Alve (Varissuo)
Lääkelehtinen (Kempele)
Genio (Eesti)
Ruuna (Kirkkonummi)
Palstan vähäpojat
16
124
Vastaukset
- minä vaan
Päätä jo missä asut
- Jee Jee
Hyvä lista. =))
- Jee Jee
runontaja kirjoitti:
Surkea sanon mnä
http://www.youtube.com/watch?v=j7ir8wec3L4Niin on!
Yhtä surkea kuin trolli, joka käyttää toisen nikkeä kuin omaansa. runontaja kirjoitti:
Surkea sanon mnä
http://www.youtube.com/watch?v=j7ir8wec3L4- Jee Jee
monte24 kirjoitti:
Carl Orff- Carmina Burana
En muista kuulleeni ennen,....mä tykkäsin. - Tähän väliin:.!1#%?+
Jee Jee kirjoitti:
Niin on!
Yhtä surkea kuin trolli, joka käyttää toisen nikkeä kuin omaansa..
"Tähän väliin on syytä huomautella etten ole mikään squeeze toy"
har!111
. - Jee jee
Tähän väliin:.!1#%?+ kirjoitti:
.
"Tähän väliin on syytä huomautella etten ole mikään squeeze toy"
har!111
.No, har-mies? tähän väliin..
Suomennos huomautukseesi, mä en ole meedio!
En pysty tulkitseen viestiäs täysin järkevästi nyt.........
koitin lukea rivien välistä mut pari asiaa ei nyt stemmaa... - Tuolla rinnastetaan:
Jee jee kirjoitti:
No, har-mies? tähän väliin..
Suomennos huomautukseesi, mä en ole meedio!
En pysty tulkitseen viestiäs täysin järkevästi nyt.........
koitin lukea rivien välistä mut pari asiaa ei nyt stemmaa....
"Tuolla aloituksessa tehdään epämiellyttäviä * rinnastuksia *!
har!11
. - Wir Fahren:.!1#%?+
monte24 kirjoitti:
- Jee Jee
Tuolla rinnastetaan: kirjoitti:
.
"Tuolla aloituksessa tehdään epämiellyttäviä * rinnastuksia *!
har!11
.Etkö olekaan Kempeleestä vaan Konnevedeltä?
- Jee Jee
Jee Jee kirjoitti:
Etkö olekaan Kempeleestä vaan Konnevedeltä?
Ja taas ehti tämä trolli on mun nikkelläni vastailemaan.=((
Olet oikeassa, täällä on paljon kaikenlaisia rinnastuksia ja halpamaisuuksia toisista.
Jos puolet mun nikkelläni julkaistusta edes olis mun kirjoitelmia....
mä olisin varmaan valmista kauraa...hoitoon opastettavaksi.
Harvat aloitukset edes ovat mun,
eikä ainakaan nämä suorastaan solvauksiksi tarkoitetut:
ole mun tuotoksiani olleet koskaan.
PAITSI trollille heitetyt pikku ilkeydet;
reppanuudesta, pelkuruudesta jne...
Eli jos olet sortunut käyttämään mun nikkeäni...
olet silloin saattanut saada osakses mun kiukkuanikin.
Mut silloin sä olet sen itse ihan aiheuttanut
ja sitä en anteeksi tule pyytämään.
- Neiti Näpsä
Myös monte24 on vähäpoika, Urugaysta.
- Maippi Suhina-Halju
Tummat ovat
- iso karvainen mies
Meikäläisen tyttöystävä modelli kuuluu listalle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644