaneet!
Mutta nyt jo ovat käyttöä sille löytämässä.
Olisiko ollut niin, etteivät päättäjämme tajunneet sitä, että kulujen lisäksi alueelta olisi myöskin tuloja ollut saatavissa.
En usko , että kenttäalueen ostaneet ovat silmät kiinni aluetta ostaneet, vaan selkeässä ansaintamielessä!
Mutta meillä on juuri ne päättäjät, jotka olemme viisaudessamme valinneet!

26

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuviot uusiksi

      Kaikki on mahdollista nykyisellä johdolla. Markkinointimies puuttuu edelleen
      joka tohtis tehdä jotain mikä menee näiden umpipähkäästen luottamushenki-
      löiden päähän. Nyt ostetaan Alahärmästä taas tonttimaata vaikkei edellinen-
      kään ole vielä rakennettu. Koittaavat paikata Alahärmän syrjäytystä oudolla
      tavalla. Onko varattu määräraha viime vuonna?

      • Härmästä

        Niih. Varattu Vaismaasta 6 1. Onhan se jo ollut kuukauden valmiina. Etelä-ranta 1 1 kahden vuoden jälkeen ja laajennus tulossa kun on niin kysyntää.


    • He me lennetään

      Mä oon taas kuullu valtion tarjonneen kenttää ilman ja riihikuivaa rahaa joukkohon,eivät ottanee edes rahoja.Nyt onneksi lentokerho ja muisteluyhdistys on heränny peräämähän saavutettuja etuja,perusteella on kunnan tukema lentokerho ja melako kookas muistelupaikka.
      Tästä Suami ja Kauhava uutehen nousuhun.Tuasta kentästä,kuulemma sillä pompsilla on nuan milioonan euron käyttömenot vuades,jos jotain tehedän ne lisääntyy.Tämän päälle tuloo investoonnit,melako kallista,niinkuin mainokses sanotahan.Onneksi on ostettu halapaa maata etelärannasta ja katsastuskonttorin takaa,ny vaan iloosesti paaluuttohon ,pysyy torppa jollaantavalla pinnalla.

    • puttiini

      kauhava ja lentokenttä=Venäjä-Ukraina.
      Kaikki turhia.

    • Turhake kenttä

      Onko tämä lentokenttä joku elämä ja kualemankysymys alueelle,eppäilen.

    • voihan V

      onhanse kumma jos kenttä nyt annetahan mennä alakuntohon .panisvat kiini tuon seinäjoen ja kruunupyyn .ja keskitääsvät kaikki lennot kauhavalle.eikä sitä koskaan tiedä vaikka nämä pöyrööt joskus liityysvät natohon niis olis amerikkalaasilla valamis kenttä.

      • Ookko

        monesti lähteny lentäen tualta kentältä? En mäkään.


      • Että sellaasta
        Ookko kirjoitti:

        monesti lähteny lentäen tualta kentältä? En mäkään.

        Mä oon lähteny ainakin 1000 kertaa!


      • trolliko
        Että sellaasta kirjoitti:

        Mä oon lähteny ainakin 1000 kertaa!

        Onko sieltä voinu lentää johonkin, ihan oikieasti? Olen aina luullut että alue on vain armeijan. Miksei siitä ole voinut tiedottaa.


    • Hei me lennetään

      Yhteiskunnan piikkiin,menee nekin lähdöt,pian Kauhavan piikkiin liikemiesten voitot.

      • Että sellaasta

        Kuka otta kenttämaksut kun Ilmailulaitoskin lähtee. Toivottavasti lentokerho
        on huomannut markkinaraon. Siellä on ammatti-ihmisiä.


      • Kvaak kvaak
        Että sellaasta kirjoitti:

        Kuka otta kenttämaksut kun Ilmailulaitoskin lähtee. Toivottavasti lentokerho
        on huomannut markkinaraon. Siellä on ammatti-ihmisiä.

        Mitkä ihmeen kenttämaksut,kun ei ole lentotoimintaa.Kuka ottaa kentän kulut vastatakseen,ilmeisesti veronmaksajat.Lentokerhon ammatti-ihmisillä ei taida olla varoja kentän ylläpitoon,kallis harrastus veronmaksajille.


    • Että sellaasta

      No. Mee tutustumha mitä kentän ylläpitoon kuuluu. Kyllä lentokerho
      hoitaa itte asiansa. Hieno harrastus vaikka" Kvaak kvaak" karehtiikin!

      • Kvaak kvaak

        Sitähän tässä on selviteltykin,maksaa melaakosesti,tuan hianon harrastuksen sais
        maksaa harrastajat,olis viälä hienopaa.Yleensä nämä herraan ja narrien hommat kaatuu muiden piikkiin,niin tuloo käymähän täskin tapaukses.
        Paa mun sanoon.


    • Voi kr..............

      Lehdes kirioottivat lentokentälle puuhattavan museota,poijat on laittanu lakin kiätämähän.Pitääs kuulemma löytyä jostain vuakra ja ylläpitorahaa.Näytti kaupunginhallitus jo tukevan entistä upseerikerhoa,seuraava tukikohde taitaa olla ilamaalumuseo.Kyllä se siitä,korotetahan hiaman äyriä,tai pistetähän joitain palaveluja alueela kiinni.

    • turha menoerä

      Eihän muidenkaan lakkautettujen työpaikkojen porukoille kerhoja ylläpidetä. Tasapuolisuus kuntalaisia kohtaan tulisi olla.

      • Lumiukosta

        Kapiaaset on oma lukunsa,niille on työpaikatkin ylläpidetty.


    • ,,,,,,,,,,

      ,,,,,,,,,,,,,

      • ,,.

        ,,.


    • Modu

      Hyvät rahat nettoaa kyllä LSK Business Park Oy 31.12.2014 jälkeen kun Puolustusvoimat joutuukin jäämään vielä miltei puoleksi vuodeksi majailemaan alueelle vuokralaisena.

      • Mukavasti tilat ovat poikineet vuokratuloja armeijan lähdettyäkin. Jopa tyhjistä tiloista. Toisilla on liikemiesvainua. 😁 💶💰


    • Perskutarallaa

      Loput kupataan kaupungilta,saattepas nähdä kaikkien aikojen verätyksen.

    • Että sellaasta

      Koska ne kaupungin mahalaskut alakaa? Pitäkää ajan tasalla.

    • Kauhava j

      Eikö tää kantakauhavan home rakennukset jo ole ajamas tämän kaupungin jo konkurssiin ku kaikki pitää rakentaa uusiksi a viel vain kelpaa uudet rakennukset( kaupungintalo,terveyskeskus,koulut) et noi kentän kiinteistöt ovat kunnossa ja rempanttuja.mitä viel pitää eliitti kansalle rakentaa(kantakauhavalle)??????

    • Sellast

      Kentän pannuhuone riittää koko "kaupungin" virastotaloksi.

    • jeesus_sentään

      Heh heh! Jälkiviisaus se on parasta viisautta. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe