Tervehdys,
Tämän kaltaiset sanat sain jonkin aikaa sitten. ”Niin tulee armo siitä ja Jumalan rakkaus siitä, että me pysymme hänen armossansa”
On siis niin, että pysymällä Jumalan armossa, pysymme Jumalan rakkaudessa, ja Jumalan armoa on se, että hän antoi meille mahdollisuuden syntien sovitukseen hänen rakkaassa Pojassansa, meidän Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa ja joka Kristuksessa pysyy, pysyy Jumalan armossa ja rakkaudessa.
Jumalan armosta me siis pelastumme, jos emme armoa hylkää, vaan siinä pysymme pyrkimällä tekemään aina sitä mikä on Jumalalle otollista ja kuolettamalla lihan halumme.
Ja kun kirjoitan lihan halut, en tarkoita vain himoista toisiin ihmisiin, vaan tarkoitan myös meissä itsessämme syntyneitä maallisia lihallisia haluja tehdä asioita oman päämme mukaan ja olla nöyrtymättä Jumalan tahtoon.
Muistuttakaamme siis itsemmä aina nöyrydestä, jotta emme ylpistysi ja eksyisi Jumalan rakkaudesta, tekemään asioita niin, kuin itse haluamme, vaan aina Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen mielen mukaisesti, sillä hän on meidän Herramme ja Kuninkaamme. Aamen.
Muistakaa hyvää tehdä, rakastaa kaikkia ja välttäkää turhia riitoja ja väittelyitä toistenne kanssa.
Kiitos ja kunnia Herran Jeesuksen Kristuksen kautta Isälle Jumalalle Kaikkivaltiaalle nyt, ennen ja iankaikkisesti. Aamen.
Kehoituksen sana
Mikko Ainasoja
Herran Jeesuksen Kristuksen, sekä Isän Jumalan palvelija ja valittu opettaja
http://hengensanaa.omablogi.fi/
Jumalan armo ja rakkaus
7
62
Vastaukset
- Vain pisara..
Kiitos taas sanasta, kehoituksesta. Tulee oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan.
Herra, puhdista meidät. Puhdista verelläsi. - Armoitus
Mikä on Jumalan tahto meidän itsekunkin kohdalla?
Tiedätkö sinä omasi? - Aivan kaikki
Armoa ja rakkautta juuri tarvitsemme. Kaikki.
- Jeesus on Herra
Rauhaa palstalle.
- apua tarvitaan
Kirje heprealaisille 4:16
"Astukaamme sen tähden rohkeasti armon valtaistuimen eteen, jotta saisimme armoa ja laupeutta, löytäisimme avun silloin kun sitä tarvitsemme". - Aina tarvitaan
Hyvä niin. Kiitos.
- Eikä muille kelpaa?
Yksinkö minä tätä ketjua olen kirjoittanutkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770