Elikkäs mulla on viisurihampaassa alhaalla tulehdus, ei ole tullut pihalle vielä hammas joten se on siel ientaskussa. Kipu on järkyttävää ei voi sanoinkuvailla. Oon nyt rampannut hml ja käskee vaan kipulääkkeitä lisää lisää..
Tänään syönyt 4x päivässä antibiootteja, vissiin 6x 400mg buranaa ja 3x 500mg panacodia. Eikai ole vaarallinen määrä? Lääkäri kyllä käski ottamaan reippaalla kädellä. Oon nyt vaan huolestunut että ei kai ole pahaksi tämä määrä. Kipu ei kyllä silti helpota.
Tänään syönyt 4x päivässä antibiootteja, vissiin 6x 400mg buranaa ja 3x 500mg panacodia. Eikai ole vaarallinen määrä? Lääkäri kyllä käski ottamaan reippaalla kädellä. Oon nyt vaan huolestunut että ei kai ole pahaksi tämä määrä. Kipu ei kyllä silti helpota.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Kai täällä joku nyt olisi joka tietäisi jotain?
:( tietäisi edes miten jatkossa söisi
Ei vastauksia saa keskellä yötä muutamassa minuutissa. Jos tarvitset nopeasti vastauksen, soita sairaanhoidon neuvontanumeroon.
Ei tuo määrä vaarallinen ole, jos on lyhytaikaisessa käytössä. Onko se antibiootti määrätty otettavaksi neljästi päivässä?
Haittavaikutuksena noista lääkkeistä voi tulla särkylääke päänsärky. Kokeile vaihtaa se burana johonkin muuhun valmisteeseen, esim. ketorin, kaikilla ei burana tunnu tehoavan, vaikka samoja aineosia onkin...
Särkylääke päänsärky tulee vasta pidemmällä käyttöajalla eikä sekään tule kaikille.
Tietenkään ei tule kaikille:) Itselleni tosin tulee jo kolmen päivän käytön jälkeen, olen aika yliherkkä noille tulehduskipulääkkeille, ja lisänä migreeni, joka kanssa altistaa.
Mutta siis pointtini oli se, että tuosta määrästä tuskin muuta haittavaikutusta.