toimiiks sims 2 tälläsel koneel: pena4 1.3 giganen muistii 128mb ja näytönohjain geforce2 64mb? ei haittaa vaik vähä tökkiski...
Toimiiko sims 2 tällä koneella
7
338
Vastaukset
Ei se ihan tuollaisenaan toimi, sillä muisti ei riitä. Liian vähäisellä muistilla on aika toivotonta yrittää pelata. Käytännössä peli ei ainoastaan töki, vaan se myös kaatuilee. Muilta osin koneesi on täysin riittävä.
Lisämuistipalikan ostaminen toisi koneeseesi lisää potkua, muihinkin peleihin ja kuvankäsittelyyn. 128 Mt tai 256 Mt palikat maksavat muutaman kympin. Jos päädyt ostamaan lisää muistia, varmista ensin, että se toimii yhteen koneesi vanhan mustin kanssa eli on samanlaista.- lalaaaaaaaaa
juu sellanen lisämuisti paketti maksaa melkein yhtä paljon ku ite peli.....
nimimerkki *** on oikeessa
- nikkemania
Tässäpä on Sims 2 pelin minimi laitteisto vaatimukset:
32Mt Transform & Lighting (T&L) -näytönohjain.
Windows 98/2000/Me/XP.
Intel Pentium III 800MHz.
256Mt keskusmuistia (RAM).
3.5 Gt kiintolevytilaa.
8xCD-DVD asema.
DirectX 9.0 yhteensopiva äänikortti.
DirectX - Versio 9.0.
Huomaa muistin määrä: 256Mt keskusmuistia (RAM).Ei noita minimivaatimuksia kannata kattoa koska sillon peli toimii just ja just. Kaveri katto gta3:n minimivaatimukset ja koneen laitteisto taytti ne hikisesti eikä peli menny edes päälle.
- nikkemania
lammas-jr kirjoitti:
Ei noita minimivaatimuksia kannata kattoa koska sillon peli toimii just ja just. Kaveri katto gta3:n minimivaatimukset ja koneen laitteisto taytti ne hikisesti eikä peli menny edes päälle.
...mielipide.
Kyllä musta kannattaa ensin kattoa minimivaatimukset ennenku alkaa pelaamaan. - .....
nikkemania kirjoitti:
...mielipide.
Kyllä musta kannattaa ensin kattoa minimivaatimukset ennenku alkaa pelaamaan.kyllä se on ihan fiksua katsoa ensin pelin laitevaatimukset ennen kuin alkaa edes peliä ostamaan
jos laitevaatimukset täyttävät niukasti, niin silloin kannattaa kokeilla peliä ennen ostamista, esim. lainaamalla kaverilta tms... yleensä nuo laitevaatimukset on vedetty niin minimiin kuin vain suinkin mahdollista, käytännössä minimi laitteisto on tehokkaampi kuin asetetuissa vaatimuksissa
- skiditurre
ei toimi vaatimukset:näytönohjain32mb,direct9,0,nvidiageforce ja sitä tehokkaammat,käyttöjärjestelmä2000 tai XP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991