mitä ihmettä???

muahh

kaulaan tulee koko ajan lisää jotain patteja. ensimmäinen tuli n.2 ja puoli viikkoa sitten ja menin lääkäriin. kuulemma oli kysta.. no oli kiva kun sain tietää mutta sitten niitä on tullut lisää ja tuntuu että koko ajan löydän uusia. tänään oli ultraääni ja niitä oli konta (ei sanonut miten monta mutta oli kuulemma tullut lisää) ja huomenna pitäis mennä taas lääkäriin jne. mutta pitäiskö teidän mielestä olla jo huolissaan? tarvii kuulemma nopeaa selvittämistä. olen ihan peloissani kohta että aikooko nuo lisääntyä nyt sitten koko ajan. onko muilla kokemusta? liittyiskö mitenkäään siihen että mulla on ollut nuha jo pari kuukautta melkein mutta ei ole kyllä enää juurikaan.. onko hajuakaan mikä tuollainen voisi olla? no kohta kai selviää mutta haluan vaan ehkä lähinnä kuulla että ei ole mitään kamalan vakavaa tai jtn..

4

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulehtunut

Imusolmukkeet ovat tulehtuneet poikkeuksellisen voimakkaasti tai ehkä kyseessä voisi olla myös kilpirauhasen tulehdus.
      Onko muita oireita?

• Tulehtunut

Osaatko kuvailla missä kohtaa kaulaa nämä patit sijaitsevat.

• tre80

Minulla sama homma. Flunssat ja kaikki. Minulla kolme pattia, kummallakin pulella 1 heti leukaperien alapuolella ja yksi toisella puolella ihan vähän sen toisen alapuolella. Oon jo käyny lääkärissä, muttei ne oo mihinkään tollasiin tutkimuksiin lähettäny. Mitämitähäh?

• aloittaja..

ei ole muita oireita..yksi sijaitsee siis heti leuan alapuolella ja yksi sitten kaulan oikealla puolella keskellä suunnilleen ja se on kuulemma niin iso ja pehmeä että se ei ole imusolmuke tai mikä lie tulehdus eikä verikokeissakaan ollut mitään joten ei kai se kilpirauhanenkaan ole.. nyt sitten eilen taas huomasin että korvan vieressä ihan on joku pieni herneen kokoinen möykky en sitten tiedä onko vaan joku muu.. niin ja yksi on vielä sitten kaulan vasemmalla puolella mutta ei ole niin iso kuin se oikealla puolella oleva. se isoin siis on kuulemma joku kysta (todennäköisesti..?) mutta en usko että ne muut kuitenkaan.. mitä ihmettä voi olla? kuulemma siis pitää selvittää jne. eikai niitä nyt loputtomasti voi lisää tulla! outoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe