Kuolleelle tavaralle Vagisan voide

Kuollut kolo

Kun "tavara" on tullut käyttökelvottomaksi siihen mihin se on tehty, voi sitä edelleen jynssyyttää käyttämällä apteekeista saatavaa Vagisan voidetta. TV mainostaa sitä kovasti, todellista maailman menoa juuri nyt.

19

16314

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolemansynti!

Raamatun mukaan tuota ei enää pitäisi tehdä. Tuolloin ei enää tulla yhdeksi lihaksi. Pelkästä himosta kuolemansynti on himo. Siitä joutuu suoraan helvettiin.

• vähintäänkin

Me elämme jo siellä. Ja se jatkuu ainakin sen aikaa kun kokoomus on hallituksessa.

• Demari vaan
        vähintäänkin kirjoitti:

Me elämme jo siellä. Ja se jatkuu ainakin sen aikaa kun kokoomus on hallituksessa.

Kyl me demaritki tehdään parhaamme saavuttaaksemme maanpäällisen helvetin.

• mervieila

Mutta tietääkö kukaan, kuka on se henkilö joka sitä helvetin voidetta mainostaa? Siis kenen ääni se on ?

• mikään.ei.auta
        vähintäänkin kirjoitti:

Niinpä. Eikä auta runkkaaminenkaan, sekin on syntiä.

• Turhaa väestöä

Vaihdevuodet ylittäneet naiset ovat täysin turhia. Kuluttavat vain luonnonvaroja hautaan asti. Sama koskee siemenettömiä miehiä. Maapallon vähäiset rupkavarat uppoavat turhaan eläviin ihmisiin. Vievät vielä työpaikatkin...

• Yhtymään yhtymää jok

Vagisan Kombi -yhdistelmäpakkaus sisältää:

´Vagisan Cremolum -emätinpuikkoja, jotka asetetaan emättimeen ilman asetinta, ja
      Vagisan-voidetta, jota levitetään emättimen suulle ja ulkosynnyttimiin.

Useimmilla naisilla emättimen kuivuuden oireita kuten kuivuuden tunnetta, kirvelyä, kutinaa tai kipua ei esiinny vain emättimessä, vaan ennen kaikkea myös emättimen suulla ja ulkosynnyttimissä.

Vagisan Kombi soveltuu erityisesti naisille, joiden mielestä asettimen käyttö on hankalaa.

Yksi emätinpuikko asetetaan emättimeen, mieluiten ennen nukkumaan menoa. Käytetään kerran vuorokaudessa tai harvemmin (esim. 2–3 kertaa viikossa). Käyttötiheys on yksilöllinen ja riippuu oireista. Emätinpuikkojen käytön aikana suositellaan alusvaatteiden suojaamista pikkuhousunsuojalla.
      Vagisan-voidetta voidaan tarvittaessa levittää ulkosynnyttimiin ja emättimen suulle useita kertoja vuorokaudessa.
      Valmistetta voidaan käyttää myös raskauden ja imetyksen aikana.
      Putkilossa olevaa kosteusvoidetta voidaan tarvittaessa käyttää myös ennen yhdyntää.

• kipuileva v ittu

mistähän se tuollainen emättimen kuivuminen ja kirvely johtuu?

• Toten Schaben

Kun naiselle tulee vaihdevuodet n.55v hänen tavaransa kuolee. Ei saa enää lapsia. Siitä se johtuu. Tavarakaan ei kostu koska sitä ei siihen ole enää tarkoitettu.

• Huono yksilö

Lehmää kutsutaan mahoksi vastaavasti. Maho lehmä.

• Mahous

Käyttäkäähän sitä värkkiänne ennenkuin se on turhanpäiväinen kapistus.

• Viegraa kehiin

Niinhän se miesten vehjekin rupee oireilemaan vanhetessa, siitäkin tulee lopuksi kuollut lipputanko.

• vcfrtyh

Lapsetko täällä keskustelevat siitä mitä ihmisvartalolle tapahtuu kun se ikääntyy?
      Hankkikaa tietoa niin ei tarvitse tyhmiä louskuttaa!

• Mummo ja Ukki

Ihanasti kävelemme viimeiseen aamunkoittoon käsikädessä, kiitollisena siitä, mitä kaikkea on elämältä saatu.

• perseuspam

Minä kävelen käsi munissa ja kiroan kun en ole saanut.

• uuuhaaahhh

Hmmmhhhh

• iRakit

kuulemma niin oieni pilisiä et ehtyneet keitaat tarvi edes liukastusta.

• peli.poikki

Se on pahinta ikärasismia, kun nai vanhaa voideltua eikä hyväksy nuorta ja tuoretta.

• aina_rasvaisena

Hmmmhhh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe