Voipi hyvin olla, että maailman luomisen ei tarvinnutkaan kestää miljoonia vuosia.
Jos Jumala voi nopeuttaa ja hidastaa aikaa ja reaktioita...
6
66
Vastaukset
Hei, mitä jos jumalasi elääkin siellä toisessa ulottuvuudessa, jossa kello liikkuu ihan eri tahtiin kuin täällä? Täällä 13 miljardia vuotta on vaikka noin 6 päivää Jahve-aikaa? Näin ei tarvitse murehtia niitä miljardeja vuosia, kun voi kehitellä kolmannen maailman todellisuuden ja henkimaailman lisäksi.
- g.moron
Jumalahan itse on luonut ajankin.
Evokkilogiikka onkin ihan omituista kun se kritisoi osia eikä ymmärrä kokonaisuutta.
Nuoren maan kreationistit samoin. Perustelutkin ovat samat.
Kun uskomme luomiskertomukseen, uskomme siis Jumalan olevan riippumaton luomistaan laeista:
Näinollen nuoren maan kreationistien kulmakivenä oleva päivien pituuksien kirjaimellisuus on ällistyttävää typeryyttä. - tieteenharrastaja
Jos Jumala voi luoda ihmisten päähän illuusion itsestä ja maailmasta, niin luomista ei tarvinnut tehdä ollenkaan.
- kvasi2
Maailmankaikkeus on voinut toimia nopeammin silloin kun kukaan ei ollut katsomassa.
"Maailmankaikkeus on voinut toimia nopeammin silloin kun kukaan ei ollut katsomassa."
Vaan mepä katsomme menneisyyteen myös nykyhetkellä katsomalla kaukaisiin tähtiin. Eikä siellä näy moisia nopeutumisia kuten ei myöskään maanpäällä tapahtuneissa prosesseissa. Sellaiset kuvitelmat ovat siis paitsi turhia myös perusteettomia.
Doctor Who, Ajan Valtias?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311806
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161632Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291042- 611040
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen91945- 66891
- 46791
- 1780
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9711Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta63694