Vain pisara Jeesuksen verta

Pisara'

15

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voima on

Jeesuksen Kristuksen Veressä on voima huusin ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,olin joutunut aikuinen terve mies yhtäkkiä psykoosiin ja myöhemmin sanoi uskova sisar ,että olisi johtunut vapaamuurarihengistä , olin naimisissa korkea-asteisen vm appiukon tyttären kanssa....Toistin Jeesuksen veressä on voima ja aika nopeasti paranin normaaliksi .

• Amen

Jeesuksen Kristuksen nimessä.

• 975

Evankeliumia laulaen.

• 9 + 16

Tämä on todella koskettava ja kaunis laulu. Kertoo sen olennaisen eli vain pisara Jeesuksen verta riittää.

• 1213

Minun nähdäkseni veri tarkoittas sitä henkeä joka välittyy Jeesuksen sanojen (=leipä)kautta, koska:

Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
      Joh. 6:63

Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."
      Joh. 8:51

• ...

...

• Jos haluamme

Jeesuksen Pyhä veri pyyhkii synnit pois.

• hjhhj

hjgh

• ...

...

• 4+7

Kannattaa kuunnella ja myös katsoa lauluun liityvä video.

• kjklk

klklk

• 18+3

koskettava video ja laulu.

• 54656

Siksi kuuntelemme.

• qret

On aika.

• Jeesuksen Kristuksen veren voimassa me kerran pääsemme Taivasten valtakuntaan ja Jumalan valtakunta avautuu myös sisäisesti meissä, tässä ajassa. Siihen ihmistä kutsutaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      37
      2086
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1858
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      115
      1289
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1130
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      91
      875
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      71
      835
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      826
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      75
      791
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      753
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      671
    Aihe