Voiko naiselle opettaa nöyryyttä?

Vinkkejä kaivataan

Saisiko jotain vinkkejä? Olen huomannut että on todella vaikeaa. Itsepäisiä ja oikkuilevia ovat. Olisiko täällä ketään muslimia? Teillä onnistuu melko hyvin, niin miten kannattaisi tyttöystävää kouluttaa tehokkaimmin? Naiset ovat melko avoimia islamille ja käsittääkseni tällöin voin laittaa jotain rotia käytökselle. Siitähän se on lähdettävä, että mies on perheen pää ja sen voi tarvittaessa näyttää naiselle. Ihailen tätä ominaisuutta kyllä islamissa.

33

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Folio Mulder

Naisella pitää olla omakin tahto, ei pidä olla mikään nössö orja, jolla ei sitä tahtoa ole, mutta onhan se tosi että järkipuhe ei oikein uppoa moniin naisiin. Nöyryys on yksilötasoasia. On niitä järkevällä tavalla nöyriäkin naisia.

Tuosta islamista ei tarvita mitään tänne, se pitäisi kieltää siinä kuin mikä muukin väkivalta,orjuutus, uhmakkuus ja konntrollifriikkeys.

• Vinkkejä kaivataan

Ihan hyvin sanoit ja olen samaa mieltä. Pitää naisella olla uskallusta sanoa mielipide, mutta niin että mies kuitenkin päättää ilman mitään rutinoita. Vasta julkaistiin ihan tutkimuskin kuinka tossun alla olevilla miehillä on pienemmät pallit. Taitaa olla vieläkin etusivulla. Surkastuuhan ne jos yhteiskunta rankaisee miehiä miehisyydestä ja palkitsee pullantuoksusta.

• Ruskaa pakkasella

Entä jos aloittaisit nöyryyden etsimisen itsestäsi. Aloituksesi on mielestäni naurettava trolli ja puskista huutelua.

• Vinkkejä kaivataan

Tuo denialismi on naisilla kyllä pahasta. Tämä feministinen ilmapiiri on laittanut monen hyvän naisen aivot solmuun ja pilalle. Suomi on tässä suhteessa tuuliajolla ja monet naiset hukassa sen tähden, kun ei ole lempeää mutta määrätietoista kättä ohjaamassa.

Puskista huutelua? No ainahan se on keskustelupalstalla. Voin minä sen tarvittaessa suoraankin kertoa, mutta tämä vaatisi sitä että jos olet nainen, niin mitään tunteenpurkauksia tai itkupotkuraivareita ei tarvita. Keskustelua vain. Olisit voinut toki nytkin asiallisesti vastata.

• Ruskaa pakkasella
        Vinkkejä kaivataan kirjoitti:

Tuo denialismi on naisilla kyllä pahasta. Tämä feministinen ilmapiiri on laittanut monen hyvän naisen aivot solmuun ja pilalle. Suomi on tässä suhteessa tuuliajolla ja monet naiset hukassa sen tähden, kun ei ole lempeää mutta määrätietoista kättä ohjaamassa.

Puskista huutelua? No ainahan se on keskustelupalstalla. Voin minä sen tarvittaessa suoraankin kertoa, mutta tämä vaatisi sitä että jos olet nainen, niin mitään tunteenpurkauksia tai itkupotkuraivareita ei tarvita. Keskustelua vain. Olisit voinut toki nytkin asiallisesti vastata.

No, miten sen sanoisi? Vastasin mielestäni samalla asiallisella tasolla kuin mitä aloituksesi oli.

Vinkkejä kaivataan? Hyvä! Annan ilmaisen vinkin, vaikutat olevan hoidon tarpeessa. Ja tuon saa ymmärtää ihan miten haluat!

• Tiina 26v

Islamisteilla on isompi kyrpä kuin muilla. Mistähän sinä saisit isomman kyrvän, toope?

• horo mikä horo

Mene vaihtamaan vaippas vitun pidätyskyvytön persees revitättynyt horo.

• ~~~~

Läskitiinu Tiina tarviikin isomman, että menee maaliin kaikkien ihra-
        ja silavakerrosten läpi.

• Tiina 26v
        ~~~~ kirjoitti:

Läskitiinu Tiina tarviikin isomman, että menee maaliin kaikkien ihra-
        ja silavakerrosten läpi.

Nysäkullit kimmastuivat...

• tyhmä Tiina
        Tiina 26v kirjoitti:

Nysäkullit kimmastuivat...

Homoilla on tutkitusti isoimmat. Varo ettet saa fatwaa kun islamisteja homoiksi haukut.

• Vinkkejä kaivataan

• Leena 43v

Ei ole. Kaikki islamistit eivät ole mustia.
        On testattu.

• esimerkillinen kuva.

Paras tapa opettaa nöyryyttä on opettele olemaan nöyrä....

• tsuhna

Hahhah! Tavoitteesi on toivoton. Mies on pää, mutta nainen sitä päätä kääntää. Kaikki tuntemani miehet ovat tossun alla, kuten itsekin olen. Niitäkin miehiä, jotka leuhkivat sillä, että he pitävät vaimonsa kurissa, vaimo vie kuin pässiä narussa.

Olen ollut tossun alla jo 50 vuotta. Mukavaa on ollut. Avaajankin on parasta tunnustaa tosiasiat ja olla kuuliainen naiselleen. Jos se ei onnistu, niin parasta lähteä lätkimään ajoissa.

• Vinkkejä kaivataan

Totta on, että nykyään on harvassa pariskunnat jossa mies ei ole tossun alla. Enkä tarkoita mitään naisenhakkaajia, se on vastenmielistä. Toisaalta jos nainen ei millään rauhoitu useista kehoituksista huolimatta, niin vanha kunnon "herrasmiesläpsäys" lienee paikallaan.

Kyllä miehen kuuluu johtaa perhettä. Tiedän pariskuntia joissa on todella harmoninen yhteiselo kun mies on päällikkö. Nainen tottelee ainakin pääosin mitä mies sanoo, toki voi ilmoittaa järkeillen oman mielipiteensä. Jos se on hyvä, niin se huomioidaan.

Joo olen kyllä poikamies. Naiset ovat kiinnostuneita mutta kun niitä on vaikea kouluttaa nykyisessä feministisessä ilmapiirissä, niin lähtevät lätkimään tai sitten itse joudun pistämään pihalle. Melkoinen dilemma.

Haluaisin kuulla eritoten muslimeilta vinkkejä, miten he saavat naiset niin hyvin ruotuun jopa länsimaissa, että saavat vaadittua niille peittävän kaavun päälle. En itse kaapua vaadi, mutta samanlaista tottelevaisuutta.

• yksityisyrittäjä

Jos olet naimisiin menossa , niin sanot vaan sille lortolle että avioehto . Se antaa kuvan että et ole kusetettavissa . Useimmiten avioliiton takana on vain raha tai toive tehdä tili kun on oltu muutama vuosi yhdessä , niin ja tämähän onnistuu ainoastaa ilman avioehtoa . Kyllä nöyrtyy tai lähtee .

• Vinkkejä kaivataan

Tämä on oiva vinkki. Oikein hyvä, kiitos. Varsinkin jos miehellä on enemmän omaisuutta niin kuin yleensä on. Rahalla voi aina pitää naista lieassa. Väliillä pitänee muistaa antaa muutama killinki uusiin hepeniin tms.

Kontrolloi omaisuutta niin kontrolloi myös naista.

• Mietis vielä

Se on kuule parempi, että annat ihmisellä olla omaakin voimaa.
      Mies ei ole kykenevä hallitsemaan itseään saati naistaan.

Sitäpaitsi jos sota syttyy, täällä tarvitaan kaikkia. Ihan jokaista. Tiiminä.
      Näyttää sitäpaitsi siltä, että Suomen naiset ovat tällä hetkellä lähdössä herkemmin peitsen varteen kuin miehet.

Miehet ulkoistaisivat puolustuksen natolle (jäisivät itse sohvalle) ja naiset ovat vahvistamassa omia puolustusvoimia.

Aika erikoinen tilanne.

Olen myös huutanut jo vuosia tuuleen, ettei Suomen puolustusvoimia pitäisi ajaa alas vaan päivittää. Pitää yllä.
      Se pitää kansan ryhdissä ja reaktioajan kohtuullisena.

Kansalla pitää olla omaakin tahtoa puolustaa omia maitaan.
      Ukkelit hengaille ja miettii miten alistaa jopa omiaan.
      Ihan sivuseikka elämän kannalta.

• Vinkkejä kaivataan

Kyllä sulla nyt pillumehu liimannut aivot toimimattomaksi.

Naisethan sitä puolustusta nimenomaan on karsimassa ja kaatamassa rahaa kehityshankkeisiin.

Enkä minä ole sanonut, ettei sodassa tarvita kaikkai. Tottakai tarvitaan. Miksi naisia ei tarvittaisi? Päinvastoin. Mutta naisia ei saisi istuttaa vaikutusvaltaisimmille paikoille. Tässä palaan aloitukseen, että miehen tulee johtaa ensisijassa. Nainen tukee tarvittaessa.

Perussuomalaiset ovat suunnilleen ainoita jotka eivät kannata puolustusvoimien karsimista. Ja mahtuu Perussuomalaisiin muutama nainenkin.

• siitä se lähtee

Nainen tarvitsee älliä ja kukkia.

• ...........

Mutta mistäs sitä älliä yht'äkkiä tuollaisille läskitiinoille siunaantuisi?
        (Tuskin juuri kukkiakaan)

• Kuukerin Nelli

Juu,,,ja silliä kullekkin ja tutuille virvoketta.

• Polviheiluri

Pitäisi naisen tajuta se asia ,että hääpuku on valkoinen koska kaikki kodinkoneet ovat valkoisia. Vai mitä Tiina

• voi voi raasua

kuulepas mies, aloittaja, pysy vaan irtonumeroissa, sinusta ei todellakaan ole parisuhteeseen..

• Itsenäinen ihminen
        voi voi raasua kirjoitti:

kuulepas mies, aloittaja, pysy vaan irtonumeroissa, sinusta ei todellakaan ole parisuhteeseen..

Irtonumeroissa?
        Saako edes niitä..?

ihme juttu, mutta kyllä jostain syystä juuri tällaiset löytää aina jostain vähän järkyttyneen läheisriippuvaisen naisen
        sellasen valmiiksi jo kotonaan hakatun naisen

sitten vuosien mittaan järkytys vaihtuu mt- lääkitykselle, eikä nainen tajua vieläkään lähteä. pitäähän mies olla

Naisen lääkitys vaihtuu työkyvyttömyyseläkkeeseen - ku ihmiseltä on viety kaikki
        mies kuvittelee edelleen hallitsevansa omalla puolikkaalla taidollaan.
        kipuun turtuu

Hyvin ahdistavaa edes lukea tällaista kartanon herran käskytystä
        Olikohan tuollainen suosittua edes 1800 -luvulla?

Tiiätkö ap? Sinun ja minun välissä on valovuosi ja lasiseinä.
        Mä katson ja luen tätä museokappaletta melko etäältä.
        Olin ennen kiinnostunut tutkimaan tällaisia, miten tämä on mahdollista?
        Mutta en enää.

Näistä tulee aina paha olo, enkä tahdo hankkia sitä enää vain huvikseen....tutkimusmielessä.

• Vinkkejä kaivataan
        Itsenäinen ihminen kirjoitti:

Irtonumeroissa?
        Saako edes niitä..?

ihme juttu, mutta kyllä jostain syystä juuri tällaiset löytää aina jostain vähän järkyttyneen läheisriippuvaisen naisen
        sellasen valmiiksi jo kotonaan hakatun naisen

sitten vuosien mittaan järkytys vaihtuu mt- lääkitykselle, eikä nainen tajua vieläkään lähteä. pitäähän mies olla

Naisen lääkitys vaihtuu työkyvyttömyyseläkkeeseen - ku ihmiseltä on viety kaikki
        mies kuvittelee edelleen hallitsevansa omalla puolikkaalla taidollaan.
        kipuun turtuu

Hyvin ahdistavaa edes lukea tällaista kartanon herran käskytystä
        Olikohan tuollainen suosittua edes 1800 -luvulla?

Tiiätkö ap? Sinun ja minun välissä on valovuosi ja lasiseinä.
        Mä katson ja luen tätä museokappaletta melko etäältä.
        Olin ennen kiinnostunut tutkimaan tällaisia, miten tämä on mahdollista?
        Mutta en enää.

Näistä tulee aina paha olo, enkä tahdo hankkia sitä enää vain huvikseen....tutkimusmielessä.

Niin, tässähän menee pahasti metsään. En tarkoita mitään läheisriippuvaista, vaan oman mielipiteen omaavan mutta kuuliaisen naisen. Ei se niin voi mennä, että mies leipoo pullaa, siivoaa ja vaihtaa vaippoja kun nainen mennä viipottaa jossain muualla.

Luonnollisin jako on sellainen että mies tekee suuret päätökset, remontit ja muut hommat. Nainen hoitaa kodin ja lapset. Se on jo ihan biologinen juttu.

Media on jotenkin iskostanut yhteiskuntaan sen, että ns. "naisten hommat" ovat huonompia kuin miesten. Naisten tulee olla melkein miehiä pärjätäkseen.

Naisista on tullut itseriittoisia ja tärkeileviä. Nämä kun pääsevät päättäville paikoille, niin tunteet ohjaa pääosaa eikä järki. Silleen ei pysy mikään järjestyksessä pitkän päälle. Nainen on paras mikromanageerauksessa tiettyjen miehen asettamien linjojen puitteissa. Kumpikin pärjää parhaiten omalla luonnollisella vahvuusalueellaan.

Mikä tässä on niin pahaa, en tosiaan käsitä.

• Onko hyvä?

Niin, tässähän menee pahasti metsään. En tarkoita mitään läheisriippuvaista, vaan oman mielipiteen omaavan mutta kuuliaisen naisen. Ei se niin voi mennä, että mies leipoo pullaa, siivoaa ja vaihtaa vaippoja kun nainen mennä viipottaa jossain muualla.

Luonnollisin jako on sellainen että mies tekee suuret päätökset, remontit ja muut hommat. Nainen hoitaa kodin ja lapset. Se on jo ihan biologinen juttu.

Media on jotenkin iskostanut yhteiskuntaan sen, että ns. "naisten hommat" ovat huonompia kuin miesten. Naisten tulee olla melkein miehiä pärjätäkseen.

Naisista on tullut itseriittoisia ja tärkeileviä. Nämä kun pääsevät päättäville paikoille, niin tunteet ohjaa pääosaa eikä järki. Silleen ei pysy mikään järjestyksessä pitkän päälle. Nainen on paras mikromanageerauksessa tiettyjen miehen asettamien linjojen puitteissa. Kumpikin pärjää parhaiten omalla luonnollisella vahvuusalueellaan.

Mikä tässä on niin pahaa, en tosiaan käsitä.

Ja sä argumentoit jollain menneen maailman hurmoksella ja
        mutulla.

Biologinen juttu?
        Mikä se sellaneinen on?
        Mitä bilsan tunnilla sanotaan kotitöistä?

Siinä on se paha, että sä lokeroit oman maun mukaan, etkä anna kukkien kukkia.
        Hyvin vaikea tehdä kompromisseja jos on vain sinun tapa tai sinun tapa.

Ihminen ei ole jo syntyissään määrätty sikiämään kuin kani ja leipomaan kenellekkään leipää - vain siksi että suomalainen mies vuonna 2014 kuvittelee maailman olevan tietyn mallinen.

• onko pakko?

Kulttuureissa on eroja. Jos haluat sanoitta ymmärtävän, hiljaisemman ja hyväluonteisen naisen, niin katso vietnamilaisia tai thaimaalaisia. Maailmassa on naisia, pakkoko sun on Suomesta ottaa?

Ps, itsekin suomalainen nainen

• onko pakko?

paitsi tietenkin sun pitää näissä tapauksissa huomioida ja ymmärtää se, että sen thaimaalaisen velvollisuus on lähettää kotiinsa köyhille ihmisille rahaa. Hän saattaa tietenkin tehdä sen kaikessa hiljaisuudessa, kuten monet muutkin asiat, vaikka vaan riitoja välttääkseen. Mutta kai te ootte huomanneet, että suomalaiset miehet pitävät näistä tummista pienistä söpöläisistä?

• Vinkkejä kaivataan

Siksihä noissa maissa päätöksenteko toimii ja perhearvot ovat tärkeitä koska siellä on luonnollisempi roolijako sukupuolien välillä vielä voimassa.

Tiedän että jos tänne pohjoismaiseen feministiseen kulttuuriin toisi Aasialaisen naisen, ei menisi kauaa kun nykypropaganda muuttaisi naisen ihan samanlaiseksi kuin suomalaisen.

Jos ottaisin ulkomailta naisen, niin se olisi lattareista. Siellä naisilla on oma tahto ja mielipiteet, mutta he ymmärtävät että mies on se perheen pää ja nainen tukee siinä parhaansa mukaan. Itse asiassa noissa kulttuureissa he haluavat, että sukupuolien roolijako on selvä. Miehet ei siellä heilu luutu kädessä essu päällä. Itse asiassa suurin osa naisista siellä ei edes arvosta sellaisia miehiä vaan vaihtavat urokseen joka osaa johtaa. Naiset ovat sopivasti nöyriä ja tietävät oman osansa. Se onkin helkutin seksikästä.

Sitä paitsi minua ei haittaa olla poikamies. Kyllä Suomestakin fiksuja naisia löytyy, mutta ne ovat harvassa. Tietenkin fiksut miehetkin ovat harvassa, ovat antaneet kastroida itsensä vapaaehtoisesti. Siitä vaan. Kai se luonto joskus korjaa.

• kertakaikkiaan

Siksihä noissa maissa päätöksenteko toimii ja perhearvot ovat tärkeitä koska siellä on luonnollisempi roolijako sukupuolien välillä vielä voimassa.

Tiedän että jos tänne pohjoismaiseen feministiseen kulttuuriin toisi Aasialaisen naisen, ei menisi kauaa kun nykypropaganda muuttaisi naisen ihan samanlaiseksi kuin suomalaisen.

Jos ottaisin ulkomailta naisen, niin se olisi lattareista. Siellä naisilla on oma tahto ja mielipiteet, mutta he ymmärtävät että mies on se perheen pää ja nainen tukee siinä parhaansa mukaan. Itse asiassa noissa kulttuureissa he haluavat, että sukupuolien roolijako on selvä. Miehet ei siellä heilu luutu kädessä essu päällä. Itse asiassa suurin osa naisista siellä ei edes arvosta sellaisia miehiä vaan vaihtavat urokseen joka osaa johtaa. Naiset ovat sopivasti nöyriä ja tietävät oman osansa. Se onkin helkutin seksikästä.

Sitä paitsi minua ei haittaa olla poikamies. Kyllä Suomestakin fiksuja naisia löytyy, mutta ne ovat harvassa. Tietenkin fiksut miehetkin ovat harvassa, ovat antaneet kastroida itsensä vapaaehtoisesti. Siitä vaan. Kai se luonto joskus korjaa.

Eli sinä otat kotona haluamasi 90% tilasta ja muut saa olla siellä missä mahtuvat kökkimään.

Siinä meillä salliva ja rakastava näkemys.

sanon edelleen, naista ei ole luotu kenekään palvelijaksi.
        Onko sinut luotu?

Mitä jos kohtaisit kulttuurin, jossa mies on peheen kynnysmatto ja sen on alistuttava osaansa - koska ei ole muuten "mies" eikä mikään.

• Vinkkejä kaivataan.
        kertakaikkiaan kirjoitti:

Eli sinä otat kotona haluamasi 90% tilasta ja muut saa olla siellä missä mahtuvat kökkimään.

Siinä meillä salliva ja rakastava näkemys.

sanon edelleen, naista ei ole luotu kenekään palvelijaksi.
        Onko sinut luotu?

Mitä jos kohtaisit kulttuurin, jossa mies on peheen kynnysmatto ja sen on alistuttava osaansa - koska ei ole muuten "mies" eikä mikään.

Taas se naisen epäloogisuus tulee tässä esille. En minä mistään palvelijasta ole puhunut, vaan että molemmat tekevät leiviskänsä. Mies johtaa ja tekee fyysisemmät työt ja nainen hoitaa kodin. Nainen tukee miehen päätöksiä ja voi esittää oman mielipiteensä. Mistä ihmeen 90 % tilasta sinä puhut? Meni kyllä ohi.

• 97tjsdf

Yksi mahdollisuus sinulla on saada kuuliainen vaimo. Ryhdy vanhoillislestadiolaiseksi. Tietääkseni heillä mies saa moitteita ja kehotuksen parannukseen, jos hän on tohvelin alla. Heillä on vielä voimassa vanhat patriarkaaliset perhearvot. Tosin siinä samalla täytyy hankkia 11 lasta, mutta saapahan ainakin olla todellisena perheen päänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe