One more time!

rimpuiluavaan

Ryssäfemmat vanhoina hyvinä aikoina 50penniä kpl, mutta mitä lie nykyisin?

31

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppaa

      Multa saat kalkkitabletteja 50c / kpl. Paljonko pannaan?

    • hagafagat

      Kiitos, mutta löytyihän niitä orkkiksiakin. Jiiihaaaa!

    • 80senttiä.

      80senttiä.

    • gm bfhnnsrtyhjn

      Myyn mynthon merkkisiä nappeja 2€/kpl. Hirvittävän tehokasta tavaraa!

      • bjyytiful and biiig

        Uuh, mynthon heinäsirkka?


    • haagahaga

      Jep, 80senttiähän nuo ovat.. Mynthonit voit työntää revaasi ja syödä rahkaa, kynis:)

      • Haagassa räkänokkia.

        "Jep, 80senttiähän nuo ovat.. Mynthonit voit työntää revaasi ja syödä rahkaa, kynis:) "

        En tiedä sinun pikkupojan piireistä, mutta sinunlaisille pikkupojille saan helposti tuohon hintaan myytyä.

        Ja tule sanomaan haagan räkänokka päin naamaa. Ei uskalla. Huutele internetissä pikkupoika.

        Kyllä te pienet lapset olette huvittavia.


      • Pasquale
        Haagassa räkänokkia. kirjoitti:

        "Jep, 80senttiähän nuo ovat.. Mynthonit voit työntää revaasi ja syödä rahkaa, kynis:) "

        En tiedä sinun pikkupojan piireistä, mutta sinunlaisille pikkupojille saan helposti tuohon hintaan myytyä.

        Ja tule sanomaan haagan räkänokka päin naamaa. Ei uskalla. Huutele internetissä pikkupoika.

        Kyllä te pienet lapset olette huvittavia.

        tais runkkarin sieluun sattua, buahahaa!!!!!!!!!!!!


      • Kaspergievuits
        Pasquale kirjoitti:

        tais runkkarin sieluun sattua, buahahaa!!!!!!!!!!!!

        Kyllä:) Olen sinua suurempi ja vahvempi yms skeidaa. Buuhaafaffaaffaa, kunnon urpå. Myötähäpeä suht lievä ilmaisu.


    • haagahagiiis

      Noh, kynis älä nyt hermostu:) 80senttiä ihan ookoo hinta, kymmenen senttiä noussut vuodessa hinta.

      Tässähän tuntee itsensä jälleen teiniksi kun kynis sanoo räkänokaksi:)

      Kynikselle sen verran, että 90-luvun alussa 30penniä kpl, joten onhan nuo hiukan kyllä hintoja nostaneet. Missä kynis muuten oli v 1991? Vasemmassa pallissa?

      • Haagassa räkänokkia.

        "Noh, kynis älä nyt hermostu:) 80senttiä ihan ookoo hinta, kymmenen senttiä noussut vuodessa hinta."

        Kenelle sinä puhut?

        "Tässähän tuntee itsensä jälleen teiniksi kun kynis sanoo räkänokaksi:)"

        "Kynis, kynis, kynis, kynis.." Tietää että olet pikkupoika kun et osaa muuta hokea. Enkä minä sanonut mitään. Totesin vain miten asia on. Sinä olet internetissä huuteleva räkänokka. Piste. Ja sinua on ilmeisesti kutsuttu jo aikojen alusta räkänokaksi että olet omannut sen lempinimeksesi.

        "Kynikselle sen verran, että 90-luvun alussa 30penniä kpl, joten onhan nuo hiukan kyllä hintoja nostaneet. Missä kynis muuten oli v 1991? Vasemmassa pallissa?"

        "Kynis, kynis, kynis, kynis.."Juuri näin. Oletko peräti lähemmäs nelikymppinen ja uhoat iälläsi? Hienoa. On siellä mahtava pikkupoika. Olet minkä ikäinen tahansa niin teit itsestäsi vain täyden narrin. Ja vielä pellempää koittaa luennoida joistain vuosista tai hinnoista.

        Olet takuuvarmasti kuten suurin osa suomalaisista roinaajista, rimpularoinaaja. Varmaan joku muotipoika vielä. Kyllä ymmärrän jos sinua harmittaa se että sinulta on mennyt ja tulee menemään roinat hukkaan.

        Ja kuten sanoin, jatka vain internetissä huutelua. Sitähän täällä riittää pikkupoika.

        Terveisin sinua isompi ja vahvempi,

        -Samu.


      • Kyniksen vasen balli
        Haagassa räkänokkia. kirjoitti:

        "Noh, kynis älä nyt hermostu:) 80senttiä ihan ookoo hinta, kymmenen senttiä noussut vuodessa hinta."

        Kenelle sinä puhut?

        "Tässähän tuntee itsensä jälleen teiniksi kun kynis sanoo räkänokaksi:)"

        "Kynis, kynis, kynis, kynis.." Tietää että olet pikkupoika kun et osaa muuta hokea. Enkä minä sanonut mitään. Totesin vain miten asia on. Sinä olet internetissä huuteleva räkänokka. Piste. Ja sinua on ilmeisesti kutsuttu jo aikojen alusta räkänokaksi että olet omannut sen lempinimeksesi.

        "Kynikselle sen verran, että 90-luvun alussa 30penniä kpl, joten onhan nuo hiukan kyllä hintoja nostaneet. Missä kynis muuten oli v 1991? Vasemmassa pallissa?"

        "Kynis, kynis, kynis, kynis.."Juuri näin. Oletko peräti lähemmäs nelikymppinen ja uhoat iälläsi? Hienoa. On siellä mahtava pikkupoika. Olet minkä ikäinen tahansa niin teit itsestäsi vain täyden narrin. Ja vielä pellempää koittaa luennoida joistain vuosista tai hinnoista.

        Olet takuuvarmasti kuten suurin osa suomalaisista roinaajista, rimpularoinaaja. Varmaan joku muotipoika vielä. Kyllä ymmärrän jos sinua harmittaa se että sinulta on mennyt ja tulee menemään roinat hukkaan.

        Ja kuten sanoin, jatka vain internetissä huutelua. Sitähän täällä riittää pikkupoika.

        Terveisin sinua isompi ja vahvempi,

        -Samu.

        Surkea runkkari oot............


    • betoni keijo

      Kertokaa joku roinari joka vuosien aineiden käytön jälkeen puhuu järkevästi?

    • jablalal

      Tämäkin ketju hyvä esimerkki siitä, että asialliseen kysymykseen ei voi saada vastausta mitenkään vaan hassunhauskat mynthonjutut tulee välittömästi, sekä jotain voimiensa kehumista. Ihme kyniksiä.

    • ilikkaaa

      Kenelle sinä puhut ja olen sinua isompi ja vahvempi:) EI luoja mikä pösilö voi ihminen olla, hahhaha:) Taitaa todellakin olla joku mainittu kynis.

      • Haagassa räkänokkia.

        "Kenelle sinä puhut ja olen sinua isompi ja vahvempi:) EI luoja mikä pösilö voi ihminen olla, hahhaha:) Taitaa todellakin olla joku mainittu kynis. "

        Jos olet tuo Haagan räkänokka niin mieti sitä.

        Ja aivan varmasti olet, n.146 kiloa on varmasti sinua pienempi ja heikompi. Ei meinaan kadulla tule hirveästi isompia tai vahvempia vastaan. Ja kun molemmat asutaan pk-seudulla niin voi ne puheet vaihtaa teoiksikin ja sopia reenit jonnekkin.

        Menit kyllä ihmeen hiljaiseksi. Ei yllättänyt henkilöltä kenen lempinimi on ollut tai on vieläkin räkänokka.

        Pidä nyt edes se sama nimimerkki tai vaihda se vaikka räkänokaksi tai internetissä huutelijaksi.

        -Samu


      • Palliksen kaveri
        Haagassa räkänokkia. kirjoitti:

        "Kenelle sinä puhut ja olen sinua isompi ja vahvempi:) EI luoja mikä pösilö voi ihminen olla, hahhaha:) Taitaa todellakin olla joku mainittu kynis. "

        Jos olet tuo Haagan räkänokka niin mieti sitä.

        Ja aivan varmasti olet, n.146 kiloa on varmasti sinua pienempi ja heikompi. Ei meinaan kadulla tule hirveästi isompia tai vahvempia vastaan. Ja kun molemmat asutaan pk-seudulla niin voi ne puheet vaihtaa teoiksikin ja sopia reenit jonnekkin.

        Menit kyllä ihmeen hiljaiseksi. Ei yllättänyt henkilöltä kenen lempinimi on ollut tai on vieläkin räkänokka.

        Pidä nyt edes se sama nimimerkki tai vaihda se vaikka räkänokaksi tai internetissä huutelijaksi.

        -Samu

        Samu on sontainen runkkari, BUAHAHAA...........


    • Jaska.

      No samu.... 180kg aamupaino, panehan paremmaksi?

      ei ole ketään vastaan kävellyt näin isoja, vain pikku samusirkkoja haagasta jotka saa nauramaan kun näkee...

      • Haagassa räkänokkia.

        "No samu.... 180kg aamupaino, panehan paremmaksi?

        ei ole ketään vastaan kävellyt näin isoja, vain pikku samusirkkoja haagasta jotka saa nauramaan kun näkee... "

        Vieläkö sinä Jaska jaksat huudella täällä oikeasti? Nöyrryit jo iät ja ajat sitten. Sanoin jo myös monet kerrat, että joskus ehkä olit iso, et enään.

        Mene takaisin neuvolaan punnittavaksi. On se kova paikka kun ei ole paino siinä 150 kilon tuntumassa.


      • Haagassa räkänokkia.
        Haagassa räkänokkia. kirjoitti:

        "No samu.... 180kg aamupaino, panehan paremmaksi?

        ei ole ketään vastaan kävellyt näin isoja, vain pikku samusirkkoja haagasta jotka saa nauramaan kun näkee... "

        Vieläkö sinä Jaska jaksat huudella täällä oikeasti? Nöyrryit jo iät ja ajat sitten. Sanoin jo myös monet kerrat, että joskus ehkä olit iso, et enään.

        Mene takaisin neuvolaan punnittavaksi. On se kova paikka kun ei ole paino siinä 150 kilon tuntumassa.

        -Samu


      • Waasan Werrriii
        Haagassa räkänokkia. kirjoitti:

        "No samu.... 180kg aamupaino, panehan paremmaksi?

        ei ole ketään vastaan kävellyt näin isoja, vain pikku samusirkkoja haagasta jotka saa nauramaan kun näkee... "

        Vieläkö sinä Jaska jaksat huudella täällä oikeasti? Nöyrryit jo iät ja ajat sitten. Sanoin jo myös monet kerrat, että joskus ehkä olit iso, et enään.

        Mene takaisin neuvolaan punnittavaksi. On se kova paikka kun ei ole paino siinä 150 kilon tuntumassa.

        Buhahahahaaaa..Kynis onkin joutunut jo jaskan kanssa kiistelyyn ja kaikkihan lähti kyniksen mynthon-hassuttelusta. Mitä tästä opimme? Jos ei ole sanottavaa niin ole kirjoittamatta yhtään mitään ja sitäpaitsi ryssäfemmojen kyselijä sai jo haluamansa:)

        Aamupaino 400kg ja olin kuolla paskalla kun syke 800.


      • Haagassa räkänokkia.
        Waasan Werrriii kirjoitti:

        Buhahahahaaaa..Kynis onkin joutunut jo jaskan kanssa kiistelyyn ja kaikkihan lähti kyniksen mynthon-hassuttelusta. Mitä tästä opimme? Jos ei ole sanottavaa niin ole kirjoittamatta yhtään mitään ja sitäpaitsi ryssäfemmojen kyselijä sai jo haluamansa:)

        Aamupaino 400kg ja olin kuolla paskalla kun syke 800.

        "Buhahahahaaaa..Kynis onkin joutunut jo jaskan kanssa kiistelyyn ja kaikkihan lähti kyniksen mynthon-hassuttelusta. Mitä tästä opimme? Jos ei ole sanottavaa niin ole kirjoittamatta yhtään mitään ja sitäpaitsi ryssäfemmojen kyselijä sai jo haluamansa:)

        Aamupaino 400kg ja olin kuolla paskalla kun syke 800. "

        Jaskan kanssa nyt ei kiistelyjä tule kun hän nörtyi iät ja ajat sitten. Niistä voi lukea useamman ketjun.

        Samoin teet(teit) sinäkin. Aluksi olit niin isoa ja vahvaa mutta kun tajusit että et ole mitään niin menit hiljaiseksi. Ei enään edes nimimerkki pysnyt samana.Tajusit että olet pieni ja heikko. Tajusit että varsinkaan minun rinnalla et ole mitään. Et voimissa etkä massoissa.

        Ja ihan tosissasiko melkein 150kiloista ihmistä sanot kynikseksi? Jatka vain samaa rataa.

        Jatka siellä Haagassa ripeltämistä ja räpeltämistä. Sinun lempinimi oli ennen räkänokka ja se on vieläkin. Et ole edes roinalla turvonnut. Eli nekin meni hukkaan.

        Kyllä minuakin harmittaisi. Mene sinne sykkyrälle kynis räkänokka ja harmittele kun et osaa edes myrkyillä kasvaa.

        -Samu


      • doctornou
        Haagassa räkänokkia. kirjoitti:

        "Buhahahahaaaa..Kynis onkin joutunut jo jaskan kanssa kiistelyyn ja kaikkihan lähti kyniksen mynthon-hassuttelusta. Mitä tästä opimme? Jos ei ole sanottavaa niin ole kirjoittamatta yhtään mitään ja sitäpaitsi ryssäfemmojen kyselijä sai jo haluamansa:)

        Aamupaino 400kg ja olin kuolla paskalla kun syke 800. "

        Jaskan kanssa nyt ei kiistelyjä tule kun hän nörtyi iät ja ajat sitten. Niistä voi lukea useamman ketjun.

        Samoin teet(teit) sinäkin. Aluksi olit niin isoa ja vahvaa mutta kun tajusit että et ole mitään niin menit hiljaiseksi. Ei enään edes nimimerkki pysnyt samana.Tajusit että olet pieni ja heikko. Tajusit että varsinkaan minun rinnalla et ole mitään. Et voimissa etkä massoissa.

        Ja ihan tosissasiko melkein 150kiloista ihmistä sanot kynikseksi? Jatka vain samaa rataa.

        Jatka siellä Haagassa ripeltämistä ja räpeltämistä. Sinun lempinimi oli ennen räkänokka ja se on vieläkin. Et ole edes roinalla turvonnut. Eli nekin meni hukkaan.

        Kyllä minuakin harmittaisi. Mene sinne sykkyrälle kynis räkänokka ja harmittele kun et osaa edes myrkyillä kasvaa.

        -Samu

        150 kiloinen ihminen on huomattavan ylipainoinen, ellei pituus ole jossain 210cm nurkilla. Ihanaa kun samusirkka ottaa lämpöä:) ellei heinäsirkka peräti.


    • Jaska.

      Minä olen Jaska. Minä päivystän yleisenä vessana Kuusaan urheilutalolla. Tulkaa alistamaan minua. Saa minulle kakkaakin myydä 1€/kilo.
      Olen ihan sairaalloisen lihava, siksi painan niin paljon.

    • neukkula

      Noin siis kirjoitti jaska klo 5:15 ja otti aamulääkkeen.

    • Jaska.

      ei vaan aamukahvin ja ei ollut enää aamu vaan keskipäivä. Nukun pitkään kun olen pimeä duunari eikä tarvi juosta sontasuomessa töissä.

      ei hävetä lihavuus.

      isompi vetää aina kevyempäänsä turpaan.

      hyvä asia.

      • Jaska.

        neitipojat hoikistelee, isot äijät syö, pieree, nussii horatsuja ja kylä pitää turpansa kiinni, miehet puhuu.


    • mazzzda

      Kyllä..Klo 5:15 on keskipäivä. Ettei vaan olisi kusta lirahtanut sperman sekaan kun sua duunattiin? Buuhahahahhaaaa, läskiiii!!

    • Jaska.

      mikäs pikkupoika siellä?

    • ÄPÄKYÖRÄ

      SAATANAN HORKKARUNKKARI.....

    • kauneinn my diick

      Mutta minä olen sinua suurempi ja vahvempi.. sika tais tukehtua mynthoneihin mitä kaupitteli hauskana vitsinä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe