HABBO

Scooby

HALUISKO JOKU TULLA MUN KAMUKS HABBOHOTEL KULTA KALAS JOOKO PLIIS MUL EI OO KETÄÄ KAVERII SIEL PLIIS KYSYKÄÄ BUCKBEAK KAVERIKS !!!1

8

617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinipoika

Sehän on täysin aivokuolleiden paikka!Kuka normaali siellä muka haluaisi olla?Katso!Tuolla kotipihasi ulkopuolella on oikea maailma joka on paljon parempi kuin joku prkl:een happohotelli.Sieltä saa kavereita ja se on varma.

• Vaikka rakastan simssiä habbokin on siisti paikka mä muutin just ja oon asunu joku kaks kuukaut mull ei oo kun vaan 3 kaverii ja nekin oon tuntenu 3 vuotta

• SiMiRiNsEsSa kirjoitti:

Vaikka rakastan simssiä habbokin on siisti paikka mä muutin just ja oon asunu joku kaks kuukaut mull ei oo kun vaan 3 kaverii ja nekin oon tuntenu 3 vuotta

ja habos mul on yli 100 kaverii et sillai >:(

• Ei ainakaan niin Hintti
        SiMiRiNsEsSa kirjoitti:

Vaikka rakastan simssiä habbokin on siisti paikka mä muutin just ja oon asunu joku kaks kuukaut mull ei oo kun vaan 3 kaverii ja nekin oon tuntenu 3 vuotta

...SINÄKIN HOITOON . TÄMÄ ON HALFLIFEN KESKUSTELUSAITTI

• Sparky

Niin että kyllähän habosta saa pitää.
      Ei kannata huudella tuommoisia "Hanki elämä" ja "habbo on perseestä"! Ja jos ei nyt ihan kaikki ehkä viitsi mennä noin vain ulos puhumaan jollekulle, habossa ainakin. Kamojakaanhan ei ole pakko ostella? Kyllä siellä mukavaa muutenkin on!

• Itekkin olin siellä aika paljon kun olin nuorempi. Sit se alko tuntuu tyhmältä ku oli vanhin. Ja ei siäl mitää kivaa sit ollukkaan muutaku istuminen jossai peelohuonees saatana.

Mut ketjun aloittaja on feikkari joka toteuttaa itseään gta palstalla niillä trolli viesteillä toisen nimimerkillä.

• Jäbä

voi helvetin perkeleen hinttari nössö. Mite vitussa toi sun viesti liittyy HL:iin? Mee muualle itkemää kaverin puutetta. Vedä vaikka käteen!!!

• Ei ainakaan niin Hintti

VITTU MEE NY MUUALLE TÄÄ ON HALF-LIFEN KESKUSTELUSIVUT! HOMPPELUS!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe