Katselin Alavuden Persujen naamakirjaa. Onko Rikala koko Alavuden persut?
Sopii kyllä toimenkuvaan
Onko koko perussuomalaiset
18
1110
Vastaukset
- Oikeinoikein
Ei ole, mutta on ainut joka on edes yrittänyt saada Alavuden Perussuomalaisille näkyvyyttä. Muut tykkäävät vanhojen äijien kerhosta, jossa tilaisuudet järjestetään pimeässä baarissa, silloin kun työssäkäyvät perheelliset sinne eivät pääse. Muut eivät osaa käyttää sosiaalista mediaa, muuta kuin muiden mollaamiseen
- näinsemenee
Aavuden perussuomalaiset äänestää Halla-Ahon, Niinistön ja Soinin suosittelemaa Juha Mäenpäätä nro 74
- näio
Ettekö te osaa itse päättää ketä äänestätte?
- Oikeinoikein
Loikkarit äänestää Mäenpäätä, oikeat rehelliset Alavuden Perussuomalaiset äänestävät juha Rikalaa 78
- räksynräksyn
Onneksi ei tarvinnu äänestää kumpaakaan koska ei ikimaailmas tommosia sinne päästettäisi! Ja kaikenlisäksi naurettavin puolue koko Suomessa! Ei muuta persut saa aikaan kuin räksytystä ja turhia leukojen loukutusta! Onhan se ny nähty niin eduskunnas kuin kunnallispolitiikassa. Pullot vaan jakoon niin jospa sillä pääsis tälläkertaa eteenpäin ilman käräjiä
- äläräksytä
Älä sitten itse räksytä ja turhia leukojen loukutusta. Seuraat näköjään ainoastaan Ilkka ja 7kun et totuutta tiedä. Perehdyppä kepulaisten kyläpäälliköiden toimintaan, niin löydät todelliset lahjukset
- louskunlouskun
Koita ensin perehtyä oikeinkirjoitukseen äläräksytäherra ja kommentoi sitte vasta! Lahjuksista puheenollen ni kyllä pullojenjako munkin mielestä on naurettavinta äänien kalastelussa, on se mikä puolue tahansa. Koitappa vähän selventää näitten kyläpäälliköiden lahjuksia jos sinulla on mustaa valkoisella. Anna meidän nauraa sunmoiselle leukojen louskuttajalle oikee kunnolla! Jospa korkkais jo pullon suurimman puolueen vaalivoitolle ku noita lahjuspulloja on jäljellä pilvin pimein! HAH, HAH, HAH ja vielä kerran HAH! Ja lisää saa kun vaan pyytää!
- äläräksytä
Argumentointivirheitä ovat: http://www.skepsis.fi/jutut/virhelista.html
Rahankeruu uhkailu ja kiristys, siinä sinulle lahjuksia
- louskunlouskun
Voi kauhia ku sua on uhkaaltu, kiristetty, ja vielä polooselta rahaaki keriätty! Kai oot tehny rikosilimootuksen ja roistot on saatettu eresvastuuteen! Saat illalla todeta mikä puolue voittaa ja porskuttaa! Hallitukseenki menevät eikä räksytä oppositiosta niinku viime jytkyt! Tosi jytkyjä olivat, salli mun nauraa! HEH, HEH ja vielä HEH, HEH! . Lahjuspullot korkattu vaikka omaatuntoa soimaa ku sakkopulloja nautitaha! Että näi voittajat louskuttaa!
- Anonyymi
Kepulaisten uhoa, gallupit kertoo tuhoa
- hahahahah
hahhaahahahah!!!! persut!!!
- louskunlouskun
Kyllä kannatti lahjuspullon nauttia. Hyvä Keskusta, niin sitä pitää! Toivottavasti Sipilä ei ota persuja ja vihreitä siis hömppäsakkia mukaan hallitukseen! Kaikki muut kelpaa.
- Jokka67
Itse tein saman havainnon keskustelun aloittajan "Härskiä härskiä" kanssa. Kovin on ollut myös erikoista Rikalan saama Alavus PS- tuki, avoimesti oli kehotettu äänestämään muita ehdokkaita, jopa muun puolueen ehdokasta. Tästä on helppo vetää johtopäätöksiä. Voipi olla, että jotkut Alavus PS- naamakirjalaiset tulevat pettymään seuraavissa kunnallisvaaleissa tms. äänimääräänsä, toki voi olla myös niin, että heistä joku on jo ehtinyt loikata muualle, bye bye, ei tuu ikävä. Syvää myötähäpeää tunnen nyt heidän puolestaan, härskiä on meno ollut. Nuohan kannattais erottaa koko puolueesta, ennen kuin tekevät lisää tuhojaan... Täytyypä vihjaista Soinille.
Rikala kertoo blogissaan "Tein vaalityöni pääpiirteittäin täysin yksin, apunani oli vain yksi perusalavutelainen ja kaksi muuta puolueeseen kuulumatonta ulkopaikkakuntalaista, jotka oman työnsä ohessa tekivät sen minkä pystyivät..." - Oikaisija
Rikala ei ole puheenjohtaja, hän on tavallinen puolueenjäsen!
- Penkkiurheilijavain
Ei ole Rikala enää PS: n jäsenkään. Otti ja loikkas kokoomukseen. Mikähän on seuraava loik...eiku.
- Jokainen_ääni
Pienet ihmiset nyt äänestämään. Nämä vaalit ovat juuri syrjäytyneiden ja heikompiosaisten ratkaisuvaalit. Ole ratkaisija ja äänestä. http://pelisuomi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/249426-yhteiskunnasta-syrjaytetyt-voivat-ratkaista-vaalit
- Anonyymi
Kyllä se näin on
- Anonyymi
Jos jotai ps puolueesta se on Pentti Hautala.
Juurakko ei saa edes sanaa suustaan...
Valtuuston kokouksissa viimme vuosina on puhunut PAIKALLA, ei muuta.
Mitä tuollaisella päättäjällä tekee.
Ei yhtään mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029