Virkkalan terveysasema

mielensäpahoittaja

Mikä ihmeen ongelma Virkkalan terveysasemalla on. Ajanvarausta yrittäessä jonot ovat puhelinoperaattorin luokkaa ja jos joskus ihmeessä pääset läpi ja saat ajan niin paikalle saavuttaessa tädit juovat kahvia ja jonoista tietoakaan. Lisäksi kun olet jonottanut tarpeeksi niin tympeä nauhoite sanoo, että jätä numero niin soitamme sinulle TÄMÄN PÄIVÄN AIKANA TAKAISIN.

Niin tottahan toki minulla on aikaa odottaa päivän verran, että joku sairaanhoitaja soittaa minulle ehkä, joskus jossakin vaiheessa ja antaa ajan...Tälläiseen "palveluunko" verorahani menevät?

2

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä on nyt ruuhka

      Puhelinvastaaja ,meillä on nyt ruuhkaa. Paikalle mennessä,odotussali tyhjä.Luukulta kysyessä aikaa.Ei voi antaa,vain puhelimitse.Odotussalista soittaessa terv.keskus vastaa meillä on nyt ruuhkaa.Ja minä yksin odotussalissa.No Mehiläiseen pääsee heti.Virkkalan terv,kesk. Voi lopettaa säästöjen vuoksi

    • Niinpäniin

      Ihan ei nyt ole kuviot menneet perille. Puhelinajat ovat erikseen, ja varmaankin tarkoittaa, että puhelimessa ruuhkaa. Se takaisinsoittojärjestelmä on hyvä, ja aina soitetaan takaisin.

      Ei kai nyt kenenkään tarvitse varsinaisesti ihan vain odottaa, että soitetaan takaisin? Voihan siinä elää ihan normaalisti, ja useimmat kyllä pystyvät töistäkin vastaamaan puhelimeensa.
      Toisaalta harva pystyy töistä lähtemään katsomaan, että onko siellä aulassa ruuhkaa. Ja jos on niin kipeä, että täytyy saada heti puhelinyhteys, niin ei ehkä silloinkaan lampsi ensimmäisenä terkkarin aulaan katsomaan, että onko täällä ruuhkaa, huhuu????

      Ja Mehiläinen on tosiaan ihan hyvä vaihtoehto. Sitä voi välillä maksaa itse ja välillä käyttää julkisia palveluita, jos haluaa sanella itse, kuinka nopeasi aika pitää saada jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe