Tietääkö kukaan, mistä johtuu, ettei DC :lla näy Public hublist, vaikka ohjelma kyllä ilmoittaa, että se on ladannut sen? Olen yrittänyt ainakin kymmenen kertaa, mutta aina sama juttu: lista kyllä latautuu, mutta mitään ei näy. Vielä eilen näkyi. Versio on 0.402.
Public hub list ei enää näy
3
577
Vastaukset
Kaikki kysyy. Se on kaatunu! Vika ei ole koneessa eikä näppäimistön tai tuolin välissä.
- nimimerkki tähän
mullakin on ollut vastaava ongelma monta kertaa parin käyttövuoden aikana ja tähän mennessä olen siitä päässyt eroon asentamalla uuden version DC:stä. Viimeksi eilen en hubilistaa saanu näkyviin ja kun asensin uusimman version ohjelmasta ja laitoin saman hubilistan osoitteen siihen niin johan toimisi.
- keio
Niitä publichub-listoja löytyy sitten muutama tuhat kappaletta eri servereillä, että voit koittaa vaihtaa asetuksiin toisen osoitteen, jos yksi serveri on alhaalla. Listoja nyt löytyy sitten vaikka googlella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197