mhin myydä tyhjä kaasupullo?

ex-caravan ben

Ehkä seuraavaankin kysymykseen löytyy täällä vastaus:

Olosuhteiden johdosta oli luovuttavaa karavaanimatkailusta ja muistoksi myydystä vaunusta otettiin talteen toinen, täysi ,kaasupullo ajatellen sen myöhempää mahdollista tarvetta. Jos on nykyään erilaisia pulloja, niin tämä on sellainen vanhanaikainen, 12 vuotta sitten hankittuun vaunuun sopiva, suurinta kokoa.

On osoittautunut, ettei silläkään enää ole käyttöä. Mihin tällaisia voisi myydä ja mihin hintaan? Laskisin vaikka kaasun siitä ulos ja myisin tyhjän pullon eli kuoret.

27

8271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joksu vastaa

Ei rumatikki talvella kaasua kuluta.

• Joksu tiedoittaa

Olen nyt viikonloppu lomalla. Maanantaina vasta Reino höpinät ja rumatikki jutut.
        Maanantaina aletaan vasta kupittelemaan

• SMARAGD

Olosuhteiden? Paljastuko KABE:n mädät vai Soliferin homeet. Vai pettiko Adrian lattia?

Homevaunun pulloa ei kannata välittää eteenpäin.

• Keskuslämmittäjä

Toimiiko Rumatikki myös nestekaasulla?

• aisapoikki

Karavaanarit ottavat mielellään lahjoituksia vastaan.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WWW.TORI : FI

• Samat pullot käytössä

Kauppaa sinne, missä vaihdetaan tyhjiä täysiin. Kyllä ne jotain hyvittävät.

• gasfromass

Millanen on vanhanaikainen kaasupullo? Ettet vaan ole sekottanu maitotonkkaan? Meinaan kyllä mun muistikuvan mukaan kaasupullot on ollu aikas kauan tuollaisia ku nykyäänkin.
      Te vaikka tommonen

https://www.youtube.com/watch?v=3SgIsKvf2iE

• Meidän juttu

Turhaa mollata Rumatikkiä näissä keskusteluissa,me olemme tyytyväisiä kun olemme Rumatikin välineet lämpöä riittää hyvin vielä näihin syyskeleihin Rumatikillä.

• Kesällä puhallellaan
        Meidän juttu kirjoitti:

Turhaa mollata Rumatikkiä näissä keskusteluissa,me olemme tyytyväisiä kun olemme Rumatikin välineet lämpöä riittää hyvin vielä näihin syyskeleihin Rumatikillä.

Kyllä on turhaa myydä,kesällä taas pääsee puhalteleen Rumatikillä.

• Tai pommi

Tee siitä liekinheitin.

• ex-caravan ben

Joku kysyi ketjussa, minkä takia tuli lopetetuksi karavaanimatkailu..

Vastataanpa siihen:

Kyllästyttivät typerät karavaanarit, sillä niitä kyllä riittää. Esimerkkinä on tämä ketju, jossa valtaosa vastauksista on suoraan sanoen älyttömiä eivätkä ne kelpaa edes vitseiksi muille kuin korkeintaan karavaanareille.

Kai se on seurausta siitä, että "karavaanari on kaikkien kaveri". Hölmönähän sellaista pidetäänkin!

• patexina

Asia on juuri niinkuin sanot.
        Mene kuitenkin netissä: "karavaanari.org" myyntipalstalle ja pane se myyntiin puoleen hintaan.
        Kilvan talvea vasten ostavat.
        Katso hinta huoltareiden jakelupisteistä. Pullo kai jotain 300 ja sisältö 2 - 300 euroa.
        On toinenkin saitti karavaanarit.fi etuteltan puheet mut sinne et pääse muuta kuin lukemaan, koska et liene jäsen. Tee hyvät kaupat.
        terv. Late

• sama kuin ed.
        patexina kirjoitti:

Asia on juuri niinkuin sanot.
        Mene kuitenkin netissä: "karavaanari.org" myyntipalstalle ja pane se myyntiin puoleen hintaan.
        Kilvan talvea vasten ostavat.
        Katso hinta huoltareiden jakelupisteistä. Pullo kai jotain 300 ja sisältö 2 - 300 euroa.
        On toinenkin saitti karavaanarit.fi etuteltan puheet mut sinne et pääse muuta kuin lukemaan, koska et liene jäsen. Tee hyvät kaupat.
        terv. Late

Anteeksi olin ulalla hintojen kanssa, pilkkuvitrhje, tai nollia lliikaa.
        Halvimmat harmaat 11kg pullot täytenä n. 85 euroa ja pelkkä täyttö n. 25 eutroa.
        Siis saat varmaankin omastasi 40 euiroa lähellä asuvalta tarvitsijalta.
        terv. Late

• Menkää hoitoon pian

Samaa mieltä. Aion kanssa lopettaa matkailuautoilun kun ei kehtaa enään liikkua missään kun meitä oikeita karavaanareita pidetään roskasakkina,kiitos siitä tämän hullun palstan hörhöille.
        Enskeväänä joku innokas uusi karavaanari voi ostaa meiltä hyvän ja halvan matkailuauton. Tavallisia ihmisiähän me oikeat karavaanarit kaikki ollaan,mutta jotkut virtuaalikaravaanarit ei todellakaan saisi pilata meidän mainetta terrorisoimalla näillä palstoilla omilla konsteillaan.

• polkijanpyörä
        Menkää hoitoon pian kirjoitti:

Samaa mieltä. Aion kanssa lopettaa matkailuautoilun kun ei kehtaa enään liikkua missään kun meitä oikeita karavaanareita pidetään roskasakkina,kiitos siitä tämän hullun palstan hörhöille.
        Enskeväänä joku innokas uusi karavaanari voi ostaa meiltä hyvän ja halvan matkailuauton. Tavallisia ihmisiähän me oikeat karavaanarit kaikki ollaan,mutta jotkut virtuaalikaravaanarit ei todellakaan saisi pilata meidän mainetta terrorisoimalla näillä palstoilla omilla konsteillaan.

Tarkoitit varmasti etuteltan löpinöitä, ne jutut muistaa kyllä jokainen ulkoa. Jos olet lukenut niitä ymmärrät kyllä, miksi karavaanaria pidetään täysin kahjuna. Jätä ainakin karavaanari tarrä liimaamatta autoosi/vaunuusi. Muut tiellä liikkuvat jättävät kivittämättä.

• Late Lapista
        sama kuin ed. kirjoitti:

Anteeksi olin ulalla hintojen kanssa, pilkkuvitrhje, tai nollia lliikaa.
        Halvimmat harmaat 11kg pullot täytenä n. 85 euroa ja pelkkä täyttö n. 25 eutroa.
        Siis saat varmaankin omastasi 40 euiroa lähellä asuvalta tarvitsijalta.
        terv. Late

Minä vein -78 Matkaajan kaatopaikalle,pullon jätin.hyvä kuiva huone mulla täällä Oulun "piirillä".Late Lapista SSSS Ry.

• Lopetin jo

Lopetin kanssa matkaautoilun kun niihin tuli lisäveroja ,ja meni korjauksiin paljon rahaa. Ajoin 25000tmk vuodessa kun oli ainoa autona .

• Joksu vastaa

Minä olen sairaseläkkeellä ja hoidossa Niuvassa. En aja kuin kesällä, kun on rumatikki puhaltamassa

• Joksu kysyy
        Joksu vastaa kirjoitti:

Minä olen sairaseläkkeellä ja hoidossa Niuvassa. En aja kuin kesällä, kun on rumatikki puhaltamassa

Onko teillä rumatikki,Meillä on Atriatikki rumatikillä ,on halpaa talvella, kun ei mene kaasua ???

• rappqari enontekiölt

Myykää tyhjät kaasupullot Jorcelle, on keksinyt hyvän bisneksen. Jorce tekee pulloista helloja punaiselle ristille. Väittävät tietäväiset olevan hyvä bisnes. Jorce maksaa 3 e tyhjästä kaasupullosta, ei ole väliä mistä maasta on kotoisin.

Kaikkia tämä Kotkan kunkku keksii, bisnes mies.

• ent.karavaanari ..36

Saihan tuossa kysyjä jonkin verran asiallista tietoa, mutta suurelta osin vastaukset olivat yhtä tyhjän kanssa.
      Tuollaistahan karavaanarien keskinäinen keskustelu yleensäkin on.
      Kokemusta on tuostakin alasta.
      Kun kausipaikkalaisena joutui vähitellen huomaamaan, miten alueen kanta-asiakkaat jaettiin hyviin, pahoihin ja vastenmielisiin, alkoi vähitellen kypsyä lähtöön ja eroon koko karavaanaritouhusta.
      Nyt voi jo ylpeänä todeta, ettei ole ainakaan karavaanari.

• Nykyinen

Tämä ketjuhan oli harvinaisen asiallinen, mitä nyt Jokisen Reino oli saanut tuupattua sekaan toistakymmentä omaa spämmiään, ja joku muu Reinon kanssa samalla tasolla oleva muutaman samanlaisen lisää. Mutta muuten ihan asiallinen ketju!

• Joksu pöpilästä
        Nykyinen kirjoitti:

Tämä ketjuhan oli harvinaisen asiallinen, mitä nyt Jokisen Reino oli saanut tuupattua sekaan toistakymmentä omaa spämmiään, ja joku muu Reinon kanssa samalla tasolla oleva muutaman samanlaisen lisää. Mutta muuten ihan asiallinen ketju!

Kyllä on raukea olo yön jälkeen

http://xhamster.com/movies/334318/small_dick_jerk_off.html

• karavaanarivalssi
        Nykyinen kirjoitti:

Ei ole vartiaista/rautiaista ym. muita musketeerejä sössimässä. Kyllä hiljaiseksi tessut taannoin menivät.

• ex-caravan b.

Myytiin hyvissä ajoin ennen kesän alkua vaunun eikä ole päivääkään kaduttanut.

Nyt hattuilisi mielellään oman alueen karavaanareille, mutta ei ole asiaa enää alueelle.

• Ilkeämielistä

Meille myös vinoiltiin ilmalämmityksestä,kausipaikkalaisten toimesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe