Niin siis mitkä mainosrenkutukset jaksavat rassata vieläkin? 80-luvulta jäi itselle mieleen sam-sämpylöiden mainoslaulu (sam sam sämpylä, pehmeintä mitä tiedetään...jne jne) ja 90-luvun ärsyke oli se karmiva Swiffer-renkutus (ihan pakko saada Swiffer) herranen aika kun ne jäävät päähän soimaan hermoromahdukseen asti.... Siispä mikä mainoslaulu on vienyt sinun hermosi?
ÄRSYTTÄVIMMÄT mainoslaulut???
12
6440
Vastaukset
- Ärsyyntynyt
Soita Eniron nolla sata sataan...
- aikku
Se saakelin fyrelise...Kele että on karmee biisi
- Marru82
Mua ärsyttää se mainos, jossa se isä-orava kysyy niiltä kahelta oravalta mihin niitten suvun pähkinät on kadonnu, eli missä mainostetaan sitä Pecan caramel jäätelöäkö se nyt oli.
- MINÄ
Vittu mua ärsyttää se kaakaomainos jossa se pikkuvekara huutaa:"Johannes Litmanen teki maalin" ja loilottaa jotain!Sen pojan vois ampua!
- Narghile
Joskus oli se "Jussi pussi sämpyläpussi missä vaan, milloin vaan.." AAARGH! Se on niin raivostuttava.
Ja sit se Elisan mikäsenyton se avainasemassa... Tekee mieli paiskata töllö seinään.
Pientä ärsytystä aiheutti viime kesänä myös ruohonleikkurimainos, joka soi aina kun ajettiin pidempää matkaa (ajetaan poijat stigalla vaan, eipä ole nurmikko rempallaan...)
Mutta; kehuja ansaitsee taas mehukatin mainos. Viime kesänä jatkuvasti laulettiin: aina maistuu mehukatti, se on ihan matti... mmmmmehukatti. Se vaan jotenkin kolahti =) - Repe
Radiomainos hesen perunasalaatista. Menee järki kun sitä kuuntelee
- ttuuntunut
Raision MYLLYn mainokset ja se biisi. voi jesus.
- terppa
elisan se mainosbiisi jossa se toinen äijä muistelee kun se oli 5 vuotta
fasu-palojen mainos on vielä ärsyttävämpi... minun on aina pakko vaihtaa kanavaa kun se näkyy... - patteri
"parhaan palvelun pankki,on Keuruun osuuspankki,siellä sentit ja eurot on kuin kotonaan..." että semmonen renkutus,kamala!!
- lilli
"Aurinko nousee,
kutsuu jo itä,
idässä tänään on jotakin sitä
mikä tarjota voi -
vaikka mitä!
Että heitolla hei itäkeskukseen,
kauppakeskukseen jossa kaiken teet.
Anttila, Seppälä, Pukeva ja Maxi,
kaikki ei riitä ees kerrottavaksi,
paikkoja monta niin uskomatonta
on ahdettu neljään kerrokseen,
että heitolla hei itäkeskukseen.
Autonkin ilmaiseen parkkiin voi tuoda,
paikkoja monta on syödä ja juoda,
eli heitolla hei itäkeskukseen,
kauppakeskukseen jossa kaiken teet!"
80-90-luvun jotakin... :) - SunShine
kolmosella jotakin uutta lastenlevyä, jonka kappaleista mainoksessa pieniä pätkiä..Kun kuulee biisin "koppakuoriainen,koppakuoriainen,koppakoppakoppakoppakoppakuoriainen...niin jää se kyllä oikein kivasti soimaan päiväksi päähän..ah, ihana!=(
- bitter blue
..jäin itse saman renkutuksen vangiksi!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760