Mulla on jo pitkään ollut sellainen fiilis, että haluaisin lähteä hetkeksi pois tästä kaikesta. Tarvis saada sellainen hengähdystauko ja pään nollaus jossain rauhallisessa paikassa.
Haluaisin jostain kumman syystä veden äärelle. Meren tai järven rannalle, pieneen mökkiin. Rantasauna, takka, villasukat ja viiniä. Tietty seurakin kelpais, mutta ei pakollista. Siellä kun vaikka parikin viikkoa saisi viettää, niin olisin kuin uusi ihminen. Pohjois-Norja, Ahvenanmaan pohjoispuoli, Suomen länsirannikko... Varmasti löytyis mulle hyviä paikkoja...
Tuleeko teille näitä fiiliksiä ja mihin lähtisit jos voisit? Yksin vai jonkun kanssa?
Lähdetään kauas pois...
39
260
Vastaukset
- mies..
Lähinnä on tullut fiilis että haluaisi helteeseen eli 25 C. Rusketusrajat on nimittäin vähitellen katoamassa.
- Ex PUA
Tämä "loma omasta elämästä"-fiilis tulee minullekin aika ajoin.
Ehkä siinä on taustalla sitä, että haluaa nähdä metsän taas puilta, ja ottaa sitä irtiottoa.
Kesäisin tätä toimittaa ainakin road trip.
Ja tässä erään naisen kanssa, joka harrastaa autoja, kanssa puhuin tästä leikilläni että miten olisi road trip, ja se sitten yhtä leikillään sanoi että olisihan se kiva koittaa.
Joskus ehdotin tätä aiemminkin, tosin se olisi ollut yhteen suuntaan 250 km reissu, ja nainen aidosti estynyt pääsemään vaikka ei ideaa täysin tyrmännytkään.
Mutta tuon reissun jälkeen olisi kyllä ainakin opittu tuntemaan toisemme, ehkä "liiankin hyvin": :D - tosi kauaksi
Ihmiskunta on epäonnistunut laji ja haluaisin erota koko ihmiskunnasta.
Jos voisin poistua planeetalta tähtilaivalla, tekisin sen. Toisaalta haluaisin myös pommittaa ihmiskuntaa kiertoradalta. Jos voisin yhdistää nämä kaksi ja pommittaa ensin epäonnistunutta ihmiskuntaa kiertoradalta, ja sitten poistua planeetalta. - Hmmm...
Kyllä maalle kannattaa mennä, vaikkapa pysyvästi. Voin suositella sitä kaikille muille, paitsi nuorille sinkkumiehille.
Ei se hetkellisesti varmaan kenellekään pahitteeksi olisi.
Joskus tuntuu, että elämässä on vähän liikaa kaikkea ja silti ei yhtään mitään.
- one ticket for me!!
olen mukana!! onko laivassa vielä tilaa?
Toden totta haluaisin pois tästä sairaasta rahaa palvovasta suoritusyhteiskunnasta. - kiltti mies.
Kesällä olin 4 päivää tuossa lähisaaressa josta vuokrasin mökin. Olin siellä ihan yksin ja maksoin siitä 220 euroa. Oli mökki, sauna ja grilli ja lämmintä oli joka päivä 29. Välillä kävin omalla veneellä maissa hakees ruokaa ja juotavaa. Yks kesä olin ahvenanmaalla josta vuokrasin mökin. Olin siellä 3 päivää ja kalastelin ja saunoin ja kiersin paikkoja. Ens kesän voin lähtee kalajoelle.
- Örvellyskeskus
Kalajoen Hiekkasärkille ei ainakaan kesällä kannata mennä, jos yksin haluaa olla.
- ujo atm40
Pimppalooran pitää tulla tänne maalle pikkupaikkakunnalle.
Äläs nyt, kuule hyppään pian junaan ja siinähän sitä ollaan sitten ihmeissään! :D
Ja tuohon lottamarin haluun asua miljoonakaupungissa, yhdyn kyllä toisaalta. Tykkään ulkona käydessäni nähdä ja tavata ihmisiä. Tykkään, että on nähtävää ja koettavaa, aina eri paikka mihin mennä ja miljoonia mahdollisuuksia.
Upeaa arkkitehtuuria ja kansainvälistä meininkiä. Barcelona ja Berliini on mun suosikkejani tällä hetkellä. Tosin Suomi on asuinmaana aivan omaa luokkaansa. Asuntojen kunto, hyvä infra, hyvä terveydenhuolto, sosiaaliturva.... Ihan heti ei Espanjassa esimerkiksi samaan pystytä.
Mutta, kun joskus haluaa nollata ja päästä kaikesta eroon. Tai ehkä mulla on nyt vaan sellainen elämänvaihe menossa, että tavallaan hakee sitä omaa paikkaansa ja mitä haluaa tehdä ja olla ja missä... Kaikkea sellaista.- joo....
pimppaloora kirjoitti:
Äläs nyt, kuule hyppään pian junaan ja siinähän sitä ollaan sitten ihmeissään! :D
Ja tuohon lottamarin haluun asua miljoonakaupungissa, yhdyn kyllä toisaalta. Tykkään ulkona käydessäni nähdä ja tavata ihmisiä. Tykkään, että on nähtävää ja koettavaa, aina eri paikka mihin mennä ja miljoonia mahdollisuuksia.
Upeaa arkkitehtuuria ja kansainvälistä meininkiä. Barcelona ja Berliini on mun suosikkejani tällä hetkellä. Tosin Suomi on asuinmaana aivan omaa luokkaansa. Asuntojen kunto, hyvä infra, hyvä terveydenhuolto, sosiaaliturva.... Ihan heti ei Espanjassa esimerkiksi samaan pystytä.
Mutta, kun joskus haluaa nollata ja päästä kaikesta eroon. Tai ehkä mulla on nyt vaan sellainen elämänvaihe menossa, että tavallaan hakee sitä omaa paikkaansa ja mitä haluaa tehdä ja olla ja missä... Kaikkea sellaista.Miljoonakaupungissahan just pääsee vapaaksi kaikesta, voi olla näkymätön halutessaan, erakoitua täysin. Muutapa sinne P-Norjaan (joka ei ole niin asumatonta kuin P-Suomi) ja alta aikayksikön kaikki lähikylien aikamiespojat ovat koputtelemassa kotaasi. Voisin linkittää blogiin, jossa suomalainen sairaanhoitaja Finnmarkin peräkylällä kertoo noiden äijien lähestymisestä, se menee oikeesti komediasta.
- lottamari<3
Itse en halua rauhaan minnekään korpeen. Muuttaisin pysyvästi Tukholmaan tai vaikka Pariisiin.
- Bondi Beach'lle tahtoo!
Sydney on my mind
- Mökki savossa
Tulee usein sellainen tunne että kaupunki ahdistaa. Olen maalta lähtöisin ja asun kaupungissa työn vuoksi.
Minun vanhemmilla on pikku mökki savossa, järven rannalla. Lähden usein lomilla sinne rentoutumaan. Ei kiinnosta Espanjan aurinkorannat.
Mökillä saa kunnolla hengähtää. Ei ole liikenteen melua, ihmisten pulinaa. Ihana hiljaisuus. - mies.
Käyn isäni mökillä usein kesällä kun isäni ei sitä enää käytä. Sellanen 100 neliön mökki ja sauna erikseen. Turusta n 25 kilsan päässä se mökki on ja kun isäni kuolee niin saan sen mökin perintönä. isäni on jo 70 vuotias eikä jaksa huolehtii siitä mökistä. Viime kesänä tehtiin sinne remppa ja rakennettiin uusi sauna joten se on vielä vuosia minun käytössä. Vietin siellä kesällä viikkoja, oli rauhaa ja hyvät ilmat. Joskus vuokran sitä mökkiä tutuille ja saan siitä rahaa sitten.
- Hmmm...
Nuorempana halusin kaupunkiin, mutta nyt sitten mieli vetäisi taas luonnon rauhaan kauas tylyistä ihmisistä ja rikollisuudesta.
Voisin itsekin lähteä mielelläni johonkin, mutta kun yksin sitä vaan ei tee mieli koskaan mihinkään lähteä. Jos sitä saisi matkaseuraa jostakin, niin silloin sitä voisi lähteä vaikka mihin tahansa.
- yksinään
DarkFear kirjoitti:
Voisin itsekin lähteä mielelläni johonkin, mutta kun yksin sitä vaan ei tee mieli koskaan mihinkään lähteä. Jos sitä saisi matkaseuraa jostakin, niin silloin sitä voisi lähteä vaikka mihin tahansa.
Etkö sä lähtisi yksin edes jonnekin keskelle luontoa vaikka mökkeilemään? Siellä nyt ei ainakaan kukaan ajattelisi negatiivista.
yksinään kirjoitti:
Etkö sä lähtisi yksin edes jonnekin keskelle luontoa vaikka mökkeilemään? Siellä nyt ei ainakaan kukaan ajattelisi negatiivista.
No en mä kyllä lähtisi yksin edes mihinkään luonnon keskelle, sillä mä kuitenkin viihdyn aina paremmin kaupungeissa, kun jossain korven keskellä.
- Kysmys Sinulle
DarkFear kirjoitti:
No en mä kyllä lähtisi yksin edes mihinkään luonnon keskelle, sillä mä kuitenkin viihdyn aina paremmin kaupungeissa, kun jossain korven keskellä.
Ei kannata sinun lähteä mihinkään, kaikki ajattelevat jo valmiiks vain kaikkea negatiivista, jos menet johonkin kaikki ajattelevat ENEMMÄN negatiivista, mikset vain osaa olla muille mieliksi??
- mies32.
Olen monesti ollut yksin reissussa. Pari vuotta sitten kyllästyin kaikkeen jä lähdin kiertää eurooppaa yksin 6 viikoksi. Tapasin uskomattoman hyviä tyyppejä, naisia ja miehiä. Kiersin yhden sveitsiläisen naisen kanssa yhdessä 3 viikkoa eurooppaa, tapasin naisen junassa saksassa. Se oli todella hienoa tutustua ihmisiin joilla ei ole ennakkoluuloja koska suomessa naisilla on aina ennakkoluuloja. Tää nainen pyysi mut kotiinsa ja esitteli paikkoja ihan kun olisin tuntenut sen koko ikäni. Se oli mahtava reissu, olen tän naisen kans jutellut facessa monesti ja se on ollut myös suomessa 3 kertaa luonani.
pimppaloora kirjoitti:
Ihailtavan rohkeaa!!
Etkö tunnistanut kirjoitustyylistä kuka tuon tarinan taas keksi? ;)
helka kirjoitti:
En. Pitäiskö?
En yleensäkään lue näitä niin, että tunnistaisin kirjoitustyyleistä ketään.helka kirjoitti:
En minäkään tunnistanut mutta hiukan epäilen ketä tarkoitat mutta epäilen suuresti että se pitäisi paikkansa.
Jokatapauksessa kyseessä ei ainakaan ole alkuperäinen mies32 ja ilman pilkkua. Osoittaa suurta mielikuvituksettomuutta ettei pysty keksimään nikkiä, joka ei olisi ollut jo jonkun toisen käytössä.
- Örkki
Pimppis voi tulla tän mun tyköö rintamamies taloo.. Meriki näkyy, mut saunast jotuu rantaa juoksemaa sellaset 2km. ;D
- huolestunut ystävä
ÄLÄ TEE ITSARIA vaikka kuinka haluaisit lähteä ja nolla itsesi mutta me haluamme kirjoitella kanssasi olet todella kiva tyttö älä vaan mene tekemään mitään tyhmää olet meidän kaveri
Voi kultaseni :D
Ei mulla tuollaiset ole mielessä! Joskus vaan tulee halu nollata pää ja eristäytyä hetkeksi kaikesta.
Musta ei olisi ikinä niin typerään tekoon, kuin itseni lopettamiseen. En ole niin itsekäs. Eli pysyn täällä :)- ystävä
pimppaloora kirjoitti:
Voi kultaseni :D
Ei mulla tuollaiset ole mielessä! Joskus vaan tulee halu nollata pää ja eristäytyä hetkeksi kaikesta.
Musta ei olisi ikinä niin typerään tekoon, kuin itseni lopettamiseen. En ole niin itsekäs. Eli pysyn täällä :)tuo oli kiva kuulla huolestuin nukuinkin huonosti tosi kiva juttu ilostuin tekisi mieli antaa sinulle pusun muikkusen
- ystävä
ystävä kirjoitti:
tuo oli kiva kuulla huolestuin nukuinkin huonosti tosi kiva juttu ilostuin tekisi mieli antaa sinulle pusun muikkusen
oikeesti jos haluat täydellisen nollauksen täydellisen olon päästä toiseen maailmaan ja olla täydellisen rentoutunut niin silloin sinun täytyisi tulla alastomana makkariini käsittelyn jälkeen olet kuin uusi ihminen rakastunut kylläkin mutta niin ihanaa ja rentouttavaa olisi ja siihen jää koukkuun haluaa aina vaan lisää ja lisää eikä huolet paina
- iijbbhikjtgyuihgjjkk
Erämökkeily voisi olla jees, jollei olisi sähköjä eikä mitään kelen 3/4g:tä. Tosin tällai erakkona tykkään olla myös isoissa kaupungeissa, jollei muuta niin istuu kahvilla tölläämässä porukkaa.
Eikä lähdetä! Liian kylmiä haaveita sulla...
Me lähetään kisun kanssa Kuubaan sotaa pakoon(jos se nyt jostain syystä syttyy) ja jatketaan siellä kuubalaisten sikarien, rommin ja margaritojen kera sitä kokkari vs. kommari vänkäämistä auringossa...- Kіs-kіsu
Genio :) Meillä on tehtävä.
- Gammaromeo
Pohjois-Norjassa vasta tuli kesäkuussa oltua. Arktista, kallista ja oudolla tavalla kiehtovaa oli. Sellainen voisi olla mielenkiintoinen kokemus, jos vaikka olisin vähintään viikon näkemättä ketään ihmistä. Helpompi toteuttaa haja-asutusalueella kuin taajamassa. Vaikka itsekseni viihdyn ihan hyvin, niin mulla ei ehkä koskaan ole ollut 24 tuntia putkeen etten ketään olisi nähnyt. Jonain päivänä on ehkä ihmiskontakti rajoittunut ikkunasta näkyvään ohikulkevaan autoon tai ihmiseen. Tottahan toki mieluinen naisseurakin johonkin piilopirttiin seurakseni kelpaisi.
- Love Boat
Romanttinen ruotsinristeily Darkkiksen kanssa.
Voi teitä ihme seikkailijoita.
Helpoiten "pois" pääsee laittamalla ovet ja ikkunat lukkoon, itsensä näkyväksi offline tilassa ja harjoittamalla vanhaa kunnon eskapismia. Apuvälineiksi on kirjoja, sarjoja, elokuvia. Jos mikään tehty ei miellytä, niin voi kirjoittaa jotain itse, sillon vasta vapaa onkin.
Jos matkustaisin yksin mökkiin järven rannalle niin siellähän kököttäisin oman elämäni kanssa. Lähtisi viimeisetkin järjen rippeet siinä touhussa.- ätmi
En ole koskaan ymmärtänyt näitä nollausjuttuja. Ehkä se johtuu siitä, että olen aina pyrkinyt minimoimaan stressin elämässäni ja alisuoriutunut kaikessa.
- Alisuoriutuja
Sama täällä. En jaksa ponnistella elämässä, menen aina sieltä missä aita on matalin. Ei ole päässyt stressiä muodostumaan. En ole kyllä saavuttanutkaan mitään.
- Ikisinkku M
Pimppalooran kanssa pitäisikin mennä tosi kauas, niin kauas ettei mailla halmeilla ole muita kaksilahkeisia kun se kuitenkin olisi heti niitä imuttelemassa, hävettäisi kun siinä saisi sitten jonkinlaisen aisurileiman vaikka itsekin olisi ihan kaverina messissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020