Naisten virtsaamisesta

Pee0

Kuinka kauan teillä menee, että virtsa alkaa tulemaan vessassa käydessä?
Itselläni on tällä hetkellä jotain ongelmaa aloittaa virtsaaminen.

7

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pissiliisa

Aika lailla heti, paitsi jos en ole yöllä heränny veskiin, niin sitä saa kyllä odottaa sen jälkeen. Silloinkin saa käydä kaks kolme kertaa sitä liruttelemassa .

• Aloittaja12

Käyn vielä useasti pissalla ja sieltä tulee normaali määrä, vaikka olisin käynyt 15 min sitten. Ja virtsa alkaa tulemaan yli 10 sekunnin päästä.
        Toivottavasti tää olis joku väliaikainen juttu ja johtuis mun ahdistuneisuudesta.

• pissiliisa
        Aloittaja12 kirjoitti:

Käyn vielä useasti pissalla ja sieltä tulee normaali määrä, vaikka olisin käynyt 15 min sitten. Ja virtsa alkaa tulemaan yli 10 sekunnin päästä.
        Toivottavasti tää olis joku väliaikainen juttu ja johtuis mun ahdistuneisuudesta.

Jos olen hermostunut jostain, niin silloin hyppään veskissä vähän väliä. Onko sulla kirvelyä tai selkäkipuja?

• Aloittaja12
        pissiliisa kirjoitti:

Jos olen hermostunut jostain, niin silloin hyppään veskissä vähän väliä. Onko sulla kirvelyä tai selkäkipuja?

Ei ole. Pitäisi yrittää ajatella jotakin muuta kun käyn vessassa, sillä nyt aina kun menen pissalle niin mietin vaan, että kuinka kauan kestää että sieltä tulee jotakin.

• pissiliisa
        Aloittaja12 kirjoitti:

Ei ole. Pitäisi yrittää ajatella jotakin muuta kun käyn vessassa, sillä nyt aina kun menen pissalle niin mietin vaan, että kuinka kauan kestää että sieltä tulee jotakin.

Kaippa se kaikilla ihmisillä vaihtelee noi hommat. Kannattaa todellakin yrittää ajatella siellä veskissä jotain muuta. Menee muuten siihen, että alkaa kroppa oikkkuilemaan ihan vaan pelkästä ajatuksesta. :)

• aloittaja1

Vaiva meni ohi, mutta tuli takaisin eilen. Saattaapi olla yhteyttä ahdistuksen kanssa, sillä eilen oli kova ahdistus päällä.

• lofrica74

Hei! Voisitkohan saada terveyskeskuslääkäriltä tai yksityiseltä lähetteen kirurgian poliklinikalle? Siellä varmasti tehtäisiin urodynaaminen tutkimus ( ensin normaali virtsaaminen astiaan jossa mitataan virtsasuihkun voimakkuus, sitten laitetaan anturit rakkoon ja peräaukkoon jonka jälkeen annetaan rakkoon keittosuolaliuosta mikä on myös tippanesteessä ja istuudut jälleen astialle ja annat tulla. ) . Tutkimuksessa mitataan rakon täyttymisen tunnetta ja virtsasuihkun voimakkuutta. Tutkimus on kivuton. Jos vaikuttaa että rakko ei tyhjene kunnolla, voi rakon tyhjenemistä helpottaa katetroinnilla. Esimerkiksi että laittaa rakkoon ( alateitse ) katetrin joka laukaisee virtsan tulon ja ottaa sen pois ja jatkaa normaalia virtsaamista.
      En ole terveydenhoitoalan ihminen, vain asian kanssa kamppaileva nelikymppinen työkyvytön jolle on tehty kyseinen tutkimus 8 vuotta sitten suunnilleen. Toivottavasti vastaus auttoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe