Jeesuksen oma

Tästä tunnet

Jumalan Pojan oman, tällainen ihminen tuo Jeesuksen Kristuksen sanomaa.

Oikeaa uskoa ei voi syntyä, kun tuodaan raamatusta ihmismielen mukaisesti
sanomaa. Oikea usko voi syntyä ainoastaan juuri näin kun Raamatussa sanotaan:" Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta."
Missä ovat Jeesuksen sanat kuuluneet? Eipä niitä näy. Täällä kun niitä esillä
pitää ihmisten pelastukseksi, herätykseksi, niin mitä tehdään???

Jeesuksessa oleva on tullut Isän opettamaksi, hänen kohdallaan on tapahtunut
tämä:"Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. 45. Profeetoissa on kirjoitettuna: 'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi.' Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni."
Isä on vetänyt puoleensa. Tällainen ihminen on kohdannut saman kuin tuhlaajapoika. Hän on oman tiensä päässä näkee tilansa miten on elänyt, miten on ansainnut ikuisen tulen. Tällaisella ihmisellä ei ole rauha sydämessä, ei vaan tuska ja todellinen hätä. Tällainen ihminen joka sydämensä tuskassa
vaikeroi ja Jumalaa pyyttää auttamaan, armahtamaan ja pelastamaan ei
voi saada yhdeltäkään ihmiseltä lohdutusta.
Sydän ei tyynny vaikka miten "uskovat" vakuuttelevat; "syntisi ovat anteeksi annetut, olet turvassa, olet Jumalan oma jne....
Ihminen joka tuskissaan rauhattomana janoaa VAIN JA AINOASTAAN JUMALAN
armahdusta, anteeksiantoa, pelastusta. Tässä tapahtuu se mitä Jeesus sanoo:
"etsikää, kolkuttakaa, anokaa..."

Jeesuksen oma ON saanut kohdata Jeesuksen sanoman toteutuneen ELÄMÄSSÄÄN. Anova on saanut, etsivä on löytänyt ja kolkuttavalle on avattu.

Siis minkä Jeesuksen omia täällä on kun kieltävät pokkana SEN mitä Jeesus on sanonut?

Herätkää.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen oma

ei tuo omaa sanomaa niin kuin ihmisopin uskossa tuovat.

Siksi Jeesuksen oman sanomaa ei siedetä, kun se ei ole ihmisen mielen
      mukaista.

Jeesuksen oma saa kohdata aivan saman kuin mitä Jeesuskin täällä
      maan päällä eläessään.

Vastustus on kova. Ja mitä tehdään aletaan tuoda valheita (muuta kun ei voidakaan kun ollaan valheen omia) tuosta joka tuo Jeesuksen sanomaa.
      Puhutaan miten tuo vetää kieroon, miten tuo ei hyväksy sitä ja tätä...
      Jos sinulla ei ole muuta tuotavaa kuin ruotia valheellisesti Jeesuksessa tuotua Jeesuksen sanomaa, niin parempi olisi jos vaikenisit ja menisit omaan itseesi
      Mikä onkaan sinun tilasi, kun et siedä sanomaa joka on Jumalasta.

• Vielä

Jeesus sanoo tämänkin:" Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."

ONKO vika Jeesuksessa tai Jeesuksen omassa, kun jatkuvasti puhutaan
        riiranhaastajat?

Keitä ne ovat jotka haastaa riitaa?

Jeesuksella oli murhe ja näin Jeesuksen omalla on murhe kun näkee
        kaiken sen saastaisen moskan jonka turviin ihmiset on istutettu ja syvälle juurutettu, niin etteivät enää voi nähdä hitustakaan mitä tekevät kenen seurassa majailevat.

• Ei kenenkään oma!
        Vielä kirjoitti:

Jeesus sanoo tämänkin:" Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."

ONKO vika Jeesuksessa tai Jeesuksen omassa, kun jatkuvasti puhutaan
        riiranhaastajat?

Keitä ne ovat jotka haastaa riitaa?

Jeesuksella oli murhe ja näin Jeesuksen omalla on murhe kun näkee
        kaiken sen saastaisen moskan jonka turviin ihmiset on istutettu ja syvälle juurutettu, niin etteivät enää voi nähdä hitustakaan mitä tekevät kenen seurassa majailevat.

"kaiken sen saastaisen moskan jonka turviin ihmiset on istutettu ja syvälle juurutettu, niin etteivät enää voi nähdä hitustakaan mitä tekevät kenen seurassa majailevat."

Itse et varmaan kuulu noihihin saastassa rypevien seuraan?
        Arviosi itsestäsi "Jeesukksen omana" olet varmaan tehnyt itse

• Sinäkin
        Ei kenenkään oma! kirjoitti:

"kaiken sen saastaisen moskan jonka turviin ihmiset on istutettu ja syvälle juurutettu, niin etteivät enää voi nähdä hitustakaan mitä tekevät kenen seurassa majailevat."

Itse et varmaan kuulu noihihin saastassa rypevien seuraan?
        Arviosi itsestäsi "Jeesukksen omana" olet varmaan tehnyt itse

voisit ilolla yhtyä Jeesuksen sanomaan ja olisit yhtä näin myös Jeesuksen sanoman tuojan kanssa.

Nyt kun sinusta tuntui pahalta sanoma jota tuon, niin sillä, että sälytät
        sanoman tuojan kontolle pahan olosi, niin helpottiko?

Onko niin, että sanoma kosketti, mutta sisimmässäsi tahdot sen torjua
        laittamalla valhetta sanoman tuojasta?

• Jeesuksen sanat

käyvät toteen tässäkin:"Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistustamme. 12. Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?"

• Ei kenenkään oma!
        Sinäkin kirjoitti:

voisit ilolla yhtyä Jeesuksen sanomaan ja olisit yhtä näin myös Jeesuksen sanoman tuojan kanssa.

Nyt kun sinusta tuntui pahalta sanoma jota tuon, niin sillä, että sälytät
        sanoman tuojan kontolle pahan olosi, niin helpottiko?

Onko niin, että sanoma kosketti, mutta sisimmässäsi tahdot sen torjua
        laittamalla valhetta sanoman tuojasta?

Ensinnäkään mulla ei ole paha olo, päinvastoin, että siinä mielessä, älä jauha paskaa
        Toisekseen kuka muu sinut on arvioinut Jeesuksen omaksi, kuin sinä itse, omissa kuvitelmissasi.
        Sanomasi oli mulle yks hailee, mikä oli valhetta sanoman tuojasta:)

• sama...

Ensinnäkään mulla ei ole paha olo, päinvastoin, että siinä mielessä, älä jauha paskaa
        Toisekseen kuka muu sinut on arvioinut Jeesuksen omaksi, kuin sinä itse, omissa kuvitelmissasi.

Lisään vielä, että "sanoma" on paskanjauhamisesta hieman suureellinen määritelmä.

• Kaikki Jeesuksen

omat tuntevat toisensa.

Näin on:"Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa: 16. näille tosin kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi."

"Sanomasi oli mulle yks hailee, mikä oli valhetta sanoman tuojasta:)"
        Jos näin olisi, et olisi virkannut mitään.

• Ei kenenkään oma!
        Kaikki Jeesuksen kirjoitti:

omat tuntevat toisensa.

Näin on:"Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa: 16. näille tosin kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi."

"Sanomasi oli mulle yks hailee, mikä oli valhetta sanoman tuojasta:)"
        Jos näin olisi, et olisi virkannut mitään.

Jaa te hajusta tunnette toisenne.
        Miksisi muuten vaihdoit nimimerkki?

• Niin kyllä se

Jaa te hajusta tunnette toisenne.
        Miksisi muuten vaihdoit nimimerkki?

näin on, mutta vaikka sinäkin tunnet vähän pahaa "hajua" et sitä ymmärrä.

Ei kukaan ihminen voi pettää Jumalaa, mutta ihmiset voi pettää itseään
        ja muita.

Eikä kukaan ihminen voi sanomillaan pettää sitä joka Jeesuksessa on, sillä näin on kun Jeesus sanoo: " Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,"

Mitä nimimerkkiin tulee, niin näin on nyt hyvä.

• Ei kenenkään oma!
        Niin kyllä se kirjoitti:

näin on, mutta vaikka sinäkin tunnet vähän pahaa "hajua" et sitä ymmärrä.

Ei kukaan ihminen voi pettää Jumalaa, mutta ihmiset voi pettää itseään
        ja muita.

Eikä kukaan ihminen voi sanomillaan pettää sitä joka Jeesuksessa on, sillä näin on kun Jeesus sanoo: " Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,"

Mitä nimimerkkiin tulee, niin näin on nyt hyvä.

Jaa-a, että te siis haiesette pahalle. Sitä nimimerkin vaihdosta, etkö enään olekkaan "Jeesuksen oma" harmi että luovui siitä toimenkuvastasi

• No kun

Jaa-a, että te siis haiesette pahalle. Sitä nimimerkin vaihdosta, etkö enään olekkaan "Jeesuksen oma" harmi että luovui siitä toimenkuvastasi

olet tuijottamassa nimimerkkiä, niin täällä joku kulkee nimimerkillä
        "Jeesuksen oma". Itse en noita nimimerkkejä katso vaan "nimimerkiksi"
        tulee aina se mikä sanoman puolesta siihen kohtaan osuu.
        Tuossa toisessa viestissä on "Jeesuksen oma" kun sanoma kuuluu näin:
        "Jeesuksen oma
        ei tuo omaa sanomaa niin kuin ihmisopin uskossa tuovat."

Ymmärrän sinä tahdot korostaa uskoasi joka on välinpitämättömyys siksi
        sinulle tuo nimimerkki on sinulle tärkeä.

Mitään hajuun tulee, niin laitanpa sinulle uudelleen (kenelle siis pahana
        kuoleman tuoksuna):"Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa: 16. näille tosin kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi."
        Emme siis kaikille pahana kuoleman hajuna tuoksu.

• Ei kenenkään oma!
        No kun kirjoitti:

olet tuijottamassa nimimerkkiä, niin täällä joku kulkee nimimerkillä
        "Jeesuksen oma". Itse en noita nimimerkkejä katso vaan "nimimerkiksi"
        tulee aina se mikä sanoman puolesta siihen kohtaan osuu.
        Tuossa toisessa viestissä on "Jeesuksen oma" kun sanoma kuuluu näin:
        "Jeesuksen oma
        ei tuo omaa sanomaa niin kuin ihmisopin uskossa tuovat."

Ymmärrän sinä tahdot korostaa uskoasi joka on välinpitämättömyys siksi
        sinulle tuo nimimerkki on sinulle tärkeä.

Mitään hajuun tulee, niin laitanpa sinulle uudelleen (kenelle siis pahana
        kuoleman tuoksuna):"Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa: 16. näille tosin kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi."
        Emme siis kaikille pahana kuoleman hajuna tuoksu.

Voi jumalauta miitä höpinää

• Eipä se sinulle

Voi jumalauta miitä höpinää

voi muutakaan olla.
        Kysäisen vaan, kun kärkkäänä tulit kiroilemaan juuri näihin viesteihin,
        niin oletko täällä kenellekään muulle kiroillut?Onko tullut tarvetta, vai sulatatko
        täällä muiden sanomat ilolla?

• Ilolla odotan sitä

että kaikki tulevat näkemään miten on asianlaita.
      Täällä hehkutetaan raamatun lauseilla, mutta siinä se sitten onkin.
      Ei tahdota käydä todella Jeesuksen tykö vaan näin on kun Jeesus sanoo:
      "Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; 40. ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän."

Se elämä joka saadaan kirjoituksien mukaan on avaran portin tie joka ei vie Jumalan luo vaan aivan muualle.

Silloin kun USKOTAAN Jeesusta KAIKKI HÄNEN SANOMANSA otetaan vastaan.
      Nyt täällä Jeesuksen sanomiakin tuodaan,mutta vain niitä jotka korvasyyhyyn sopii.

Siterataan:" Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." MUTTA sanoillansa, sanomillansa osoittavat mikä on
      heidän uskonsa Jeesukseen.

Silloin kun ihminen uskoo Jeesusta silloin on aivan toisin, kuin mitä täällä saa nähdä.

Murheellista ettei nekään jotka tahtoisivat käydä sisälle ahtaasta portista SILLE tielle lähde, sillä ihminen uskoo enemmin suurta ihmisjoukkoa kuin
      Jeesusta.

Näin on kun Jeesus sanoi:" löytäneekö Hän uskoa maan päältä kun Hän tulee"
      Täällä en ole nähnyt nyt yhtään joka olisi lähtenyt Jumalan tahdon tielle.

Eikä kyse ole siitä, että minä valikoin. Vaan TOTUUS on se Jumalan Henki
      osoittaa ihmisten sanomien kautta miten on. Joten jokainen sanomansa kautta
      ilmoittaa minkä hengen oma on.

Ja toden totta kun valheen ja vääryyden hengellä koetellaan Jumalan Henkeä
      tottakai se on pahista pahin eksyttäjä.
      Eikä sokeudessa nähdä, että näin tehdään ITSE JUMALA JA HÄNEN POIKANSA
      VALEHTELIJAKSI ja EKSYTTÄJIKSI.

Aikoihin on eletty. Loppu on lähellä.
      Näin on pilkkaajia riittää pilkkapuheineen. Mutta Ei oteta Jeesusta vastaan
      niin kuin ei Häntä otettu syntyessäänkään vastaan.

Täällä saa rehottaa valhe, Jumalan totuus poletaan monen kautta maan syvyyksiin. Ja ei nähdä hurskastelu senkuin jatkuu ja viha totuuden tuojaa kohtaan on valtavaa.

• Armi K ulta

Laita ensin perhe asiasi kuntoon ennen kuin tulet tänne "viisauttasi" jakamaan

• Onko sanasi
        Armi K ulta kirjoitti:

Laita ensin perhe asiasi kuntoon ennen kuin tulet tänne "viisauttasi" jakamaan

oikeamielisesti lausuttuja, eikä katso henkilöön? Jos antaisit hänenkin kirjoittaa ja olla, niinkuin muidenkin täällä kirjoittavien, samat oikeudet hänellä on kirjoituksiaan julkaista kuin sinullakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5505
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2436
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1900
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1635
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1622
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1418
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe