ÄRSYTTÄVIMMÄT mainoslaulut???

Bitter Blue

Niin siis mitkä mainosrenkutukset jaksavat rassata vieläkin? 80-luvulta jäi itselle mieleen sam-sämpylöiden mainoslaulu (sam sam sämpylä, pehmeintä mitä tiedetään...jne jne) ja 90-luvun ärsyke oli se karmiva Swiffer-renkutus (ihan pakko saada Swiffer) herranen aika kun ne jäävät päähän soimaan hermoromahdukseen asti.... Siispä mikä mainoslaulu on vienyt sinun hermosi?

12

6440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsyyntynyt

Soita Eniron nolla sata sataan...

• aikku

Se saakelin fyrelise...Kele että on karmee biisi

• Marru82

Mua ärsyttää se mainos, jossa se isä-orava kysyy niiltä kahelta oravalta mihin niitten suvun pähkinät on kadonnu, eli missä mainostetaan sitä Pecan caramel jäätelöäkö se nyt oli.

• MINÄ

Vittu mua ärsyttää se kaakaomainos jossa se pikkuvekara huutaa:"Johannes Litmanen teki maalin" ja loilottaa jotain!Sen pojan vois ampua!

• Narghile

Joskus oli se "Jussi pussi sämpyläpussi missä vaan, milloin vaan.." AAARGH! Se on niin raivostuttava.
      Ja sit se Elisan mikäsenyton se avainasemassa... Tekee mieli paiskata töllö seinään.
      Pientä ärsytystä aiheutti viime kesänä myös ruohonleikkurimainos, joka soi aina kun ajettiin pidempää matkaa (ajetaan poijat stigalla vaan, eipä ole nurmikko rempallaan...)

Mutta; kehuja ansaitsee taas mehukatin mainos. Viime kesänä jatkuvasti laulettiin: aina maistuu mehukatti, se on ihan matti... mmmmmehukatti. Se vaan jotenkin kolahti =)

• Repe

Radiomainos hesen perunasalaatista. Menee järki kun sitä kuuntelee

• ttuuntunut

Raision MYLLYn mainokset ja se biisi. voi jesus.

• terppa

elisan se mainosbiisi jossa se toinen äijä muistelee kun se oli 5 vuotta
      fasu-palojen mainos on vielä ärsyttävämpi... minun on aina pakko vaihtaa kanavaa kun se näkyy...

• patteri

"parhaan palvelun pankki,on Keuruun osuuspankki,siellä sentit ja eurot on kuin kotonaan..." että semmonen renkutus,kamala!!

• lilli

"Aurinko nousee,
      kutsuu jo itä,
      idässä tänään on jotakin sitä
      mikä tarjota voi -
      vaikka mitä!
      Että heitolla hei itäkeskukseen,
      kauppakeskukseen jossa kaiken teet.

Anttila, Seppälä, Pukeva ja Maxi,
      kaikki ei riitä ees kerrottavaksi,
      paikkoja monta niin uskomatonta
      on ahdettu neljään kerrokseen,
      että heitolla hei itäkeskukseen.

Autonkin ilmaiseen parkkiin voi tuoda,
      paikkoja monta on syödä ja juoda,
      eli heitolla hei itäkeskukseen,
      kauppakeskukseen jossa kaiken teet!"

80-90-luvun jotakin... :)

• SunShine

kolmosella jotakin uutta lastenlevyä, jonka kappaleista mainoksessa pieniä pätkiä..Kun kuulee biisin "koppakuoriainen,koppakuoriainen,koppakoppakoppakoppakoppakuoriainen...niin jää se kyllä oikein kivasti soimaan päiväksi päähän..ah, ihana!=(

• bitter blue

..jäin itse saman renkutuksen vangiksi!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe