Paljonkahan mahtaa tilaavuusyksikkö vitullinen olla 10 järjestelmänmukaan?
Entä kun sulla on esimerkiksi vitusti narua niin paljoko sitä silloin o?
V***u mitta yksikkönä
9
1040
Vastaukset
- olavi
Mikä on v****?
Narusta tiedän senverran, että se roikkuu minulla ulkona. - toivo urmas
meillä on yksi v....nen kaksi ämpäriä.narusta ei tietoo.
- juutas
se v:linen on tietysti 1 m:ku - en ole nähnyt
sinne yhtäaikaa kahta mahtuvan. Voi olla että
mulla on huono näkö, enkä ole kaikkea nähnyt.- kalle
Sieltähän me molemmat ollaan maailmaan tupsahdettu.
- Jape
Vitusti esim. narua ei ole tarkka mitta, vaan se on sidoksissa varallisuuteen tai määrälliseen järkevyyteen.
Vitusti narua (tai muuta tavaraa) on määrä mihin ei ole varaa tai joka määränä ylittää reilusti tarvittavan. - tilavuusmitta
Se on tilavuusmitta senkin hölmö. Ja vielä maailman suurin sellainen koska sinne on sopinut kivitaloja, valtamerilaivoja, metsätiloja ym . pienempää. Nimittäin eron kokenut mies tietää.
- LAUKOJA
Näin ne mitat virallisesti menevät kymmenjärjestelmän mukaan:
Millipillu, senttipillu, desipillu, vittu, dekavittu, hehtovittu, hevon vitun vittu!
Ei kestä kiittää, olen alan guruja ja mielelläni jaan tietoa tietämättömille. - Torikauppias
Vie v***u vakaajalle. Sitten selviää sen tilavuus ja siihen lyödään virallinen leima.
V***sti narua on noin 10cm, sen verran sitä tampoonista roikkuu.- lihantuottaja tai teurastam...
se virallinen leima Lihakunnan vai Atrian tai
Saarioisten tai Munakunnan tai Hkoon tai Palvipoikien tai Kylmäsen tai vastaavien laitosten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740