Hiekkaharju

millainen paikka?

Onko Hiekkaharju hyvä paikka asua? Onko juna-asema levoton? Hieman arveluttaa kyllä koko Vantaalle muutto, kun verot nousee ja palveluja leikataan enemmän kuin missään muualla... Ostaako kolmio Vantaalta vai kaksio Espoosta, kas siinä pulma...

12

6418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siiri

      Minusta Hiekkaharju vaikuttaa rauhalliselta. Varsinaista asemaahan siellä ei olekaan, joten ei myöskään jengiä, joka sinne kokoontuisi.

      Arvostan tilaa, asumme aviomieheni kanssa saunallisessa kolmiossa Hiekkaharjun lähellä. Veronkorotus kismittää eikä maahanmuuttajien suureen määrään totu, kai siksi pysyttelemmekin paljolti kotona.

      Rikollisuus ei pelota, hyvin rauhallista on, juopot joskus kränäävät keskenään, siinä kaikki. Poliisit ovat mielivaltaisia, niitä kannattaa varoa.

    • kuollutta

      Hiekkaharju on todella rauhallinen, myös asema. Ainoa hieman meteliä aiheuttava paikka on ostarin Buccis-ravintola viikonloppuiltaisin. Muuten kuin hautuumaa. Lyhyt matka Tikkurilaan, jopa kävellen, eli palvelut lähellä.

    • pullukka

      Jos rahaa on kannattaa ostaa Espoosta (tosin se on paljon kalliimpi). H.Harju kyllä tauhallinen, jopa Malminittykin rauhoittunut...mutta eikös melkein kaikkialla ole jonkin verran levottomuutta. Muuta Ruskeasanttaan.se on poliisien mielestä lähes rauhallisin alue Vantaalla...

    • Laardibonanza

      Sietäisi lukea lehtiä vähän tarkemmin. Uskomaton määrä on ollut juttuja kaikenlaisista leikkauksista ja määrärahojen vähyydestä, mutta kyllä ne tasapuolisesti koskettavat kaikkia YTV-alueen kaupunkeja. Oma lukunsa on sitten tämä maalaiskuntaosasto, eli Nurmijärvi, Tuusula, Järvenpää, Kerava, Kirkkonummi jne.., joilla on huomattavia kasvukipuja.

      Kysymyksessäsi on jo vastauksen siemen. "Ostaako kolmio Vantaalta vai kaksio Espoosta". Milloin olet kuvitellut saavasi halvalla hyvää?

      • Lippe

        No Hiekkaharju on kyllä tosi rauhallinen, kun täällä ei ole yhtään kaupungin vuokratalojakaan! Malminiitty ei ole Hiekkaharjua, postinumerokin taitaa jo vaihtua siellä ja matkaa Hiekkaharjun asemalta sinne on pari kilometria. Simonkylää melkeinpä mielummin tai vanhaa Koivukylää se on. Hiekkaharju ei ole ihan halpa alue, täällä kun ei pahemmin elementtitaloja ole. Joten Espoon lähiöistä voit saada halvemmankin asunnon. Asema on lähinnä seisake, joten mitäs rauhatonta sellaisisessa sitten olisi. Bucchis on ainoa jossa voi joskus olla harmittomien humalaisten aiheuttamaa pientä höpinää, mutta eihän sitä kautta tarvitse kävellä yöllä. Täällä on vielä lähikaupatkin!


      • Sijoittaja

        Nyt on Kehärata käytössä 2016 ja asuntojen hinnat Kovassa nousussa.500 metrin säteellä juna-asemalta Kehärata nostaa sauntojen hintoja.


    • seija-sorbus

      Hiekkaharju on aivan karmea paikka, tästä syystä en voi suositella hiekkaharjua.

      Asun itse hiekkaharjussa ja olen juoppo! Kuten melkein kaikki täällä on.

    • 2004-2016

      12 vuotta asiaa harkittuani ostin asunnon Hiekkaharjusta.
      Kiitos kaikille vastanneille.

      • onneksiolkoonvaan

        Osanottoni! Teit huonon ratkaisun.


      • Hyvintehty10
        onneksiolkoonvaan kirjoitti:

        Osanottoni! Teit huonon ratkaisun.

        Kehärata nostaa asuntojen hintaa keskimäärin 50000€.Ei paha.


    • Surkea-paikka

      Kusi haisee aivan yhtä paljon kuin hesan keskustassakin..

      • Pitkätähtäys

        Pääkaupunkiseudun keskusta siirtyy kohti lentokenttää.Täällä on vielä tilaa.Ilmiselvä sijoituskohde tämä Hiekkaharju.Ei todella ole yhtäkään kaupungin vuokrataloa täällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe