HALUISKO JOKU TULLA MUN KAMUKS HABBOHOTEL KULTA KALAS JOOKO PLIIS MUL EI OO KETÄÄ KAVERII SIEL PLIIS KYSYKÄÄ BUCKBEAK KAVERIKS !!!1
HABBO
8
617
Vastaukset
- teinipoika
Sehän on täysin aivokuolleiden paikka!Kuka normaali siellä muka haluaisi olla?Katso!Tuolla kotipihasi ulkopuolella on oikea maailma joka on paljon parempi kuin joku prkl:een happohotelli.Sieltä saa kavereita ja se on varma.
Vaikka rakastan simssiä habbokin on siisti paikka mä muutin just ja oon asunu joku kaks kuukaut mull ei oo kun vaan 3 kaverii ja nekin oon tuntenu 3 vuotta
SiMiRiNsEsSa kirjoitti:
Vaikka rakastan simssiä habbokin on siisti paikka mä muutin just ja oon asunu joku kaks kuukaut mull ei oo kun vaan 3 kaverii ja nekin oon tuntenu 3 vuotta
ja habos mul on yli 100 kaverii et sillai >:(
- Ei ainakaan niin Hintti
SiMiRiNsEsSa kirjoitti:
...SINÄKIN HOITOON . TÄMÄ ON HALFLIFEN KESKUSTELUSAITTI
- Sparky
Niin että kyllähän habosta saa pitää.
Ei kannata huudella tuommoisia "Hanki elämä" ja "habbo on perseestä"! Ja jos ei nyt ihan kaikki ehkä viitsi mennä noin vain ulos puhumaan jollekulle, habossa ainakin. Kamojakaanhan ei ole pakko ostella? Kyllä siellä mukavaa muutenkin on!Itekkin olin siellä aika paljon kun olin nuorempi. Sit se alko tuntuu tyhmältä ku oli vanhin. Ja ei siäl mitää kivaa sit ollukkaan muutaku istuminen jossai peelohuonees saatana.
Mut ketjun aloittaja on feikkari joka toteuttaa itseään gta palstalla niillä trolli viesteillä toisen nimimerkillä.
- Jäbä
voi helvetin perkeleen hinttari nössö. Mite vitussa toi sun viesti liittyy HL:iin? Mee muualle itkemää kaverin puutetta. Vedä vaikka käteen!!!
- Ei ainakaan niin Hintti
VITTU MEE NY MUUALLE TÄÄ ON HALF-LIFEN KESKUSTELUSIVUT! HOMPPELUS!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991