Virkkalan terveysasema

mielensäpahoittaja

Mikä ihmeen ongelma Virkkalan terveysasemalla on. Ajanvarausta yrittäessä jonot ovat puhelinoperaattorin luokkaa ja jos joskus ihmeessä pääset läpi ja saat ajan niin paikalle saavuttaessa tädit juovat kahvia ja jonoista tietoakaan. Lisäksi kun olet jonottanut tarpeeksi niin tympeä nauhoite sanoo, että jätä numero niin soitamme sinulle TÄMÄN PÄIVÄN AIKANA TAKAISIN.

Niin tottahan toki minulla on aikaa odottaa päivän verran, että joku sairaanhoitaja soittaa minulle ehkä, joskus jossakin vaiheessa ja antaa ajan...Tälläiseen "palveluunko" verorahani menevät?

2

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä on nyt ruuhka

Puhelinvastaaja ,meillä on nyt ruuhkaa. Paikalle mennessä,odotussali tyhjä.Luukulta kysyessä aikaa.Ei voi antaa,vain puhelimitse.Odotussalista soittaessa terv.keskus vastaa meillä on nyt ruuhkaa.Ja minä yksin odotussalissa.No Mehiläiseen pääsee heti.Virkkalan terv,kesk. Voi lopettaa säästöjen vuoksi

• Niinpäniin

Ihan ei nyt ole kuviot menneet perille. Puhelinajat ovat erikseen, ja varmaankin tarkoittaa, että puhelimessa ruuhkaa. Se takaisinsoittojärjestelmä on hyvä, ja aina soitetaan takaisin.

Ei kai nyt kenenkään tarvitse varsinaisesti ihan vain odottaa, että soitetaan takaisin? Voihan siinä elää ihan normaalisti, ja useimmat kyllä pystyvät töistäkin vastaamaan puhelimeensa.
      Toisaalta harva pystyy töistä lähtemään katsomaan, että onko siellä aulassa ruuhkaa. Ja jos on niin kipeä, että täytyy saada heti puhelinyhteys, niin ei ehkä silloinkaan lampsi ensimmäisenä terkkarin aulaan katsomaan, että onko täällä ruuhkaa, huhuu????

Ja Mehiläinen on tosiaan ihan hyvä vaihtoehto. Sitä voi välillä maksaa itse ja välillä käyttää julkisia palveluita, jos haluaa sanella itse, kuinka nopeasi aika pitää saada jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1642
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe