älä usko ihmisoppeihin, älä luota ihmisiin, vaikka he mitä hienommalla
tavalla sinua "rakastavat".
Tällaiset ihmiset ovat näitä:"sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. 15. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."
Sinä joka pyydät, että Jumala sinua varjelee joutumasta harhaan, NIIN JUMALA SEN TEKEE. Eikä niin kuin täällä saa nähdä; "Jumala ei pidä sanaansa, jne
"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia. 16. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita? 17. Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä. 18. Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä. 19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen. 20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään. 21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. 22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' 23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.' 24. Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. 25. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu. 26. Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi. 27. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
Elämme todella valtavien eksytyksien aikaa ja sitä on eletty jo kauan.
Mutta, kun Jumalasta on tehty kuollut ja kavalasta käärmeestä myös, niin
kuka silloin hallitsee?
Kuitenkin on niin JUMALA ON SAMA TÄNÄÄN KUIN AINA ENNENKIN.Kuin myös
kavala käärme elää ja tekee kaikkensa ETTEI yksikään ihminen pelastuisi.
Yksin Jumalaan voit luottaa, että HÄN luoksensa kaipaavan yhteyteensä johdattaa. Ei hokkus pokkus niin, että sinä voisit antaa elämäsi Jumalalle
ja se olisi siinä pelastus ja Jumalan lapseus.
Sinä joka tahdot
3
<50
Vastaukset
- Armi K ulta
Muista perheesi hyvinvointi.
- Jokainen
ihminen tarvitsee todellista välittämistä, ei lyömistä, ei riidan haastamista. Sinä vihjailet ja kuljet tämän kirjoittajan perässä, enkä hyväksy sitä.
Jumalan rakkaus on hyvä, armahtava ja pitkämielinen. - TMarko
Jokainen kirjoitti:
ihminen tarvitsee todellista välittämistä, ei lyömistä, ei riidan haastamista. Sinä vihjailet ja kuljet tämän kirjoittajan perässä, enkä hyväksy sitä.
Jumalan rakkaus on hyvä, armahtava ja pitkämielinen."Jumalan rakkaus on hyvä, armahtava ja pitkämielinen. "
Juuri näin. Aamen. Ja Hänen lapsensa ovat Hänen kaltaisiaan; armahtavaisia ja pitkämielisiä toinen toisiaan kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750