Jos joku tietää kyseisen netissä pelattavan jalkapallomanageripelin, ja vieläpä osaa pelata sitä, niin voisitko hieman neuvoa aloittelevaa manageria. Pelaajilla on taidoissa arvosanat tuhoisa, kurja, heikko, kehno ja välttävä. Ilmeisesti välttävä on näistä paras ja tuhoisa huonoin, mutta miten tuo järjestys muuten menee?
Hattrickin pelaajia?
3
208
Vastaukset
Oon sitä jonkin aikaa hakannu vaikka aluks olin sitä mieltä et koko Hattrick on ihan huono. Niinhän se on mut kyllä sitä ajankuluks jaksaa.
Itekkään en oo päässy perille mutta mulla oli muistissa joku sivu missä oli noi taidot järjestyksessä.
Paras ottelu mikä on mul ollu niin 1-1 tasapeli!!! Jeejee. Ja huonoin hävisin 6-0. Pitää vaan pelleillä niitten harjotusten kanssa ja ottaa paljon otteluita. Sieltä missä on "Mainokset" ja siitä valitset ystävyysottelut niin siellä on ilmoituksia ku jotku haluaa pelata. Ja kannattaa sinne itekki laittaa.- täältä
Tässä hyvä osoite aloittelijallekin
http://htsuomi.htfc.org/- hihuhi
ja säänöistä löytyy lisää ohjeita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991